Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם, 

אני חדשה כאן - וגם יחסית לשנותיי בכביש. 

רוצה בבקשה לקבל מענה על מקרה מפחיד שקרה לי במהלך הטסט לרכב. (זו פעם ראשונה בחיי שעושה טסט כי אני נהגת חדשה) 

 

הגעתי לתור של הרכבים(עדיין לא למסלול של הטסט!) ואחד מהעובדים שם פתח את הפגאש האחורי וביקש ממני לבצע מס' פעולות בהילוכים: להעביר לN, אז לR ואז שוב לR וכל זה עשיתי כשהבלם יד כמובן היה למעלה. לאחר כמה דק' הוא הלך בלי לומר מילה ורציתי להתקדם עם התור, אז העברתי לדרייב והאצתי קצת - ופתאום הרכב השתגע ונסע במהירות קדימה ואחורה בצורה נוראית כמה פעמים!!! ודפקתי את הרכב מאחוריי וזה שהיה מקדימה ואני נפצעתי - וכמובן הנזק הכלכלי גם לא איחר לבוא. 

 

מאז עבר חודש ואני לא מסוגלת לנהוג, קשה לי, אני נהגת טובה אבל איבדתי את הביטחון ברכב עצמו. אני חוששת שלא יקרה שוב. 

מישהו יודע להסביר מדוע הרכב השתגע ככה? 

 

תודה! 

עריכה אחרונה על ידי ~אנונימית~
פורסם (נערך)

אני חושב שהוא רצה לבדוק אם נדלקת המנורה של ההילוך האחורי.. לפי דעתי, הרכב "השתגע" בגלל ששכחת להוריד את הבלם יד, נתת טיפה יותר מדי גז והרכב קפץ קדימה. 

יש טיפה חשש לספאם, אבל הכי חשוב - עברת את הטסט?

עריכה אחרונה על ידי makatuvkan

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם
לפני 3 דקות, makatuvkan כתב:

אני חושב שהוא רצה לבדוק אם נדלקת המנורה של ההילוך האחורי.. לפי דעתי, הרכב "השתגע" בגלל ששכחת להוריד את הבלם יד, נתת טיפה יותר מדי גז והרכב קפץ קדימה. 

נניח קדימה, אבל למה גם אחורה אם הוא היה על דרייב? 

לפני 14 דקות, makatuvkan כתב:

אני חושב שהוא רצה לבדוק אם נדלקת המנורה של ההילוך האחורי.. לפי דעתי, הרכב "השתגע" בגלל ששכחת להוריד את הבלם יד, נתת טיפה יותר מדי גז והרכב קפץ קדימה. 

יש טיפה חשש לספאם, אבל הכי חשוב - עברת את הטסט?

מה זאת אומרת חשש לספאם? 

ובאופן מפליא, הרכב עבר טסט. אבל הלב לא שקט /: 

פורסם (נערך)

נראה לי שהיה שילוב של שני דברים: חוסר הניסיון שלך וההתרגשות שלך מטסט ראשון לרכב. כן או לא שחררת את בלם היד כמו שצריך, נתת קצת יותר מדי גאז - ונגרם נזק. למזלך מדובר במהירות נמוכה, אז אני מניח שהנזק קטן.

 

החשוב ביותר הוא שתשובי לנהוג כמה שיותר מהר. רצוי הערב. מצאי מישהו שישב לידך וצאי לסיבוב של חצי שעה. אנימדבר מהניסיון של אבא שלי: קיבל את רשיון הנהיגה שלו בגיל 40, קנה מכונית, נסע בה כמה פעמים עד קצה הרחוב, ואחרי שבוע נסע למוסך לבדוק משהו. בדרך חזרה הולך רגל הפתיע אותו, ביצע תמרון חריף בליווי בלימת חרום, והרכב המאד לא יציב התהפך. אני מתכוון - שני גלגולים שלמים, 720 מעלות. כל גוף הרכב התקמט, אבל 4 הגלגלים חזרו לכביש. חבר שהגיע לסייע לו הושיב אותו במושב הנהג, וליווה אותו כאשר נהג חזרה למוסך. הקטע הקטן הזה, מיד לאחר התאונה, הספיק. בהמשך נהג עוד 50 שנה בלי תקלות חריגות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 29 דקות, ~אנונימית~ כתב:

נניח קדימה, אבל למה גם אחורה אם הוא היה על דרייב? 

בלם היד מפעיל רק את הבלמים האחוריים, וכנראה נוצרה תחושה של נסיעה אחורה, אבל במציאות פשוט הרכב נבלם חזק. 

Suzuki Alto GLX 1.0 2011 

 

פורסם
לפני 11 שעות, ~אנונימית~ כתב:

תודה רבה על התגובה ועל העצה. אני כרגע בחרדות אך מקווה לשוב לנהוג 

נשמע לי שאת בחורה צעירה ויש לפניך עוד שנים רבות בהן תזקקי לנהיגה. לכן כדאי שתטפלי בכך מוקדם ככל האפשר. אם זה לקחת שיעור או שניים עם מורה, ואם לפנות לטיפול פסיכולוגי. אין סיבה שבגלל תקלה קלה, אפילו תאונה קטנה, תפתחי תלות בנהיגה על ידי אחרים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בואי נבדוק את נושא הנהיגה שלך.

קרה מקרה מצער של פגיעת פגוש לפגוש, נזק בלבד.

לאחר המקרה, המשכת לבצע את הליך הרישוי ואף חזרת בנסיעה הביתה, כך שהחרדה השתלטה עליך רק לאחר מכן וזאת עקב מחשבות ודיבורים.

הפעולה האוטומטית שלך לא השתנתה, עובדה היא שהמשכת בנהיגה.

אז אל תעשי הנחות לעצמך ואל תשקעי במחשבות, פשוט הכנסי לרכב והנהיגה תבוא מעצמה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לפני 14 שעות, ~אנונימית~ כתב:

תודה רבה על התגובה ועל העצה. אני כרגע בחרדות אך מקווה לשוב לנהוג 

 

לפני כמעט עשור, כשהייתי נהגת חדשה (פחות משנה עם רישיון, חודשים בודדים אחרי שהתחלתי לנהוג לבד) עשיתי תאונה קטנה עם האוטו של אבא שלי. באותו היום, בערב, הייתי צריכה לקחת את אמא שלי לרופא (אין לה רישיון).

אמא שלי שאלה את אבא אם הוא מרשה לי לקחת את האוטו בערב (פן חינוכי)

אבא שלי ענה: אם לא ירעדו לה הידיים, שתיסע. 

אז לקחתי את האוטו ונסעתי,  מאז לא הפסקתי לנהוג. 

ממה שקרה בתאונה הסקתי את הלקחים שלי, בזכות המקרה אני מקפידה להיות נהגת טובה וזהירה יותר, עם השנים גם התחלתי ללמוד נהיגה ספורטיבית והיום אין לי בעיה לנהוג בכל עיר בארץ, בכל כביש בין עירוני ובמסלול מירוצים (יש לי חברות מפחדות מנהיגה בת"א/בכבישים מהירים/באזור מדברי)  ובכל תנאי מזג אוויר.

 

אני לא יודעת כמה ניסיון היה לך לפני המקרה, אבל אם לא פחדת לנהוג לפני, אין סיבה שטעות קטנה תמנע ממך לנהוג בעתיד. 

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
לפני 2 שעות, kompy כתב:

בואי נבדוק את נושא הנהיגה שלך.

קרה מקרה מצער של פגיעת פגוש לפגוש, נזק בלבד.

לאחר המקרה, המשכת לבצע את הליך הרישוי ואף חזרת בנסיעה הביתה, כך שהחרדה השתלטה עליך רק לאחר מכן וזאת עקב מחשבות ודיבורים.

הפעולה האוטומטית שלך לא השתנתה, עובדה היא שהמשכת בנהיגה.

אז אל תעשי הנחות לעצמך ואל תשקעי במחשבות, פשוט הכנסי לרכב והנהיגה תבוא מעצמה.

היי, אז זהו שלא נהגתי בחזור כי לקחו את הרכב ישר למוסך. בכל אופן אתה צודק, אצטרך להתגבר על זה 

לפני 1 שעה, Murzilka כתב:

 

לפני כמעט עשור, כשהייתי נהגת חדשה (פחות משנה עם רישיון, חודשים בודדים אחרי שהתחלתי לנהוג לבד) עשיתי תאונה קטנה עם האוטו של אבא שלי. באותו היום, בערב, הייתי צריכה לקחת את אמא שלי לרופא (אין לה רישיון).

אמא שלי שאלה את אבא אם הוא מרשה לי לקחת את האוטו בערב (פן חינוכי)

אבא שלי ענה: אם לא ירעדו לה הידיים, שתיסע. 

אז לקחתי את האוטו ונסעתי,  מאז לא הפסקתי לנהוג. 

ממה שקרה בתאונה הסקתי את הלקחים שלי, בזכות המקרה אני מקפידה להיות נהגת טובה וזהירה יותר, עם השנים גם התחלתי ללמוד נהיגה ספורטיבית והיום אין לי בעיה לנהוג בכל עיר בארץ, בכל כביש בין עירוני ובמסלול מירוצים (יש לי חברות מפחדות מנהיגה בת"א/בכבישים מהירים/באזור מדברי)  ובכל תנאי מזג אוויר.

 

אני לא יודעת כמה ניסיון היה לך לפני המקרה, אבל אם לא פחדת לנהוג לפני, אין סיבה שטעות קטנה תמנע ממך לנהוג בעתיד. 

 

 

 

 

 

וואו הלוואי שהיה לי ביטחון כזה.. תודה רבה על העצה, זה עזר לי מאד. 

×
×
  • תוכן חדש...