Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור מתגלגל, 3 דברים שאתם אוהבים ברכב שלכם ו-3 שלא אוהבים


hondacivic02es
שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאזדה 3 2.0:

אוהב:

סוחבת טוב.

חסכונית יחסית למנוע 2.0.

סטארט סטופ נוח למדי, לא צריך לכבות כל פעם כי הוא נכנס לעבודה בהתאם ללחיצה על דוושת הבלם.

פחות אוהב:

אין Android Auto.

מולטימדיה איטית.

יש לגיר לעיתים נטייה להעלות הילוכים קצת מוקדם מדי, בנהיגה מנהלתית זה לא מפריע, זה כן הפריע בעליות מאילת למשל. מצב ספורט פותר את העניין.

איך אפשר לשפר?

לא רלוונטי ממש, הרכב יחזור בעוד כמה חודשים לחברת הליסינג (הרכב בעסקת ליסינג פרטי).

לגיר יש פתרון, לשאר פשוט צריך להתרגל.

מאמין שאפשר למצוא איזה פתרון עבור AA, אבל לא קריטי לי עם כמות הנסיעות שאני מבצע ברכב הזה.

 

סיאט ארונה 1.0TSI DSG7 (אם כי קצת מוקדם לי, כי אני רק חודשיים וחצי עם הרכב):

אוהב:

סוחבת טוב מאוד, תאוצות ביניים טובות מאוד.

מאובזרת למדי.

מולטימדיה טובה, עם Android Auto ורמקולים מקוריים שנשמעים לא רע בכלל.

פחות אוהב:

הגיר במצב D ממהר להעביר הילוכים לפעמים, מצב S פותר את הבעיה.

פחות השקיעו בדלתות מאחור מאשר בדלתות מלפנים, מבחינת הגימורים.

אין מערכת מקורית לזיהוי סטייה מנתיב, לכן התקינו מובילאיי (שלהבדיל מהתקנות ברכבים אחרים, לא מציק לי הרבה).

איך אפשר לשפר?

לגיר יש פתרון (מצב S), אין לי שום כוונה להתעסק עם תוכנה (אם היא רלוונטית בכלל למקרה הזה).

לגביי הדלתות אין לי כוונה לעשות משהו, כי אני לא יושב מאחורה, סתם מעצבן שיכלו להשקיע קצת יותר ולא השקיעו, אבל לא סוף העולם.

לגביי המערכת לזיהוי סטייה מנתיב - זה מה יש. לפחות המובילאיי שהותקן אצלי לא מציק לי כמעט.

 

מאמין שכבר ברכב הבא תהיה מערכת מקורית לזיהוי סטייה מנתיב ודי בטוח שגם תיקון סטיה מנתיב יהיה, אבל הרכב הבא לא באופק כרגע.

 

 

אני יכול למצוא עוד כמה נקודות לטובה ועוד כמה נקודות לרעה לשני הרכבים האלו, אבל ביקשת 3 מכל סוג, אז זה מה שעשיתי ;)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פולקסווגן פולו שנת 2003

אוהב:
זריז יחסית לנפח ולשנתון (ידני)

חסכוני מאוד

אמין (כבר עברנו את הרבע מיליון)

מזגן מקפיא

מרווח ליושבים מאחור

יכול לצלוח נסיעות בין עירוניות בקלות יחסית

נראה טוב לטעמי

פחות אוהב:

בהשוואה לסופר מיני מודרניות (ובוודאי כאלו מוגדשות) צריך לאמץ את המנוע יתר על המידה, עושה רושם גם שלא עומד בקצב התנועה המודרני וצריך ללחוץ אותו חזק בהשתלבויות. בעליות תחת עומס צריך "לערבב את הדלק" לא מעט.

פלסטיקה שעברה זמנה מזמן. פלסטיקים בדשבורד בחלק התחתון והעליון כבר עשו את שלהם, כנל לגבי הדלתות מקדימה ומאחורה ולפנל מעל ההגה. כולם נהיו פריכיים כמו שקית תפוצ'יפס. הרכב שלי ספג לא מעט שמש בחייו ולכן אני מאמין שיש קשר בין אחד לשני אבל הפלסטיקה ותא הנוסעים הם בפירוש לא הצד החזק של הגרמניה הזו.

סלד שיוט גבוה (110 קמ"ש על חמישי מתבצעים באזור ה3,000 סל"ד)

משעממת לנהיגה. מכוניות שנועדה לכבישים הפחות מפותחים באירופה ולכן ההתנהגחת בהתאם, נוחה מאוד בעיר, בכבישים מפותלים מתפזרת לגמריי, מאמין שגם החלפת בולמים לכאלה במצב חדש יותר היו עושים הבדל

מחלה נוספת של הרכב הינה הפנסים, אחרי כמה שנות שמש טובות צריכים להיות מוחלפים או לפחות לעבור פוליש טוב (אצלי הוחלפו לחדשים חליפיים).


יש פה ושם עוד כמה דברים, אבל רכב ראשון שלי כך שאני לא מתלונן ואומר תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.3.2020 בשעה 09:30, hondacivic02es כתב:

היי, שבוע טוב לכולם,

אז גם האהבה שלי לרכבים וגם המציאות הנוכחית שכנראה תדביק אותנו יותר למסכים ולדיגיטל בזמן הקרוב, העלה בי רעיון לפתוח את הנושא הזה.

 

תרשמו 3 דברים שאתם אוהבים ברכב שלכם, 3 דברים שאתם לא אוהבים, ואיך הייתם משפרים את זה.

 

אני אתן לכם את הכבוד להתחיל, ובמהלך היום אעלה את הרשמים מהרכב שלי :) .

 

בהצלחה.

אולי פיספסתי, אך לא ראיתי סיקור שלך כמובטח במהלך יום ראשון, ואנו כיום כבר ביום שלישי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 2, 2019.

אוהב:
-התנהגות כביש, זריזות (יחסית למנוע אטמוספרי) .
-מרווח, לעומת הפיקנטו שהייתה לי אני מרגיש בספינה, והיא עוד נחשבת מהצפופות בקטגוריה.
-חסכונית, מדידה במשאבה 1:14.5 בערך באופן כמעט קבוע, הרבה יותר טוב מהפיקנטו שהייתה לוגמת 1:10 באופן קבוע.

פחות אוהב:
-אין CarPlay מובנה ובחברה דורשים סכום כסף לא קטן (לדעתי) + פירוק דאש בורד, לא תודה; בנוסף יש דיליי מאוד מורגש במערכת המולטימדיה אבל אולי זה עניין של גרסה או וואטאבר.
-אין משענת יד, **אזהרת חפירה** סופר מיני בסדר גודל מחירים של הרכב הזה נשמע לי הזיה, בנוסף אף אחד לא ידע לתת לי מידע על התקנת משענת יד מקורית של מאזדה באף מוסך מורשה למרות שהיה לי מקט דרך חבר שעובד בסוכנות מכירות, רק שהגעתי לשירות הלקוחות של דלק מוטורס ענתה לי נציגה עייפה שבשביל לברר אני צריך להגיע פיזית למוסך המרכזי ולשאול אותם שם, כן לנסוע למוסך המרכזי בשביל לשאול, בסופו של עניין הותקנה משענת היד באופן מקצועי במוסך המרכזי בעלות גבוהה אבל שווה את הנוחות לטעמי.
-התראת סטיה מנתיב מאוד חלשה ולא מורגשת, עם מוזיקה על ווליום סביר לא תשמעו אותה אלא אם לא תעיפו מבט בלוח השעונים, מצד אחד עדיף על המובילאי המרעיש, מצד שני הוא כבר שם אז....

איך לשפר-
ניתן להתקין Carplay בעלות 1,500 שקלים בחברה, אך בשקלול של העלות עם פירוק הדאש בורד לא מתאים לי.
משענת יד - התקנתי.
התראת סטייה מנתיב- אין מה לעשות חוץ מלנסוע קבוע עם ווליום נמוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.3.2020 בשעה 12:48, RK כתב:

 

כמו שאומרים ברוסית, בידיים טובות גם ז*ן הוא בלליקה. אל תשאל. רק תראה את הסרטון:

 

 

 

אמרת לא לשאול, אבל בחייאת אני מסוקרן עכשיו!

הרכב בסרטון הוא בגרסת V6 3.5 אם אינני טועה , כמעט 100 כ"ס ו10 קג"מ יותר מה2.4 ה"קטנטן" שלי ויש לזה איזשהו משקל בהנאה.

אם היה לי כסף לשרוף על צמיגים/בלמים/בלאי מואץ (בהנחה שהייתי נשאר עם הרכב הזה מסיבות כאלה ואחרות ולא מחליף ליותר ספורטיבי) אני בטוח שהייתי נהנה כמו הבחור בסרטון, אפילו אם רק מהמחשבה שאני מעלה דבר כזה למסלול :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 
אמרת לא לשאול, אבל בחייאת אני מסוקרן עכשיו!
הרכב בסרטון הוא בגרסת V6 3.5 אם אינני טועה , כמעט 100 כ"ס ו10 קג"מ יותר מה2.4 ה"קטנטן" שלי ויש לזה איזשהו משקל בהנאה.
אם היה לי כסף לשרוף על צמיגים/בלמים/בלאי מואץ (בהנחה שהייתי נשאר עם הרכב הזה מסיבות כאלה ואחרות ולא מחליף ליותר ספורטיבי) אני בטוח שהייתי נהנה כמו הבחור בסרטון, אפילו אם רק מהמחשבה שאני מעלה דבר כזה למסלול [emoji4]
יש לו כוח, אבל גם חתיכת משקולת על הציר הקדמי. בעיה. כל מה שהוא "שיפר" זה לשים צמיגים ספורטיביים, ואת עצמו - הוא נהג מירוצים חובב פלוס.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.3.2020 בשעה 20:30, dorsht כתב:

מאזדה 3 2.0:

אוהב:

סוחבת טוב.

חסכונית יחסית למנוע 2.0.

סטארט סטופ נוח למדי, לא צריך לכבות כל פעם כי הוא נכנס לעבודה בהתאם ללחיצה על דוושת הבלם.

פחות אוהב:

אין Android Auto.

מולטימדיה איטית.

יש לגיר לעיתים נטייה להעלות הילוכים קצת מוקדם מדי, בנהיגה מנהלתית זה לא מפריע, זה כן הפריע בעליות מאילת למשל. מצב ספורט פותר את העניין.

איך אפשר לשפר?

לא רלוונטי ממש, הרכב יחזור בעוד כמה חודשים לחברת הליסינג (הרכב בעסקת ליסינג פרטי).

לגיר יש פתרון, לשאר פשוט צריך להתרגל.

מאמין שאפשר למצוא איזה פתרון עבור AA, אבל לא קריטי לי עם כמות הנסיעות שאני מבצע ברכב הזה.

 

סיאט ארונה 1.0TSI DSG7 (אם כי קצת מוקדם לי, כי אני רק חודשיים וחצי עם הרכב):

אוהב:

סוחבת טוב מאוד, תאוצות ביניים טובות מאוד.

מאובזרת למדי.

מולטימדיה טובה, עם Android Auto ורמקולים מקוריים שנשמעים לא רע בכלל.

פחות אוהב:

הגיר במצב D ממהר להעביר הילוכים לפעמים, מצב S פותר את הבעיה.

פחות השקיעו בדלתות מאחור מאשר בדלתות מלפנים, מבחינת הגימורים.

אין מערכת מקורית לזיהוי סטייה מנתיב, לכן התקינו מובילאיי (שלהבדיל מהתקנות ברכבים אחרים, לא מציק לי הרבה).

איך אפשר לשפר?

לגיר יש פתרון (מצב S), אין לי שום כוונה להתעסק עם תוכנה (אם היא רלוונטית בכלל למקרה הזה).

לגביי הדלתות אין לי כוונה לעשות משהו, כי אני לא יושב מאחורה, סתם מעצבן שיכלו להשקיע קצת יותר ולא השקיעו, אבל לא סוף העולם.

לגביי המערכת לזיהוי סטייה מנתיב - זה מה יש. לפחות המובילאיי שהותקן אצלי לא מציק לי כמעט.

 

מאמין שכבר ברכב הבא תהיה מערכת מקורית לזיהוי סטייה מנתיב ודי בטוח שגם תיקון סטיה מנתיב יהיה, אבל הרכב הבא לא באופק כרגע.

 

 

אני יכול למצוא עוד כמה נקודות לטובה ועוד כמה נקודות לרעה לשני הרכבים האלו, אבל ביקשת 3 מכל סוג, אז זה מה שעשיתי ;)

 

אין גם CarPlay? איך "משפרים" את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@yorng בצורה שיש לנו (דגם מ-2017, אחרי מתיחת פנים) לא חושב שיש גם אפל קארפליי.

לא יודע איך משפרים, מניח שאפשר להתקין איזה מתאם או בקומבינה (בספק) להתקין מערכת מהדגם החדש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GTI PP 2019 (גולף)

 

אוהב:

1. שימושית מאוד בדיילי ועדין מהנה בשביל להגניס חיוך (לא גדול, בזוית הפה).

2. לא משדרת "דרמה" לסביבה.

3. ה Interior שלה מאוד נעים ביחס לרכב ספורטיבי.

 

לא אוהב:

1. צביעה גרועה ביחס לכל רכב שהיה לי בעבר. 

2. לא מגיע בבסיס עם חיישני רוורס אחוריים.

3. מחזיקי הכוסות לא מתאימים לבקבוק גדול מהממוצע. 

 

מה הייתי משפר?

זה החלק הכי קל - קצת יותר סאונד כשהרכב על מצב S

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גולף 1995 ידנית 1.4

 

אוהב:

  • שהרכב 1995 ונוסע
  • דשבורד שכנראה בטעות התקינו ברמת איבזור גבוהה יותר, שחור דמוי-עור ומעלה חיוך
  • מזגן אלכס אוריגינל שכל קיץ אני אומר -- די לא יכול להיות, והוא ממשיך

 

פחות אוהב

  • נדמה לי שהיתה 75 כ"ס מקו הייצור, כעת, ועם המזגן בקיץ, דיינו יתן אולי 50. בעבר זה איתגר ואהבתי את זה, אבל זה כבר לא בריא.
  • מיני נזילות ותקלות קטנות, אפילו שהמנוע כל כך פשוט שאין בעיה לזהות ולסדר
  • די כבר עם ריפוד התקרה שמתגעגע למושבים!

 

פיתרון: כבר מזמן לא דיילי, נוסע בה כשמרגיש ספרטני ולבד, משקיע כפול מהשווי באחזקה, עד שמשהו באמת יקרוס ונגיד שלום ותודה.

 

אגב לבעלי הג'ולייטות: איך אתם יושבים בדבר הזה? תנוחת ישיבה מזעזעת, מושב מהאינקוויזיציה, אהבתי נורא את התנהגות הכביש ועוד יותר בDNA ספורט, אבל אין פעם שלא יצאתי מותש ועם כאב גב גם אחרי 15 ק"מ. החלפתם מושבים?

לפני 18 שעות, Pecan כתב:

מפולו שנת 2003

שעממת לנהיגה. מכוניות שנועדה לכבישים הפחות מפותחים באירופה ולכן ההתנהגחת בהתאם, נוחה מאוד בעיר, בכבישים מפותלים מתפזרת לגמריי, מאמין שגם החלפת בולמים לכאלה במצב חדש יותר היו עושים הבדל

שלי 8 שנים ישנה משלך והחלפת בולמים קדמיים + כוון פרונט מעולה (דוד מרח' האיטלקים בחיפה) אכן שיפרה משמעותית את התנהגות הכביש, במגבלה שההיגוי ייוותר לנצח כבד ומסורבל (רכב בגודל קופסת גפרורים שבהגה מרגיש כמו משאית)

עריכה אחרונה על ידי Jack457

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים




 
אגב לבעלי הג'ולייטות: איך אתם יושבים בדבר הזה? תנוחת ישיבה מזעזעת, מושב מהאינקוויזיציה, אהבתי נורא את התנהגות הכביש ועוד יותר בDNA ספורט, אבל אין פעם שלא יצאתי מותש ועם כאב גב גם אחרי 15 ק"מ. החלפתם מושבים?


מאד תלוי גרסא. עד 2014 המושבים לא נוחים, אחרי 2014 הוחלפו למושבים מצוינים, אלא אם אתה מדבר על תלתן לונץ' אדישן, הבאקטים שלה מזעזעים באותה מידה שהם יפהפיים.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

DS3 165 כ"ס
(אחרי המעבר למותג נפרד)

אוהב:
1. נוחות, במיוחד המושבים המחבקים.
2. התנהגות והנאה, הרכב כמעט זהה ל 208gti מהבחינה הזו (וגם מבחינת הנוחות).
3. נראות ואיכות חומרים.

לא אוהב:
1. מערכת המולטימדיה חצי אפויה - יש אנדרואיד רגיל, אין אנדרואיד אוטו. מסך המגע הוא מסוג resistive מהעשור הקודם.
2. הנדסת אנוש צרפתית.
3. שומע יותר מידי סיפורים על צבע מתקלף בטרם עת ברכבי הקונצרן.

מה עושים?
1. לא הרבה, מ 2018 ועד סוף הייצור יש מערכת אחרת עם טאץ' נורמלי ואנדרואיד אוטו, אבל זה סיפור שדורש הרבה זמן וכסף למצוא אחת.
2. מתרגלים. אני נכנס לרכב אחר ולא מבין למה כפתורי הווליום נמצאים ליד המולטימדיה ולא למטה...
3. שוטף כמו שצריך, מכסה את הרכב ומקווה לטוב.


Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי שלום לכולם, 

הנה הרשמים שלי מהסיאט איבזה לאחר חודשיים של נהיגה ו-3000 ק"מ  -

 

3 דברים שאני אוהב - 

 

1.הרכב מאוד זריז, יחסית למנוע 1000 הוא מאוד חזק.

2.הלוק שלו, מקדימה במיוחד קווים מאוד חדים שמזכירים אאודי.

3. מבחינת טכנולוגייה מאוד מתקדם, הרכב ממש מדבר איתך. הבקרת שיוט אדפטיבית מוציאה לגמרי את העצבים מנסיעה בפקקים.

 

3 דברים שאני לא אוהב ברכב (הייתי קורא לזה פחות אוהב כי אני באמת מרוצה מהרכב) - 

 

1. בולמים קצת נוקשים, במיוחד מאחורה, אבל בנהיגה יותר ספורטיבית הדבר עוזר לאחיזה.

2. הגיר רובוטי, וההרגשה היא באמת שרובוט מעביר את ההילוכים :) (היה אפשר לחפות על זה אולי בטכנולוגייה או כיוונים מסויימים. לא יודע אני לא טכנאי רכב :) .

3. בהילוך D, מעל 100 קמ"ש מרגיש שחסר כוח, זה נפתר בהילוך S או מעבר להעברת הילוכים "ידנית" דרך ההגה, אבל אז הרכב ז-ו-ל-ל.

 

איך הייתי משפר את מה שפחות טוב - 

 

1. הייתי מחליף לבולמי אוויר או קויילאוברים אם זה לא היה פה הון בארץ.

2. הייתי מצפה מטכנאי הרכב או היצרן לנסות לתת הרגשה קצת פחות של רובוט בהעברת הילוכים. (אבל זה כנראה הDSG.. לא יודע לא מבין בזה כ"כ לעומק, מקווה שאני לא רושם שטויות).

3. אולי אתקין תוכנת ניהול מנוע STAGE 1, הבנתי שזה "מעיף" את הרכב קדימה, רק מתלבט כי זה בטח גם "יעיף" לי את האחריות ויאיץ את הבלאי.

 

 

Ron Poh

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2016 - לקסוס GS 450h

 

אוהב

1. אופי מערכת הנעה שמתאים עצמו למצב הרוח של הנהג - מנעד רחב שנע בהתאם לזווית שבין השוק וכף רגל ימין... מריחוף, שקט ורוגע מוחלטים, ועד תאוצות ביניים פסיכיות

2. נוחות מצטיינת במיוחד

3. תחושת Feel Good כללית, ניתוק סביבתי מושלם למי שאוהב את זה (אני, למשל)

 

לא אוהב

1. אין אנדרואיד אוטו

2. תא מטען נפתח אמנם חשמלית, אבל זה קורה ל...א...ט

3. לא מיוצרת יותר עבור אירופה, וה-ES 300h ממש לא חלופה... מה יהיה??

 

 

2016 - מזדה 2

 

אוהב

1. זריזה וחדה - תענוג לנהוג בה (המתלים האלה...)

2. איכות בנייה הדוקה - המזדה של אישתי בת 3.5 נשמעת, נראית ומרגישה בדיוק כמו ביום בו נרכשה

3. תא נוסעים שנעים לשהות בו, מעוצב באופן שונה מהסטנדרט בקטגוריה ומאובזר יפה (גרסת Pure White)

 

לא אוהב

1. נוחות בינונית למדי (המתלים האלה...)

2. לא ממש שקטה, בעיקר בהאצה

3. קשה לומר שהיא מרווחת - בעיקר אם יושבים בה 4 וגם תא המטען קטן יחסית

The older you get, the better you used to be

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רנו פלואנס 2 ליטר 2010.
אוהב:
1.רכב מרווח ומאוד נוח.
2.מאובזר בצורה טובה.
3.אמין
לא אוהב:
1.מזגן חלש
2.איכות חומרים בעיקר בהגה
3.זוללת דלק בעיר

פיגו 207 2011
אוהב:
1.קטן
2.מהנה לנהיגה יחסית לרנו

לא אוהב.
1.לא שיא האמינות
2.צריכת דלק לא משהו
3.צבע מתקלף.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1481 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...