Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז... האם אני רדנק? (שרשור מתנשקק)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 2 שעות, קאררה כתב:

אפילו היו לי שיחות עם אשתי לגבי זה אבל בנתיים המצב נשאר שאנחנו לא חמושים בבית. היא כמובן נגד

משהו שהפתיע אותי מאוד - כשהעלתי את זה מול אשתי היא תמכה מידית. התמיכה שלה בנושא היתה הרבה יותר מהירה משלי(!)

לפני 2 דקות, RK כתב:

גלוק 19 הוא הכי נפוץ כי הוא הוכיח, במשך שנים, שהוא אמין בטירוף, קיבולת המחסנית שלו גדולה די הצורך לאקדח מבצעי (צורך שונה מאקדח CCW) והוא טיפה יותר קטן מה-17 שהוא פשוט ג'מוס. גם ה-19 הוא לא אקדח נוח מספיק ל-CCW. אני מניח שאם הוא היה נוח מספיק, הייתי קונה אותו ממגוון סיבות - ניתן למצוא משומש במחיר טוב, הוא (שוב) בעל אמינות מוכחת, ויחסית קל (יחסית לאקדח. לא אבסולוטית) לירות איתו יחסית מדויק. אבל הוא לא.

לפני שאנחנו נכנסים לויכוח לשם הויכוח - מה אתה טוען בעצם כשאתה מדבר על מדויק?

 

בפרט - אתה טוען שיהיה לך קשה לפגוע במרכז מסה במרחק 7 מ׳ ומטה עם גלוק 19 (וכד׳)?

כי אני בספק שזה המצב... ספק גדול.

 

אם אתה טוען שהוא פחות מדויק במובן ה״יהיה לי קשה יותר לפגוע במרחק 15 מ׳״, או ״יהיה לי קשה יותר להוריד את הראש של מהשמו כשהוא מסתתר מאחורי וואטאבר״ - אז וואלה אתה צודק אבל מה זה משנה? אני לא מחפש להיות ש׳13, מדובר בהום דיפנס. תן לי קוטר שעוצר, קיבולת למקרה ש, אמינות ויכולת לפגוע ב7מ׳ ומטה - וסגרת את הפינה.

 

אז על מה אנחנו לא מסכימים, אם בכלל?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני הייתי קונה.

אהבתי ואוהב לירות בנשק, אם כי כבר לא יוצא לי.

אם הייתי בארה"ב הייתי רוכש נשק למטרות תחביב, לאו דווקא אחד ללכת איתו להגנה.

זה תחביב לא זול ויש הרבה משתנים.

אם יש לך back yard או איזה מטווח קרוב זה באמת אחלה תחביב שאשכרה אפשר ליישם. מצד שני הוא לא זול.

אני לא חושב שיש סיכוי שאתה או אשתך תירו אחד בשנייה. ברגע שתעשה קורס, תדע גם להשתמש בו. חשוב לזכור שנשק גם דורש רענון מדי פעם אחרי שלא משתמשים בו הרבה. הרגלים צריך להטמיע כמה וכמה פעמים.

תהנה.

אני לא חושב שאתה מחפש ולידציה בפורום, אני כן חושב שאתה אולי קצת אוברטינקינג (האם אני צבוע או לא, לא הבטיחות וזה), אבל זה בינך לבין עצמך.

זה שקנית אקדח לפני קורס לא בעיה לדעתי, כמו שאפשר לקנות רכב לפני שמוציאים רישיון. תשתמש כשתדע. בינתיים כאילו אין לך.

נ.ב אפשר להיות נגד משהו, אבל ליהנות ממנו במידה וזה אפשרי. לא חושב שזו צביעות.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

 

 

 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 14 דקות, ניקו פ. כתב:

אני כן חושב שאתה אולי קצת אוברטינקינג

א. קצת הרבה אפילו, מסכים + מודע לכך

ב. עדיף אובר על אנדר 🙂

ג. האם יש דבר כזה בכלל אובר? למה בעצם לא לנתח לעומק?

 

לפני 16 דקות, ניקו פ. כתב:

תשתמש כשתדע

מאמין (מקווה?) שלא אשתמש לעולם... זה רק למקרי סופר-קצה, ומלכתחילה אני לא אדם שנכנס לעימותים ותמיד אתעדף avoidance מאשר סיפוק יצר אגו כזה או אחר, אז סטטיסטית זה לא אמור לקרות אף פעם*.

 

נקווה לטוב.

 

(*) אלא אם לא יכינו לי סנדוויץ׳ בזמן

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, elibaba כתב:

תתחמש - 

תיקנתי אותך.

 

אנחנו ישראלים, וישראל היא אחת הקמצניות במתן רשיונות  לנשק חם.

 

אישית הייתי מעורב (כצוות רפואי) בשני מקרים של חיילים שנהרגו מפליטות כדור - אחד נשק צבאי, האחר אקדח שהוחזק לצורך הדאווין. אז אתה יכול להבין מה דעתי על החזקת נשק אם אתה לא עושה סיורים על גדר המערכת.

 

אני ממליץ מאד לקרוא את הסקירה הזו.  החזקת נשק בבית מעלה את ההסתברות להריגה ולהתאבדות פי 7-10. לעומת זאת, נדיר מאד שנשק אישי משמש להגנה על קורבנות פשיעה. 

 

רוצה לקלוע כספורט? יופי. מצאת לך מטווח מתאים, שכור שם נשק מתאים לסוג הספורט החביב עליך והתאמן בצורה מסודרת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 53 דקות, oryo כתב:

משהו שהפתיע אותי מאוד - כשהעלתי את זה מול אשתי היא תמכה מידית. התמיכה שלה בנושא היתה הרבה יותר מהירה משלי(!)

לפני שאנחנו נכנסים לויכוח לשם הויכוח - מה אתה טוען בעצם כשאתה מדבר על מדויק?

 

בפרט - אתה טוען שיהיה לך קשה לפגוע במרכז מסה במרחק 7 מ׳ ומטה עם גלוק 19 (וכד׳)?

כי אני בספק שזה המצב... ספק גדול.

 

אם אתה טוען שהוא פחות מדויק במובן ה״יהיה לי קשה יותר לפגוע במרחק 15 מ׳״, או ״יהיה לי קשה יותר להוריד את הראש של מהשמו כשהוא מסתתר מאחורי וואטאבר״ - אז וואלה אתה צודק אבל מה זה משנה? אני לא מחפש להיות ש׳13, מדובר בהום דיפנס. תן לי קוטר שעוצר, קיבולת למקרה ש, אמינות ויכולת לפגוע ב7מ׳ ומטה - וסגרת את הפינה.

 

אז על מה אנחנו לא מסכימים, אם בכלל?

 

אני טוען שעם אקדח בגודל של גלוק 19 קל יותר לפגוע במרכז מסה (או בכל מטרה אחרת שתבחר) מאשר עם אקדח כמו, אם נישאר בגלוק, 43 (כמו שיש לי) או ה-FN שיש לך. הרבה יותר קל. עם כולם, אחרי תירגול בסיסי קל יחסית לפגוע במרכז מסה מ-7 מטר בירי נינוח במטווח. עם כולם, זה יהיה מאד קשה אחרי מאמץ או בסצנריו דפנסיבי, עם 19 יהיה לך יותר קל - עם שלך או שלי יותר קשה.

  • רעיון טוב! 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

מזכיר לי את הקטע של ביל בר בנוגע לרכישת נשק (ספציפית הקטע עם השוטגאן:)

 

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, oryo כתב:

 

לעתים צריך להתמודד עם פוצים. אם אתה באמת חושב שמעניינת אותי הולידציה שלך אז... נו, מה אפשר לומר.

 

 

פספסת לגמרי את כוונתי, אבל אין לי כוח לעצור את האגו-טריפ ולהסביר לך איפה. נעשה את זה בעוד כמה שנים.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Derish כתב:

אין לי כוח לעצור את האגו-טריפ

אתה מסביר לי איך אני צריך לחשוב, על מה לכתוב ואיך להתנסח - אבל אני זה שעל אגו-טריפ..?

טוב

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני בטוח שאתה תלמד להשתמש בכלי הזה מהר מאוד ואני מכיר אותך כ"ספצ אטומי" לא פחות ולא יותר. 

 

אני פשוט מופתע קצת לראות שדווקא עם נשק רתמת את העגלה לפני הסוסים - קצת פחות אופייני לך להיות אימפולסיבי עם משהו כל כך מסוכן. 

תהיה זהיר עם הקקה הזה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לפני 19 דקות, oryo כתב:

מזכיר לי את הקטע של ביל בר בנוגע לרכישת נשק (ספציפית הקטע עם השוטגאן:)

 

היינו בהופעה שלו שנה שעברה. תענוג.

 

ידעתי שבמקום איגל הייתי צריך לשים תמונה של שאטגן, אז עכשיו אני מתקן. אור, אתה נמצא בMurica, וכדברי ביל בר עצמו, it has a nice spread (כמה קשה כבר יהיה למצוא לזה כספת?)

 

Amazon.com: 4D 1/6 Scale RPG-7 Rocket Propelled Grenade Launcher ...

  • מצחיק 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

זה כבר מזכיר את המ"כ הגולנצ'יק שירה ב-RPG בתוך פריקסט. היה יכול להיות משעשע אם זה לא היה מעסיק את רמב"ם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, oryo כתב:

. איזה סיכון? שאני ארה באשתי? בעצמי? שהילדה תירה בעצמה?

שני ה״סיכונים״ הראשונים לא קיימים. הסיכון האחרון הוא במאה סדרי גודל הכי מפחיד (ודה פקטו - היחידי שאני מכיר נכון להיום), אבל יש לזה פתרונות. אני מעריך שהסיכון ממצב קצה (חדירה לבית), קטן ככל שיהיה, גדול יותר מהסיכון שהוזכר בהינתן יושבי הבית.

 

אני בטוח שאתה מכיר את עצמך טוב יותר ממה שאני מכיר את עצמך.

אני די משוכנע שאף אחד לא קונה נשק ואומר לעצמו 'מממ.. אני קונה נשק למרות שאני מסוג האנשים שירו בעצמם יום אחד'.

משהו יכול לערער אותך, אותנו (בגדול), כל אחד, נפשית, אנחנו לא באמת שולטים בזה גם אם אנחנו חושבים שכן. יש דברים גדולים מאיתנו. אז ברור שאפשר גם לא להכניס סכינים הביתה על אותו משקל, אבל לנשק יש נפח משמעותי בתרבות האמריקאית וזה בין היתר מה שסחף אותך אליו. מעבר לכך אין לו באמת שימושיות. (להגנה מפני פריצה הביתה יש תחליפים, ואם כבר פרצו  - כפרה על הטלויזיה...) אבל אני לא גר בארה"ב וגם אין לי בית פרטי שם, אז אולי אני סתם מדבר שטויות.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 16 שעות, oryo כתב:

כמובן שיחד עם האקדח רכשתי מיד כספת ביומטרית, ואת המפתח שלה העלמתי משטח הבית ע״מ שאף ילדון לא יוכל לעקוף את המנגנון האלקטרוני ע״י שימוש בפתרון פיזי. אני גם מתכנן להתקין בהמשך מנגנון אזעקה כלשהו שיתריע במידה ומישהו נגע בדבר הזה.

אם לא מדובר בקורא קשתית אז כנראה שה לא רעיון טוב.

תקרא קצת על טעויות' במיוחד על     False Acceptance rate
 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, Derish כתב:

 

פספסת לגמרי את כוונתי, אבל אין לי כוח לעצור את האגו-טריפ ולהסביר לך איפה. נעשה את זה בעוד כמה שנים.

 

 

אור נוטה להגיד מחדש את גבולות המושג ״עף על עצמו״. הבנאדם אשכרה קנה אקדח

רק בגלל שקפצו לו מספיק סרטוני ״אולי תרצה לראות גם את זה״ ב-YouTube.

שזה בסדר וזה מותר וזה חוקי (עד כאן הצד האובייקטיבי לפי חוק)

וזה גם מגוחך להפליא (פה הצד הסובייקטיבי של ביקורת בפורום פומבי).

 

שרשורים מהסוג הזה דומים לצפייה בהתנגשות רכבות, בהילוך איטי, תוך כדי אונס השפה העברית.

חוץ מהאונס, אני די נהנה.

עריכה אחרונה על ידי hans
  • רעיון גרוע 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, hans כתב:

אור נוטה להגיד מחדש את גבולות המושג ״עף על עצמו״

מדהים.

מה כתבתי בנושא המקורי שמוציא אותי כ״כ רע, שמושך כ״כ הרבה ביקורת ורעל?

איפה לעגתי למישהו בפוסט המקורי? איפה טענתי שאני יותר טוב ממך או מכל אחד אחר בפורום? אני באמת לא מצליח להבין את זה. הדבר הכי קרוב ללעג (נדמה לי) היה שטענתי שיש אנשים מטומטמים שרוכשים נשק ומשאירים אותו בהישג יד, אאל״ט אף אחד מהמגיבים שטענו עלי דברים כאלו ואחרים לא נמצא בקב׳ הייחוס.

 

אשכרה פותח שרשור סתם בשביל לשתף ולעורר איזשהו דיון על כל מיני סוגיות מעניינות יותר או פחות, ומצליח לגנרט ערימות של רעל אישי. אין לי מושג על מה ולמה, את האנתרופולוגיה / פסיכולוגיה אשאיר לכמה החבר׳ה שנראה שמבינים בכך.

לפני 16 דקות, borsood כתב:

אם לא מדובר בקורא קשתית אז כנראה שה לא רעיון טוב.

תקרא קצת על טעויות' במיוחד על     False Acceptance rate
 

מעניין, אבדוק, תודה

עריכה אחרונה על ידי oryo
  • אהבתי 2

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

×
×
  • תוכן חדש...