Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי לא מזמן איגניס 2002

מסתבר שהרכב היה ללא טרמוסטט, חשד שהתעורר בעת חיבור ל obd.

מחוץ לעיר הרכב היה ממש משחק בטמפרטורה אך לא מתחמם, בעמידה היה מגיע ל 97-98 מעלות נדלק המאורר והוא כמעט ירד ל93-95 מעלות.

מערכת הקירור פורקה, עברה ניקוי עם צינור מים.

הורכב טרמוסטט חדש במקום זה שלא היה, בוצע ניקוז אוויר בצורה תקינה.

במהלך נסיעה בין עירונית חום המנוע מטפס למעלה לכיון 100+ במידה ואני מוריד את המהירות ל 80-90 החום מנוע מתחיל לרדת ולהתייצב סביב ה 90-95. בנוסף מחוץ לעיר העצירה ברמזור מביא לעליה בטמפרטורה לכיון ה 100...

בלי טרמוסטט הרכב לא היה מתחמם אבל בנסיעות בין עירוניות היה על טמפרטורה נמוכה.

השאלה במה ואיפה להתחיל? רדיאטור חדש? משאבת מים?

תודה מראש

פורסם

היחתה לי תופעה דומה בדייהטסו אפלאוז,רדיאטור סתום חלקית,גם אחרי ניקוי הרדיאטור הבעיה לא ניפתרה,רק אחרי שהוחלף רדיאטור ניפתרה הבעיה

פורסם

על פניו נשמע כמו משאבת מים לא תקינה, אם הכנפיים של המשאבה שחוקות אז לא תהיה זרימת מים טובה והקירור יהיה טוב רק בטורים גבוהים

בטורים נמוכים המשאבה מסתובבת לאט יותר ולכן הקירור של המים יהיה לא מספק

 

היתה לי תופעה כזאת בסובארו, כשפיקתי את המשאבה גיליתי בה חור...

פורסם
על פניו נשמע כמו משאבת מים לא תקינה, אם הכנפיים של המשאבה שחוקות אז לא תהיה זרימת מים טובה והקירור יהיה טוב רק בטורים גבוהים

בטורים נמוכים המשאבה מסתובבת לאט יותר ולכן הקירור של המים יהיה לא מספק

 

היתה לי תופעה כזאת בסובארו, כשפיקתי את המשאבה גיליתי בה חור...

באיזה חלק של המשאבה ראית חור? ייתכן וזה חור ניקוז כזה סימטרי בהקף של ציר המשאבה?

×
×
  • תוכן חדש...