Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מטען של נוקו עם מודול טעינה דרך מצית 12 וולט. מכיוון שבחורף אני יכול לא להניע את הרכב אפילו חודש אני רוצה לעשות פעולת תחזוקה למצבר. מבחינתי עדיף להשאיר חלון טיפה פתוח ולהכניס לשם חוט חשמל מאשר להחזיק מכסה מנוע פתוח לכן אני מעדיף אופציה של טעינה דרך השקע. השאלה אם צריך להשאיר סויצ' פתוח או יש אופציה אחרת? הרכב הוא ds3.

 

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

פורסם

למה להשאיר מכסה מנוע פתוח? אין מצב שהמכסה לא נסגר על הכבל בלי לגרום נזק, ואולי גם אפשר להוציא מתחת לרכב את הכבל

STI 2004

 

 

פורסם

MH53 צודק

אני עם מטען מצברים קטן של סיטק הנכסתי אותו מאחורי הקריל ואת החוטים העברתי משם, גריל קדמי BMW E36

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אם אתה לא מכיר את החווט של שקע המצית אני לא הייתי ממליץ לנסות לטעון את המצבר דרכו.

 

אין לי ולך מושג איזה רכיבים קיימים בין שקע המצת למצבר ומה יקרה אם תנסה להכניס מתח במקום שלא יועד לכך. אולי זה יעבוד ואולי תשרוף פיוז, ממסר או משהו אחר.

 

הרבה יותר בטוח להתחבר ישירות למצבר עם חוטים דקים ולסגור את מכסה המנוע על החוטים

פורסם
למה להשאיר מכסה מנוע פתוח? אין מצב שהמכסה לא נסגר על הכבל בלי לגרום נזק, ואולי גם אפשר להוציא מתחת לרכב את הכבל

 

לא רוצה להשאיר אוטו עם חוט חשמל לתוך המנוע משום מראית עין. גם אין גישה למינוס וצריך לחבר לשאסי את המינוס. פחות מתאים.

פורסם

זה לא יעבוד כי למייטב ידעתי בכל הסיטרואנים שקע מצית מנותק כשהסוויץ' סגור.

 

זה יכול לעבוד רק במכוניות בהן שקע מצית מחובר קבוע ללא קשר לסוויץ'.

 

 

להשאיר סוויץ' פתוח ימים שלימים זה לדעתי לא רעיון טוב בכלל כי עם סוויץ' פתוח כל המערכות מקבלות מתח ויש צריכת חשמל יחסית גבוהה שמרוקנת את המצבר.

 

 

פורסם

בינתיים פשוט יצאתי לטיול של שעה ככה. הרכב הניע בנגיעה, אבל השעון השתבש. תחנות רדיו דווקא היו בסדר.

 

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

פורסם

60 אמפר שעה בזרם של 10 אמפר כמה שעות? אבל הוא לא עובד ב10 אמפר. ב10 אמפר אני מטעין רכב phev בלילה.

 

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

פורסם

נכון. וולטאז נמוך. שכחתי. בספר הוראות של מטען רשום טעינה של 12 שעות למצבר של 80 אמפר שעהה

 

Sent from my SM-T590 using Tapatalk

פורסם
גם אין גישה למינוס וצריך לחבר לשאסי את המינוס.

 

אתה כנראה מכיר את זה אבל למקרה שלא - יש שם טרמינל (שהוא למעשה בורג) יעודי למטרה זו מצד ימין למצבר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...