Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז... האם אני רדנק? (שרשור מתנשקק)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2251 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני חי בפלורידה שלדעתי היא אחד הסטייטים המתירנים בהקשר של אחזקת נשק. הדילמה האם לרכוש אחד או לא עברה לי בראש הרבה פעמים, ואפילו היו לי שיחות עם אשתי לגבי זה אבל בנתיים המצב נשאר שאנחנו לא חמושים בבית. היא כמובן נגד. 

אין אמריקאי פה בסביבה שאני משוחח איתו ואין לו נשק, זה פשוט ממש נדיר. יש לי שכן שאני מידי פעם אוהב לפטפט איתו ופעם סיפרתי לו שהלכתי למטווח עם חבר ומשם התגלגלה השיחה לזה שאפילו לאשתו יש כמה אקדחים. 

יש לי חבר שיש לו ארסנל שלם בבית. יש לו כספת בגובה של כ-מטר שישים ובתוכה כל המטעמים: לפחות שלושה או ארבעה אקדחים, רובה AR (דומה מאוד ל-M16 רק לא יורה אוטומט), ואפילו תבור. 

בשורה התחתונה ללכת למטווח זה כיף מאוד, התחמושת לא זולה בכלל אבל אחד ל.. זה נחמד. להסתובב חמוש בחוץ זה בעיקר משקולת אבל חבר שלי עושה את זה תמיד ולגבי להחזיק אקדח בבית זה מרגיש כמו רעיון לא טוב כל כך, בטח כשאנחנו חיים בשכונה יחסית בטוחה. 

פעם שקלתי אפילו לקנות אקדח ולאחסן בבנק, רק שיהיה לי כלי למטווחים, אבל נכון לעכשיו ירדתי גם מזה.

שומר את הפוקוס שלי על לקנות פורשה נכון לעכשיו :)

 

עריכה: תודה על הפוסט, אחלה פוסט

עריכה אחרונה על ידי קאררה

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אור זה אור זה אור... מסמן כל משבצת אפשרית ברשימה האינסופית של ״זומבי צרכני אמריקני״.

זכותו המלאה, אגב. שיהיה לבריאות.

 

מהמרים מתי יגיע המשבר שיוביל לאיזה טרנד ניו אייג׳ תורן לסיפוק הריקנות?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 שעות, oryo כתב:

מניח שאקח איזה קורס

חובה !!! 
אחרת אתה באמת לא שונה מרדנק שקונה אקדח כי זה צעצוע נחמד.
 

אני יכול לכתוב ספר על מקרים שאני מכיר שבהם חוסר מיומנות באקדח במצבי לחץ - הרע *מאוד* את המצב.
אני מדבר על מעצור חלבי,פציעה מעצר המחלק\צנה, פליטה תוך כדי דריכה והחלפת מחסניות כושלת.

 

אין שום משמעות בלעמוד מול מטרות ולנסות לעשות מקבץ טוב.
בחיים האמיתיים- אתה תמיד נתפס לא מוכן, אתה צריך לשלוף,לדרוך,להצביע ולירות 3-4 כדורים למטרה- בזמן הזה הידיים רועדות כמו טרקטור טובעות בזיעה והדופק עולה ל200.
פגעת-אתה חי, פספסת - אתה מת.
 

אני ממש לא בא לרדת עליך, כתבת שקנית אקדח כדי לשמור על משפחה ועצמך- ולכן האחריות עליך להיות מומחה בתפעול שלו.
אם היית קונה אקדח בשביל לעשות חורים בנייר- זה משהו אחר.

 

בהצלחה ומקווה שהתחביב יחזיק ויתפתח באחריות ובמקצועיות ! 

(אני מאמין שאתה כבר מכיר אבל INSTRUCTOR ZERO ביוטיוב מעולה לראבק)

  • אהבתי 1
פורסם

מזל טוב - קנית משהו שיכול גם להרוג את היקרים לך מכל ואתה עדיין לא באמת יודע איך להשתמש בו ובכלל לא מיומן וכבר הכנסת אותו לבית שלך. 

 

במקרה שיעשה בדבר הזה שימוש לא נכון או בנסיבות לא נכונות - בקל, אתה גומר בכלא. בפחות קל אתה גומר בבית קברות. בהכי גרוע אתה נשאר חי אבל פצוע או שאתה נשאר חי ומישהו אחר מת או נפצע - והסיכוי שזה יהיה מישהו שאתה אוהב, הרבה יותר גדול ממישהו שבא להרוג אותך. 

 

אם אתה כל כך נהנה מלהשתמש בנשק - תאפסן אותו במטווח או שתשתמש בנשקים של המטווח. 

 

כן עקרונות לא עקרונות - יש לזה פוטנציאל אכזרי. אני אשמח לראות ממך פוסטים על כל רכב שאני רק עלול לחלום עליו אי פעם מאשר את זה. 

 

כן גם אני הייתי ילד פעם וכן גם אני התלהבתי פעם מללכת עם מקוצר על הגב וכן אני גם אהבתי ללכת למטווח ולירות קצת וגם מאוד אהבתי פיינטבול, לייזרקווסט וכך הלאה. 

 

ככל שעבר הזמן בתוך השירות הסלידה שלי מהמתכת הזו רק הלכה וגדלה, היום אני מסרב להכנס בכלל למגרש פיינטבול. 

 

 

אבל! נשק למטרת הגנה עצמית זה דבר שאני יכול להבין וגם חושב שצריך להיות מותר לכל אזרח - בתנאי שאתה מיומן בו! ומאכסן אותו כראוי (שזה די דופק את הסיכוויים שלך בתוך הבית להספיק לעשות עם זה משהו וזו הסכנה האמיתית עם נשק בבית - שהוא זמין אם הוא משרת את המטרה שלו) 

 

בבקשה תשקול את זה - כאבא. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

או, לפני שאשכח! לגבי הכספת =>

אני ממליץ (מאוד!) לבדוק בערוץ הזה => https://www.youtube.com/results?search_query=lockpickinglawyer

אם ניתן או לא לפרוץ את הכספת הספציפית הזאת באמצעות פחית / קשית / סיכה / מגנט.

 

אין לי מושג איך זה הגיע ל״מומלצים״ שלי אבל אני מכור לערוץ... מה שהוא נוטה להציג שם באינספור סרטונים

זה שדווקא המנעולים החשמליים / אלקטרוניים / ביומטריים המתוחכמים יותר לכאורה נוטים להיות פריצים יותר

עקב איזה כשל בסיסי בתכנון - ולרוב זה משהו אידיוטי להפליא כגון מגנט חזק שפותח את הכספת מבחוץ.

 

עריכה:

הנה ה-playlist הייעודי של פריצה לכספות נשק:

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני נהנה מאוד לקרוא את האשכולות שאתה פותח מפעם לפעם, וגם הפעם נהניתי, רק מהפן של הקריאה.

אני סולד מאוד מנשקים, בשירות הצבאי שלי נפלט למישהו כדור שעבר לי חצי סמ מהראש והיה יכול להרוג אותי בקלות, לקח לי כמה ימים לצאת מההלם.

מה שאני אומר, כמו רבים אחרים כאן, זה שהסיכון גדול מהתועלת.

זה מזכיר לי קריקטורה שראיתי באחד הקורסים הכלליים שעשיתי על ארה"ב:

Pin on Animated Gifs

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אור, אני אשאיר לך את הדילמות לגבי צביעות וכאלה, כלל מול פרט, טקסס מול ברני סנדרס, אבל בהיבט פרקטי, וסלח לי על הצרפתית מראש, תנסה להבין משהו ממה שאני אכתוב.

 

לא קנית אוטו בלי לנסוע בו, נכון? אז למה נשק בלי לירות בו זה בסדר?

 

לא ירית באקדח בחיים - קח קורס עוד לפני. תקבל מושג כללי, תדע מה לרצות ועל מה לחשוב.

 

לא לקחת אז? תיקח אפילו עכשיו. במיוחד עכשיו. אימוני "Are you talking to me" מול המראה הרבה פחות הזויים ממה שנהוג לחשוב, אבל אין לך אפילו את הבסיס בשביל לדעת שאתה מטמיע הרגלים נכונים.

 

לגבי האקדח עצמו, תתחדש. לקחת בדיוק את הכלי שמהווה פשרה בין shootability גרוע (כל אקדח קטן קשה לירי) ועבה מדי עבור conceilability נוח. לא מספיק גדול לירי נוח ומדויק, ועבה מדי להסלקה נוחה. תתפלא כמה הפרש העובי בין ה-1.3" של רוב האקדחים ל-1" של אקדחי ה-CCW המובילים משפיע ביומיום. . ההבדל מאד מורגש.

 

תשקיע הרבה באימונים רטובים. אין תחליף לזה. נשק זאת חתיכת אחריות, לצד זה ש(בעיניי) זה תחביב נפלא ומהנה.

 

  

לפני 8 שעות, vadim6385 כתב:

לא יודע אם יש לך ילדים, אבל במידה ויהיו, אתה תרגיש בנוח עם זה שיש נשק בבית (כן, כספת ביומטרית ובלה בלה בלה, כשירצו לפתוח, ימצאו איך)?

 

אבל עזוב ילדים, נגיד ותיכנס לריב כאסח עם אשתך, תוך כמה זמן האקדח הזה יהיה לאחד מכם ביד? או לחילופין, האם אחד מכם ירגיש מאוים מזה שהצד השני ישלוף עליו אקדח?

 

מעריב לנוער שלום. רבתי עם אשתי ולא חשבתי לתפוס ת'אקדח. האם אני בהריון?

 

לפני 7 שעות, YNV כתב:

שמע.. לא רוצה להעליב אבל רדנק עם טסלה זה כמו קלינט איסטווד עם חוטיני

 

עזוב את זה, בת דודה שלי בטקסס התחתנה עם דמוקרט. הטקסנים של היום...

 

לפני 6 שעות, falou כתב:

לגבי שימוש, כמו בצבא, בלי הכנה לתפעול אוטומטי במצבי לחץ (יענו תרגול ירי מעשי), הסיכוי לביצוע טוב בזמן הצורך הוא אפסי.

 

+100500

 

לפני 3 שעות, vadim6385 כתב:

ואני לא איזה פציפיסט מטורף, פשוט זאת אחריות יותר מדי גדולה, ואני לא מוכן לקחת אותה סתם ככה בשביל להרגיש גבר גבר.

 

אם אתה חושב שנשק אמור לגרום לך להרגיש גבר גבר, אתה באמת לא צריך אחד. זאת חתיכת אחריות ואני יכול להעיד על עצמי, שאני הרבה יותר נזהר בסיטואציות שעלולות להביא לקונפליקט, כולל בכביש, כשאני חמוש. אם כבר, זה גורם, לי לפחות, להיות עצור ורגוע יותר, ופחות נוטה לעצבים. 

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

קודם כל, תתחדש!

 

אם היה אפשר במטה קסם להעלים את כל הנשק שמסתובב בארה"ב (1.2 אקדחים לנפש, בערך פי 18 מאשר ישראל) אז אולי היה אפשר להסתדר בלי זה. כשאתה גר בבית צמוד קרקע עם חצר גדולה במדינה שידועה בפשעים האלימים שלה ואתה אוהב להסתובב - אין לך באמת ברירה ובסוף גם אתה תצטרף לרוב השפוי שמחזיק נשק להגנה עצמית, לפחות בבית.

 

לבוס הקודם שלי, תומך נלהב של הילארי שמתגורר בסאן פרנסיסקו, יש מעל למאה כלי נשק. חלק הוא ירש וחלק הוא אוסף, אבל יש שם לא מעט כלים חדשים. למה? כנער, הזיכרון העיקרי שלו מרעידת האדמה הגדולה של 1989 הוא שמייד לאחריה יצאו חבורות של בוזזים לשכונות ולקחו מכל הבא ליד. אבא שלו והשכנים התארגנו למשמר וישבו בכניסות הבתים עם כלי נשק ביד. הבוזזים היו עוברים עם הטנדר, רואים את הנשק ומבינים שעדיף לחפש מקום אחר. בקיצור, אמריקה זה לא ישראל.

 

אם אתה כבר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות תצטייד במשהו מגניב כמו HK או זיג.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
לפני 12 דקות, RK כתב:

מעריב לנוער שלום. רבתי עם אשתי ולא חשבתי לתפוס ת'אקדח. האם אני בהריון?

נו באמת, איך אתה פיספסת את ההזדמנות לצטט איזה שיר.

 

 

aw fuck it
What am I sayin'?
Shoot 'em both Grady, where's your gun at?

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא חושב שאור הוא מסוג האנשים שיקנו משהו ולא ילמדו איך לתפעל אותו כמו שצריך.

לפני 55 דקות, lanosforce כתב:

כן גם אני הייתי ילד פעם וכן גם אני התלהבתי פעם מללכת עם מקוצר על הגב וכן אני גם אהבתי ללכת למטווח ולירות קצת וגם מאוד אהבתי פיינטבול, לייזרקווסט וכך הלאה. 

 

ככל שעבר הזמן בתוך השירות הסלידה שלי מהמתכת הזו רק הלכה וגדלה, היום אני מסרב להכנס בכלל למגרש פיינטבול. 

גם אני הלהבתי מנשק (CS-1.6 היו זמנים) עד שהתגייסתי לצבא, ושם אתה לומד שנשק זה הכל חוץ מצעצוע או משחק.
 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מחכה לפוסט המשך בנושא "מתכנן מאס שוטינג בסקול יארד, על איזה רכב הייתם ממליצים כרכב מילוט? "

סתם. תתחדש. אבל ממך ציפיתי למשהו יותר מיוחד... 

חוץ מזה, כשכולם מסביבך מצויידים באין ספור כלי נשק, אם לך אין אחד זה שם אותך בעמדת נחיתות במצבים מסויימים. 

בדיוק כמו שאם כולם מסביבך מתנפלים על ביצים בגלל קורונה ואתה לא, אז לך לא נשאר 🤨

 

 

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, vadim6385 כתב:

אתה רואה את עצמך שולף את האקדח ומשתמש בו כשצריך?

 

תוכל לחיות אחר כך עם העובדה שהרגת/פצעת בן אדם?

 

לא יודע אם יש לך ילדים, אבל במידה ויהיו, אתה תרגיש בנוח עם זה שיש נשק בבית (כן, כספת ביומטרית ובלה בלה בלה, כשירצו לפתוח, ימצאו איך)?

 

אבל עזוב ילדים, נגיד ותיכנס לריב כאסח עם אשתך, תוך כמה זמן האקדח הזה יהיה לאחד מכם ביד? או לחילופין, האם אחד מכם ירגיש מאוים מזה שהצד השני ישלוף עליו אקדח?

1. ברמה הסטטיסטית - לא. ברמה התפעולית - כן, זו בדיוק הפואנטה.

2. אם מישהו סיכן את המשפחה שלי, אני מעריך שהדבר היחיד שיקשה לי על החיים זה כאב הראש התפעולי לאחר מכן.

3. כן, אין לי מה להכנס לראביט הול שהוא הטיעון ״כל ילד מסוגל לעשות מה שאנחנו לא מסוגלים לעשות״, אבל אם אני לא טרוד מכך שהילדה לא תיקח לי את האופנוע אז אני הרבה פחות טרוד מהאופציה שהיא תלמד איך לפרוץ כספות שאני לא מצליח לפרוץ בעצמי.

4. ההתייחסות הכי רצינית שלי היא להקריא את זה לאשתי לצחוק יחד, ההתייחסות הפחות רצינית היא שכל הפואנטה של האקדח היא לגרום לה לעשות סנדוויצ׳ים מתוך פחד מה יקרה אם לא. אני מקווה שכתבת את זה כי קראת יותר מדי וואינט, ולא כי זה איך שאתה תופס מערכת יחסים נורמלית... 

 

לפני 8 שעות, windsurfer כתב:

המעניין שאתה מנסה להכניס רציונאליות להחלטה שאתה מבין שהיא לא רציונאלית.

הפוך דווקא, אני ניסיתי לחזל״ש את הרציונל ע״י הסלידה האישית שלי מהנושא, כפי שקורה בחלק מהתגובות (ע״ע זו שמעליך).

 

לפני 7 שעות, falou כתב:

לגבי שימוש, כמו בצבא, בלי הכנה לתפעול אוטומטי במצבי לחץ (יענו תרגול ירי מעשי), הסיכוי לביצוע טוב בזמן הצורך הוא אפסי.

 

ממליץ על סצינת הסיום של Unforgiven להמחשה

1. צודק לחלוטין, לכן אם כבר יש חשוב להתאמן באופן תדיר.

 

2. סרט ענק. סצינה ענקית. 

לפני 5 שעות, Derish כתב:

יש לך אישור גורף מהפורום, לא צריך לפתוח אקסל.

עבורי, הפורום הוא פלטפורמה גם לשתף וגם ללמוד, לעתים זה קורה, לעתים צריך להתמודד עם פוצים. אם אתה באמת חושב שמעניינת אותי הולידציה שלך אז... נו, מה אפשר לומר.

לגבי שאר התגובה שלך, מוזמן לדפדף הלאה או להכניס לרשימת התעלמות אם אתה כ״כ מוטרד.

 

לפני 2 שעות, elibaba כתב:

תתחדש - שאלה קצת יותר טכנית : האקדח נוח לך ביד ? נראה שהוא מיועד לבעלי ידיים קטנות.

מבין האקדחים הקטנים, הכי נוח שמצאתי (מבין מבחר די מצומצם). הידיים שלי קצת גדולות.

 

לפני 1 שעה, lanosforce כתב:

מזל טוב - קנית משהו שיכול גם להרוג את היקרים לך מכל ואתה עדיין לא באמת יודע איך להשתמש בו ובכלל לא מיומן וכבר הכנסת אותו לבית שלך. 

...

אבל! נשק למטרת הגנה עצמית זה דבר שאני יכול להבין וגם חושב שצריך להיות מותר לכל אזרח - בתנאי שאתה מיומן בו! ומאכסן אותו כראוי (שזה די דופק את הסיכוויים שלך בתוך הבית להספיק לעשות עם זה משהו וזו הסכנה האמיתית עם נשק בבית - שהוא זמין אם הוא משרת את המטרה שלו) 

1. מה אתה חושב שיקרה לאנוס? עזוב אותך סאונדבייטים בחיאת, תשאיר את זה לאחרים כאן.

2. נו, אבל זו כל הפואנטה. בנוגע לאחסנה ראויה, זה היה נכון פעם (כשכספת היתה דבר גדול ואיטי), היום יש פתרונות אחרים. כן חשוב לוודא שזה לא נפרץ בקלות (ע״ע הדוגמא עם המזלג), ואני גם מתכנן לקאסטם לזה שכבה נוספת, אבל הרבה יותר מטריד אותי רשלנות אישית (נניח להשאיר נשק בהישג יד) מאשר האפשרות לפריצה. 

 

לפני כשעה, EliC25 כתב:

מה שאני אומר, כמו רבים אחרים כאן, זה שהסיכון גדול מהתועלת.

...

זה מזכיר לי קריקטורה שראיתי באחד הקורסים הכלליים שעשיתי על ארה"ב:

Pin on Animated Gifs

1. איזה סיכון? שאני ארה באשתי? בעצמי? שהילדה תירה בעצמה?

שני ה״סיכונים״ הראשונים לא קיימים. הסיכון האחרון הוא במאה סדרי גודל הכי מפחיד (ודה פקטו - היחידי שאני מכיר נכון להיום), אבל יש לזה פתרונות. אני מעריך שהסיכון ממצב קצה (חדירה לבית), קטן ככל שיהיה, גדול יותר מהסיכון שהוזכר בהינתן יושבי הבית.

 

2. מסכים עם הקריקטורה, גם אם אפשר למצוא צידוק כזה או אחר לנשק ביתי לטובת הגנה עצמית, לא ברור לי למה מאופשר לרכוש רובי סער, למה כ״כ קל להוציא רשיון נשיאה, איך חסם הגיל נמוך כ״כ ולמה לא מבצעים בדיקות רקע ותפעול הרבה יותר מקיפות. כאמור, לא מתחבר למדיניות הנשק של ארה״ב ברמת הרגולציה.

 

לפני כשעה, RK כתב:

לא קנית אוטו בלי לנסוע בו, נכון? אז למה נשק בלי לירות בו זה בסדר?

 

לא ירית באקדח בחיים - קח קורס עוד לפני. תקבל מושג כללי, תדע מה לרצות ועל מה לחשוב.

 

לגבי האקדח עצמו, תתחדש. לקחת בדיוק את הכלי שמהווה פשרה בין shootability גרוע (כל אקדח קטן קשה לירי) ועבה מדי עבור conceilability נוח. לא מספיק גדול לירי נוח ומדויק, ועבה מדי להסלקה נוחה. תתפלא כמה הפרש העובי בין ה-1.3" של רוב האקדחים ל-1" של אקדחי ה-CCW המובילים משפיע ביומיום. . ההבדל מאד מורגש.

1. אירוני שאתה אומר את זה, לא נהגתי בטסלה פרפורמנס לפני שרכשתי את שלי, כנ״ל בהארלי 🙂

 

2. גם כאן (ובהמשך ל1) - וכפי שרשמתי בפוסט - הנסיבות הכתיבו צורת פעולה פחות אידיאלית. אילולא הקורונה הייתי הולך לקורס, טווח עם כל מיני סוגים, ובמקביל עושה מחקר ומקבל החלטה. היות ויש את הסיטואציה הזו אז ההליך היה אחר. זה לא מבטל את אלמנט ההכשרה אלא רק דוחה אותו עד שתהיה כזו בהיצע.

 

3. וזו הסיבה שגלוק19 הוא אחד הנשקים השכיחים ביותר..? בכלליות, הסגמנט הזה מומלץ ע״י הרבה מאוד אנשים שמבינים יותר משנינו לשימוש שבחרתי, צודקים? טועים? אין לי מושג, נחיה ונראה. 

בכ״א ברור שזו פשרה, גם ברז זו פשרה וגם טסלה זו פשרה, הכל פשרה, השאלה אם הפשרה מספיק טובה לצרכים. בשביל הום דיפנס במרחק 3 יארד אני לא דואג יותר מדי לדיוק אלא בעיקר לכישורים שלי, לא שזה משנה כי האקדח מאוד מדיוק בלאו הכי. קונסילד קארי זה משני ואם זה לא יעבוד אז אפתור את זה. בכ״א כל זה לא אומר שאני חושב שביצעתי את ההחלטה הטובה בגלקסיה, להיפך, בדיעבד הייתי רוכש משהו אחר, אבל שוב - קורונה וכו׳. אם אלמד אחרת ו/או אשנה את דעתי, אבצע התאמות, נו ביגי.

 

עריכה אחרונה על ידי oryo
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

תתחדש!

אני גר באמא של ה Country, וברגע שקנינו בית משלנו הגיע גם קניית הנשק.

מאוד הופתעתי מהזריזות והקלות שבעניין, כמה דקות בדיקה ויאללה קנה מה בא לך, AR-15 בגרושים, קצת הזוי..

לאנשים באזורי קניית נשק זה כמו לקנות חולצה נוספת, גיסי בזמנו הצטרף אלי לעזור לי ועל הדרך קנה אקדח נוסף.

מה שכן אצלינו אין צורך ללכת למטווח אלא לחצר האחורית :2gunfire:

פורסם

גלוק 19 הוא הכי נפוץ כי הוא הוכיח, במשך שנים, שהוא אמין בטירוף, קיבולת המחסנית שלו גדולה די הצורך לאקדח מבצעי (צורך שונה מאקדח CCW) והוא טיפה יותר קטן מה-17 שהוא פשוט ג'מוס. גם ה-19 הוא לא אקדח נוח מספיק ל-CCW. אני מניח שאם הוא היה נוח מספיק, הייתי קונה אותו ממגוון סיבות - ניתן למצוא משומש במחיר טוב, הוא (שוב) בעל אמינות מוכחת, ויחסית קל (יחסית לאקדח. לא אבסולוטית) לירות איתו יחסית מדויק. אבל הוא לא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...