Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז... האם אני רדנק? (שרשור מתנשקק)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, lanosforce כתב:

עצם זה שקפצת אליי לכוון מערכת בזמנו החמיא לי שאולי זה גם מעיד משהו עליי אם בחרת להיעזר בי.

...

פה פשוט קלטתי שממש הלכת על נושא כבד בקלילות מאוד יתרה ועל הדרך שכחת או בחרת לשכוח עקרונות - תקן אותי אם אני טועה - משהו בתהליך גם סנוור אותך. 

...

קבל את הביקורת שלי ותאמר לי אם אני טועה כאן אבל רצת קצת מהר מידי - דווקא עם משהו קטלני לחלוטין. 

1. בחרת לשרוף שעות מהזמן הפרטי שלך, באמצע הלילה, בשביל לעזור לאדם זר לבצע משהו חסר חשיבות רק לשם העזרה - אם זה לא מעיד עליך, מה יעיד?

 

2+3. אני חושב שאולי יש סוג של קצר בתקשורת, אז למען ההבהרה: אני לא מסתובב עכשיו ברחובות טקסס עם אקדח בהולסטר - גם כי מומלץ להיות בבידוד ולכן אני לא ממש יוצא מהבית, אבל בעיקר היות ואני לא מספיק מאומן ומיומן בשביל לעשות את זה כך שבלאו הכי האקדח מוסלק, ויקחו כמה שבועות/חודשים עד שזה יגיע למצב בו ארשה לעצמי להוציא אותו שלא לצרכי אימון.

גם אם/כש זה יגיע למצב, זה לא שאני אתחיל להסתובב עם אקדח לכל מקום שאני הולך... מנגד, בגלל דברים שאני עושה מעבר לווקטור הקריירה המרכזי, כן נוצרה סיטואציה במסגרתה אני חושב שזה אולי יהיה נבון - בהינתן התנאים הסביבתיים והעובדה שאני לעתים נאלץ לפגוש זרים גמורים במקומות שאינם ציבוריים - להיות ממוגן. להגיד לך שאחרי שאצבור מספיק מיומנות אתחיל לקחת את השיט הזה איתי בכל פעם ופעם? לא. מנגד, אם יוצא לי להסתובב בשכונה רעה, אז אולי אחליט שכן. נחיה ונראה. מעדיף שתהיה לי את הבחירה ולא אשתמש בה, מאשר שלא תהיה לי הבחירה בכלל.

 

אז זה שהנשק פיזית אצלי בתוך הבית זה נכון, אבל ... מה הבעיה? הרי ברור לך שאני לא משתעשע בו נכון? לא יורה בחצר, לא דורך כדורים, רבאק - לא מחזיק אותו ביד כשיש תחמושת חיה איפשהו באותו החדר. אז מה הטענה שלך בעצם? איפה אתה לא מסכים עם ההתנהלות?

 

הדבר היחיד שאני מסכים איתו זה שהיה עדיף לעשות סקר שוק מעמיק יותר ברמה האופרטיבית, לוודא שהנשק במתאם ממש גבוה למה שאני רוצה כי ״אם כבר אז כבר״ (לדוגמא: בדיעבד הייתי רוכש משהו עם הכנה לred dot, כי מסתבר שזה סיפור מציק להוסיף, אז הייתי מעדיף שיהיה למקרה שמתחשק), רק שכפי שאמרתי הסיפור עם הקורונה מאוד מגביל את מרחב הבחירה. יכולתי לבחור להמתין עד יעבור זעם ורק אז להתחיל להתעסק בזה, אבל כל הסיפור הזה קורה כעת וקשה לדעת לאן הוא יתפתח. אישית, אני מאמין שהקורונה תעבור בלי אירועים מיוחדים - אבל בשביל ה0.1% סיכוי (או פחות) שיתחילו לקרות סיטואציות לא נעימות באזור המגורים שלי, אני מעדיף להיות בצד הבטוח של המשוואה.

 

אז מעבר לזה שמדובר בנשק ונשק זה רע, איפה הנקודה בה אתה לא מסכים עם ההתנהלות שלי? איפה ״הסתנוורתי״ לשיטתך?

 

מקבל את הביקורת באהבה, אדרבא, שמח שאתה מעביר אותה - תמיד טוב לקבל צ׳אלנג׳ ענייני ולראות אם אפשר ללמוד משהו. אני פשוט לא לגמרי מבין אותה..

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לפני 28 דקות, khalil כתב:

האם נשק לא היה עוזר למפגינים בכיכר טיאנמן,  או ביום שואה זה, ליושבי אושוויץ?

 

כיכר טיאנמן - אתה רוצה לדבר על אקדחים, או אפילו רובי סער חצי אוטומטיים מול טנקים? זה כוחות כאילו? יש ספק מי מנצח פה?

אושוויץ? אני לא מומחה בהיסטוריה, אבל היו מרידות נגד הנאצים. בסופו של דבר מה שעזר זה צבא בעלות הברית. 

קח: https://he.wikipedia.org/wiki/מרד_גטו_ורשה

 

באמת שזה לא כוחות, (יהודים מורעבים נגד הצבא הנאצי זה בכלל לא בר השוואה) אבל גם סטודנטים מול טנקים של הצבא הסיני שבא "לפזר את ההפגנה" , זה גם לא כוח.

בהונג קונג עכשיו, באמת לא יודע.

 

אבל האמונה ש 2000 רדנקס עם נשקים הולכים לעשות משהו לצבא האמריקאי במקרה ויהיה צורך תמימה.

הנה הם יצאו להפגין עם הרובים שלהם נגד ה Lockdown , רובים או לא - זה לא משנה. 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 26 דקות, khalil כתב:

הנשק הוא אמצעי הגנה מפני פולשים לשטח שלך ואמצעי הגנה נגד רודנות משטר.

האם נשק לא היה עוזר למפגינים בכיכר טיאנמן, והונג קונג, או ביום שואה זה, ליושבי אושוויץ?

התשובה בד"כ היא עזוב זה לא יקרה, ולתשובה הזאת איח באמת סימוכין.

 

התשובה שלי היא, לא, לא היה עוזר להם. 

בשביל אולי התחושה שהיו מצליחים להרוג כמה סינים/נאצים, היה עוזר, אבל לתוצאה הסופית- לא. 

 

האם אתה מכיר קוצת אנשים/עם שהתחמשו וזה עזר להם נגד קבוצה חמושה אחרת? אשמח לשמוע, באמת. 

הקבוצה היחידה שאני מכיר, זה המורדים בסוריה, ורואים כמה זה עזר לעם הסורי. 

פורסם
לפני 53 דקות, khalil כתב:

האם נשק לא היה עוזר למפגינים בכיכר טיאנמן, והונג קונג, או ביום שואה זה, ליושבי אושוויץ?

לא

כמו בדוגמה שאתה בעצמך הבאת: אחרי מרידה בגטאות גם כל מי שלא השתתף במרד היה נענש קולקטיבית. אחסוך את התיאורים מה העונשים כללו.

אז לשאלתך, לא רק שהנשק לא היה מועיל, אלא סביר להניח שבחלק מן המקרים הוא גם היה מזיק.

 

התשובה האמתית ל-למה היא כסף. יצרני הנשק הם בעלי כוחות עצומים החל משיווק אגרסיבי ועד ללובי בעל השפעה עצומה. להערכתי אין סיכוי בעולם שארה"ב תשנה את החוקה בקרוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 9 שעות, oryo כתב:

אז מעבר לזה שמדובר בנשק ונשק זה רע, איפה הנקודה בה אתה לא מסכים עם ההתנהלות שלי? איפה ״הסתנוורתי״ לשיטתך?

 

בזה שביחס למה שאני רגיל לראות ממך כאן - עשית את זה "הפוך" פחות או יותר - סוג של קניתי נשק, עכשיו איך יורים בו?

 

אני חושב שניגשת לרכישה הזו מהר מידי, שהסנוור היה הנגישות והקלות ברכישה של הנשק טרם רכישת הידע והמיומנות לירות בו. 

 

ממש לא בקטע של הסכמה אני מגיב כי אני שם לב שמשהו כאן חורג מהנורמות (המאוד לא נורמטיביות) שלך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

פוסט מעניין.
אין לי רצון להכנס לוויכוחים שהיו פה לפני כן.

אציין רק שגם אני מצאתי (עוד לפני שנים לא מעטות...) את חוויית הירי בנשק כמעניינת ומרגשת מאוד.

קל (לא אגיד מאוד, אבל קל) לירות ברובה ולהגיע למיומנות סבירה בתפעול ובירי.

באקדח לעומת זו דרושה מיומנות ותרגול רבים יותר.

מאמין שתשתלט על הנושא.

בהצלחה.

alfa 156 2.5.

פורסם
לפני 11 שעות, ניקו פ. כתב:

לא

כמו בדוגמה שאתה בעצמך הבאת: אחרי מרידה בגטאות גם כל מי שלא השתתף במרד היה נענש קולקטיבית. אחסוך את התיאורים מה העונשים כללו.

אז לשאלתך, לא רק שהנשק לא היה מועיל, אלא סביר להניח שבחלק מן המקרים הוא גם היה מזיק.

 

התשובה האמתית ל-למה היא כסף. יצרני הנשק הם בעלי כוחות עצומים החל משיווק אגרסיבי ועד ללובי בעל השפעה עצומה. להערכתי אין סיכוי בעולם שארה"ב תשנה את החוקה בקרוב.

 

אני לא רוצה להיכנס לויכוחים על הזכות לשאת נשק, זה דומה לסוציאליזם וקפיטליזם, וימין שמאל, אבל עובדתית, מה שאתה אומר על יצרני הנשק הוא לא נכון, יצרני נשק המלחמה יש להם לובי חזק (בואינג, לוקהיד) והם מוכרים לממשלות לא לאנשים, אבל לא הם מי שמוכר רובים ואקדחים, אלה אין להם לובי חזק, מדובר על NRA וGOA והם ממש לא ברמה של חברות הענק. מה שדוחף את השימור של התיקון השני לחוקה הוא תנועות גראס רוט, מהאנשים למעלה.

פורסם

לפני שנים, יצאה הוראה לכלל קציני צה"ל לשאת נשק גם אלו שאינם בתפקידי לחימה. רבים העדיפו לרכוש אקדחים מאשר לחתום על נשק צהלי.

לאחר השחרור, נאלצנו לחדש רישיון, לערוך מטווחים ולהקפיד על שמירת הנשק במקום בטוח, הרחק מילדים. סוף פסוק, הנשק הופקד בתחנת משטרה. 

אני מניח שאתה מתכנן להישאר היכן שאתה , היכן שלא צריך 150 משכורות 😊 אז הכי חשוב , להרחיק מעינים סקרניות של ילדים. (אמנם קטנה מידי אבל, הם גדלים עם הזמן) 

 

אמריקה ורסנו.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 2 שעות, khalil כתב:

 

אני לא רוצה להיכנס לויכוחים על הזכות לשאת נשק, זה דומה לסוציאליזם וקפיטליזם, וימין שמאל, אבל עובדתית, מה שאתה אומר על יצרני הנשק הוא לא נכון, יצרני נשק המלחמה יש להם לובי חזק (בואינג, לוקהיד) והם מוכרים לממשלות לא לאנשים, אבל לא הם מי שמוכר רובים ואקדחים, אלה אין להם לובי חזק, מדובר על NRA וGOA והם ממש לא ברמה של חברות הענק. מה שדוחף את השימור של התיקון השני לחוקה הוא תנועות גראס רוט, מהאנשים למעלה.

אני לא דיברתי על הזכות לשאת נשק. אני עניתי לשאלתך. 

מה שכתבתי דווקא כן נכון. ליצרני הנשק, לא רק אלו שמוכרים למדינות, אלא גם לאחרים, יש לוביים מאוד חזקים בארה"ב. להתכחש לזה זו תמימות במקרה הטוב.

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

זאת לא תמימות, זאת עובדה, חברות הנשק שמייצרות רובים הם חברות של כמה מאות מליונים בהכנסות, וכמה מאות עובדים, אלה לא שחקנים שישפיעו על קונגרס.

פורסם (נערך)

נסכים שלא להסכים.

השפעה לא חייבת להיות בקונגרס. אפשר גם בעירייה המקומית שלך ;)

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

החוקה האמריקאית מציינת במפורש את הזכות לשאת נשק, והעניין נידון בבית משפט עליון, בשביל לחולל שינוי או שמשנים את החוקה, תהליך ארוך ומייגע, או ברמת המחוזות (כמו שאתה מציע), אבל הכיוון הפוך, צריך לובי לאסור נשק קודם, כי המצב היה שאפשר, ולזה, מחוץ למספר מקומות דמוקרטיים באופן מובהק, אין תמיכה עממית, לא רק זה, יש ארגון עממי בין אם מיליציות אן איגודים אזרחיים, שרק מחכים שזה יקרה בשביל להכריז מרד.

את הנתק הזה באמריקה היה אפשר לראות בבחירות, הרוב המוחץ של השטח של המדינה, מאוכלס באנשים שמרניים על כל המשתמע מכך פוליטית, לעומת ריכוזי אוכלוסיה בערים גדולות שהוא ההפך הגמור, קח יעד ישראלי פופולרי בארה"ב, מדינת אורגון, פורטלנד היא דמוקרטית ובעד הגבלות על נשק, ושם נתח משמעותי של האוכלוסיה, הסביבה הענקית בשטח ודלילה באוכלוסיה היא ההפך הגמור.

פורסם (נערך)

אז כרגע יש לפחות שלושה חובבים הפעילים בפורום. היה עוד מישהו שהניק שלו היה אות הקריאה, אבל הוא נעלם די מזמן. 

 

לצערי את הפעילות כחובב רדיו די נטשתי, עוקב קצת בפייסבוק אבל לא מקצה את הסכומים לציוד תקשורת. בינתיים דואג לחדש את הרשיון כל 5 שנים למען איזה אופציה עתידית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...