Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על רכב מסוג אסטרה סטיישן 2013, מחירון 40 אלף (אופטימי מאוד אני יודע, לא בזה הנושא).

היום ביקרתי בקרסו טרייד שם נאמר לי שמאחר והרכב ליסינג לשעבר ההפחתה היא 22 אחוז מהמחירון, לעומת רכב ליסינג יד ראשונה, ששם ההפחתה היא 13 אחוז.

הרכב שלי הוא יד ראשונה ליסינג ויד שנייה בבעלותי, פרטי. עד כמה שידעו לי מורידים מהמחירון של הרכב שלי 13 אחוז מאחר והוא היה יד אחת בליסינג.

שאלנו את המנהל סניף הוא הסכים עם הסוכן שההפחתה היא 22 אחוז.

האם זה נכון? תודה

פורסם

ראשית כל לא הייתי סומך על מנהל סניף של טרייד אין בבוררות הזו כמובן, יש מחירון של לוי יצחק לנושא-תוכל לבדוק את המחירון המדויק.

דבר שני לא מובן בדיוק איזה ליסינג לשעבר זה היה?

משומש ממגרש ליסינג?אם כן האם יש אישור לנהג יחיד?

או ליסינג מימוני שאתה היד הראשונה שבפועל נהגה על הרכב?

פורסם

ליסינג זה ליסינג

השכרה זה השכרה

שלא יעברו אותך, הפחתה על "נהג יחיד" זה 12 אחוז וצריך מכתב של נהג יחיד, שהצמידו למישהו רכב.

מרובה נהגים זה 22 אחוז הפחתה

מממוני זה סביב 8 אחוז

פורסם

הוא התכוון ליסינג 0 ק"מ שעליו ההפחתה היא13%.

ליסינג תפעולי ההפחתה היא כנראה 22%.

 

בכל מקרה על האסטרה לא תקבל יותר מידי,לרכב אין שוק טוב והוא לא נחשב אמין,ככה שהקשר בין המחירון למחיר בטרייד לא קיים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

ברור לי שהמחירון פה הוא לא רלוונטי, גם כתבתי את זה.

בקשר לאמינות אני יודע מה השמועות ומה אומרים על הרכב. זאת לא האסטרה הראשונה בבית ואני יכול להגיד לך בביטחון מלא שהרכב אמין אבל עדייין לא טויוטה.

פורסם

אני לא חושב שהבנתם את השאלה, אז אסביר את עצמי שוב.

הרכב נרכש מליסינג, נהג יחיד-הופחתו 13 אחוז מהמחירון. עד כן הכל ברור ואין שאלות.

נכון לעכשיו הרכב יד 2, ראשונה ליסינג שנייה (אני) פרטי.

הטענה של הסוכן מכירות היא שהרכב עכשיו נמצא בקטגוריה של רכב "ליסינג לשעבר" ועכשיו ההפחת היא בערך של 22 אחוז.

השאלה אם הרכב שנרכש בהפחת של 13 אחוז, עכשיו מקבל הפחת של 22 אחוז?

פורסם

לדעתי האישית אתה מתעסק בזוטות.

 

הרי לא משנה הפחתה 22 או 13 אחוז. ככה או ככה לא תקבל יותר מ-20 אלף על הרכב שלך. משנה לך אם זה יהיה בטענת הפחתה ליסינג בדיונית? או הפחתת "אנחנו גם ככה מעבירים את הרכב לסוחר, כי בילתי ניתן למכור אותו"?

פורסם
אני לא חושב שהבנתם את השאלה, אז אסביר את עצמי שוב.

הרכב נרכש מליסינג, נהג יחיד-הופחתו 13 אחוז מהמחירון. עד כן הכל ברור ואין שאלות.

נכון לעכשיו הרכב יד 2, ראשונה ליסינג שנייה (אני) פרטי.

הטענה של הסוכן מכירות היא שהרכב עכשיו נמצא בקטגוריה של רכב "ליסינג לשעבר" ועכשיו ההפחת היא בערך של 22 אחוז.

השאלה אם הרכב שנרכש בהפחת של 13 אחוז, עכשיו מקבל הפחת של 22 אחוז?

 

הבנתי... אתה הקונה הראשון שקנה מחברת הליסינג אחרי 3 שנים.

 

האם יש לך חוזה עם חברת הליסינג?

האם כתוב בחוזה שהרכב היה בשימוש של נהג יחיד?

קנית ישירות מחברת ליסינג או ממגרש?

 

ברור שהסוחרים במגרש ינסו לערבב אותך ולבלבל אותך.. אבל אם יש לך את כל הניירת אז המצב אחרת,

אם יש לך רק זיכרון בראש ממה שהסחור שמכר לך את הרכב אמר לך, אז זאת בעיה אחרת.

 

רכב עם ניירת כמו שצריך יקבל מחברת הביטוח בהתאם לניירות שלו.

נהג יחיד 13 אחוז

ליסינג ללא הוכחת נהג יחיד 22 אחוז.

0 ק"מ ללא חוזה עם הוכחת 0 ק"מ .. גם יחטוף 22 אחוז

פורסם

תודה רבה, זאת התשובה שחיפשתי. הבנתי שמנסים לערבב אותי מאחר והוא ניסה להסביר לי שככה כתוב ואז לא הצליח למצוא את זה במחירון.

מה שעצוב שזה קורה בקרסו טרייד, שהיא רשת סוכנות גדולה ולא סוחר מהשכונה.

פורסם

כל סוחר באשר הוא ינסה להוריד כמה שיותר. לו אני במקומך הייתצי מוכר את הרכב לבד למרות ההעסקות הכרוכה בכך. מדובר באלפי שקלים רבים, שגם אם תצטרך לקחת חל"ת העבודה לשבוע - עדיין תהיה מרווח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...