Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 24 דקות, evc כתב:

 

מעבר לכך כשישבתי במושב האחורי הראש שלי נצלה מהשמש ועוד היה מדובר ביום מעונן שהשמש יצאה בו לעיתים מבעד לעננים וכשהיא עשתה זאת זה בהחלט הורגש. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה ביום שמש חם. אני לא בטוח שאפילו הצללה מאסיבית תפטור את הבעיה.

 

היה לי גג פנורמי שלא ניתן לפתוח ברכב הקודם עם מן רשת שהיה ניתן לסגור.

אבל בחודשי הקיץ במיוחד בנסיעות ארוכות של כמה שעות עדיין הייתי מרגיש את החום של השמש גם עם רשת סגורה.

ולא המזגן לא עזר.

 

אז קניתי מגן שמש לשמשה הקדמית כמו זה:

1366886692.jpg

חתכתי אותו בצדדים כדי שהוא בול יכנס מעל הרשת בגג, סגרתי את הרשת מתחת למגן שמש וזה 

פתר את הבעיה.

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 שעות, eitanuch כתב:

רציתי לשאול לגבי כל מיני אבזורים קטנים בתוך הרכב.

 

האם יש dash cam וסטנד נורמאלי מובנה לטלפון? איזה עוד אבזור דומה מובנה ברכב?

 

אני שואל כדי לדעת מה לפרק מהרכב הנוכחי במידה ואני מחליף.

כן וכן. עם טעינה אלחוטית מהירה מובנת לשני טלפונים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההספק נכון ותואם להספק של גרסת ה-Performance.
במודעה מופיע 513 כוח סוס , זה לא 480?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, 98civic כתב:

במודעה מופיע 513 כוח סוס , זה לא 480?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

 

טסלה לא ממש מפרסמת נתוני הספק רשמיים של המודל 3 וגם העלתה את ההספק פעמיים בעדכוני תוכנה. יש כל מיני מספרים שרצים ברשת מכל מיני מקורות כמו הצהרות רגולטוריות, מדידות שאנשים עשו דרך חיבור OBD-II וכמובן דינמומטרים. באופן מעשי זה לא באמת משנה כי אין שום רכב עם נתונים קרובים למודל 3 Performance אפילו במחיר כפול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, bobi כתב:

יש המון מדבקות וצלונים שנועדו לגג של המודל 3.

 

פעם - היו שמים מדבקה כדי שיחשבו שיש לך סאנרוף

היום - שמים מדבקה כדי להסתיר את הסאנרוף שנכפה עליך

  • מצחיק 4
  • מעניין 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.3.2021 בשעה 23:58, בוני03 כתב:

הרכב מגיע עם כבל נייד לשקע ישראלי רגיל. הכבל המדובר בא עם 2 פינים בלבד ולא שלושה (אין הארכה) והוא מוגבל ל13 אמפר שיספקו לכם כ20 ק"מ לשעה.


לפי הידוע לי חובה שיהיה חיבור הארקה לצורך טעינה. יכול להיות שהמתאם שקיבלת שקיבלת הוא תקע גרמני/צרפתי וצריך מתאם כדי שהוא יעבוד.

CEE_7-7.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמצחיק שמתוך הרכב הזכוכית בגג הפנורמי נראית כמו פילם כהה שמשתקף אליך ולא רואים כמעט כלום החוצה (לפחות בתנאים שאני בדקתי את הרכב) אז למה צריך אותה?

 

לגבי המסקנות שהסקתי לגבי חדירת השמש מהגג הפנורמי, אסייג שאני לא יודע איך המצב ביום חם ואיך המצב עם מזגן דולק (היה יום קריר והמזג לא עבד) ואיך יעילות ההצללות למיניהן אז אשאיר את זה בסימן שאלה. ובכלל יש אנשים פחות רגישים (אפשר להגיד שזה אותו ההבדל בין מי שחובשים כובעים למי שלא חובשים כובעים בימי שמש בחוץ בטיולים וכו').

 

לגבי המושב האחורי אסייג גם, חשבתי כמו אדם בוגר, אבל במושב האחורי לא יישבו בדרך כלל בוגרים אלא פעוטות, ילדים ובני נוער.

 

לפעוטות בבוסטרים וכו' ולילדים קטנים לא בבוסטרים זה לא רלוונטי שהמושב קרוב לריצפה ושאי אפשר להכניס את כפות הרגליים מתחת המושבים הקדמיים, הרגליים שלהם לא ייגעו אפילו בריצפה או שהרגליים בדיוק ייגעו בריצפה ויהיה להם אפילו נוח יותר.

 

זה רלבנטי לגילאי בני נוער ומעלה וההפרעה תהיה בתלות בגובה שלהם וגם אז לא בטוח שזה יפריע להם במיוחד כי הם בני נוער והפעלה של מערכת הפלוצים ברכב כבר תשכיח מהם את זה 😁

 

גם מי שהוא לא בוגר הראש שלו לא יהיה כל כך קרוב לגג הפנורמי.

 

בסך הכל יופי של רכב ויכול גם להתאים גם לחלק מהמשפחות תלוי בהרכב שלהן אבל מצריך בבדיקה בימים בהירים של שמש.

 

 (שוב מדובר במסקנות שלא קשורות לנסיעה עצמה, לנוחות הנסיעה וכו').

 

אני מכוון  למודל y שבו תנוחת הישיבה גבוהה יותר משמעותית מהריצפה, אפשר להכניס את כפות הרגליים מתחת המושבים הקדמיים, חדירת השמש מהגג הפנורמי פחותה כי קורת הגג נמצאת מאחורה מאחורי ראשי הנוסעים במושב האחורי וחוסמת חלק מהשמש (לא כמו במודל 3 שהיא נמצאת במרכז הרכב) ותא המטען גדול ושימושי בהרבה בגלל דלת חמישית.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, evc כתב:

מה שמצחיק שמתוך הרכב הזכוכית בגג הפנורמי נראית כמו פילם כהה שמשתקף אליך ולא רואים כמעט כלום החוצה (לפחות בתנאים שאני בדקתי את הרכב) אז למה צריך אותה?

 

לגבי המסקנות שהסקתי לגבי חדירת השמש מהגג הפנורמי, אסייג שאני לא יודע איך המצב ביום חם ואיך המצב עם מזגן דולק (היה יום קריר והמזג לא עבד) ואיך יעילות ההצללות למיניהן אז אשאיר את זה בסימן שאלה. ובכלל יש אנשים פחות רגישים (אפשר להגיד שזה אותו ההבדל בין מי שחובשים כובעים למי שלא חובשים כובעים בימי שמש בחוץ בטיולים וכו').

 

את הגג הפנורמי צריך בשביל מרווח הראש. אם היה גם מתכת עם ריפוד מרווח הראש היה נפגע. לגבי המזגן, זו טעות להתחיל להדליק ולכבות אותו. יש ברכב מערכת בקרת אקלים, צריך לתת לה לעבוד. כשקיבלתי את הרכב כיוונתי את הטמפרטורה ל-20 מעלות ומאז לא נגעתי בכלום. עם עושים כך הגג לא מהווה בעיה גם באזורים חמים יותר מאשר ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, evc כתב:

לטעמי האישי רכב הסדאן היפה ביותר שנע על הכביש היום, יותר מאלפא ג'ולייה ויותר מבמוו סדרה 3

 

מעניין, כמה זה יפגע במכירות של ב-מ-וו סדרה 3 בארץ.

טסלה מודל 3 זולה בהרבה מ-318 כאן, כאשר בחו"ל היא מוכרת פי שניים מ-330, שהיא גם זולה ממנה שם.

לאזאזל, בארץ היא זולה אפילו מב-מ-וו סדרה 1!

ברבעון הראשון של 2021 318 מכרו יותר ממודל 3, וכל סדרה 3 מכרו יותר כ-450 מכוניות.

מי הפאנאטים ששלמו 50 אלף שקל יותר כדי לקבל 318? אולי הם גרים בכפרים או במדבר שאין שם חשמל? :)

 

עריכה אחרונה על ידי EvGriga
  • מצחיק 1

לקסוס IS300h, אורה 03 Pro300

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרת?

 

או שהם פשוט רצו לקנות ב.מ.וו בלי קשר ליכולת להטעין את הרכב?

 

"אני רוצה לחסוך אז אני אקנה ב.מ.וו סדרה 3". בוא, אנשים קונים מוצרים גם בלי היגיון כלכלי לפעמים. לשכן שלי יש פנאמרה היברידית. יכל לקנות טויוטה קורולה.. מה ההבדל? נוסע מחיפה לחיפה סה"כ...

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 29 דקות, EvGriga כתב:

 

מעניין, כמה זה יפגע במכירות של ב-מ-וו סדרה 3 בארץ.

טסלה מודל 3 זולה בהרבה מ-318 כאן, כאשר בחו"ל היא מוכרת פי שניים מ-330, שהיא גם זולה ממנה שם.

לאזאזל, בארץ היא זולה אפילו מב-מ-וו סדרה 1!

ברבעון הראשון של 2021 318 מכרו יותר ממודל 3, וכל סדרה 3 מכרו יותר כ-450 מכוניות.

מי הפאנאטים ששלמו 50 אלף שקל יותר כדי לקבל 318? אולי הם גרים בכפרים או במדבר שאין שם חשמל? :)

 

 לא נכון לזלזל בענין הזה של טעינה. טסלה תתאים פחות למי שאין אפשרות להעמיד עמדת טעינה פרטית. נכון להיום פרישת המטענים הציבוריים, ודאי המהירים, מאוד מצומצמת וכשמוסיפים לכך את איטיות הטעינה היחסית, אפשר להניח שלב.מ.וו אין באמת סיבה לדאגה. וכשתהיה לה, קרוב לודאי שיהיו לה כבר מתחרות הולמות לטסלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לגבי דגם הפרפומס עם השני מנועים, הבנתי שאפשר לכוון את אחוז ההנעה לכול ציר קדמי/אחורי.

אם נגיד בוחרים ש100 אחוז מהכוח יעבור לציר האחורי, כול ה510 כ"ס יעברו אחורה? או רק חלק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק חלק מהכוח כי רק המנוע האחורי פועל. אבל עם המומנט שיש לך אני מניח שזה יהיה יותר ממספיק

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...