Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום

נדלקה לי מנורת מנוע ברכב מיצבושי לנסר 2010 מנוע 1500

הנעתי את האוטו והוא נכבה לאחר דקה הדלקתי אותו שוב

המנורה היתה דולקת והאוטו נסע רגיל אבל המנורה דולקת שהגעתי למוסך יומים אחרי היא כבתה ולא היה ניתן לאתר את התקלה

לאחר שבועים קרה בדיוק אותו דבר ברגע שזה קרה ץחיברתי אותו לרכיב obd2

והמספרי תקלה שהופיעו P1233 P10122

האם מישהו נתקל בבעיה הזאת ? ויודע מה התקלה ? או מה יכול להיות הבעיה

WhatsApp Image 2019-11-05 at 18.24.46.jpg

פורסם
כדאי להתחיל מניקוי מצערת

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

תודה על התגובה . במוסך אמרו לי שאי אפשר לנקות את בית מצערת בדגם הזה וצריך להחליף את כל בית מצערת

פורסם

מבלי קשר לתקלה עצמה, אין שום בעיה לבצע ניקוי מצערת בדגם הזה.

המוסך שלך עצלן \ לא מקצועי.

יום טוב גם לך

פורסם
מבלי קשר לתקלה עצמה, אין שום בעיה לבצע ניקוי מצערת בדגם הזה.

המוסך שלך עצלן \ לא מקצועי.

תודה רבה על התגובה . שאלה נוספת

האם בדגם הזה אפשר להחליף רק את חישן בית המצערת ?

כי נאמר לי שאי אפשר

פורסם

לא יודע לומר ספציפית לגבי הרכב הזה, אבל ברוב בתי המצערת, בייחוד החשמליים, החלפת החיישן בניפרד לא ממש אפשרית

יום טוב גם לך

פורסם
לא יודע לומר ספציפית לגבי הרכב הזה, אבל ברוב בתי המצערת, בייחוד החשמליים, החלפת החיישן בניפרד לא ממש אפשרית

 

טוב , אז לאחר החלפת בית מצערת (מפרוק) עושה רושם שהרכב נותן גז על דעת עצמו לא תמיד. בעיקר שאני בולם פתאום אני רואה את הטורים עולים לרגע למרות שאני בולם או שאני מגיע לעצירה הטורים עולים לרגע ואז יורדים ת האם הבית מצערת שרכשתי מפרוק יכול לגרום לתקלה הזו או שזה כבר חלק אחר ?

 

נאמר לי במוסך לנסוע עם האוטו כמה ימים ואז לחזור

פורסם

לפעמים למחשב לוקח זמן ללמוד את המצערת החדשה. אבל זה עניין של 10 15 דק עמידה בסרק, בלי מזגן. אם לא היית עדיין בתנאים כאלו יתכן שזה יעבור מעצמו. אם לא יעבור בהחלט תחזור מאחר וזה קשור לתיקון שבוצע.

פורסם
לפעמים למחשב לוקח זמן ללמוד את המצערת החדשה. אבל זה עניין של 10 15 דק עמידה בסרק, בלי מזגן. אם לא היית עדיין בתנאים כאלו יתכן שזה יעבור מעצמו. אם לא יעבור בהחלט תחזור מאחר וזה קשור לתיקון שבוצע.

 

תודה אני אנסה את זה

צריך גם לאפס את המחשב ?

פורסם

אם התופעה לא נעלמת לאחר כמה נסיעות בודדות, כניראה שישנה דליפת ואקום למנוע, כתוצאה מהתקנה לקוייה של המצערת, או צינור כלשהו.

יום טוב גם לך

פורסם
לפעמים למחשב לוקח זמן ללמוד את המצערת החדשה. אבל זה עניין של 10 15 דק עמידה בסרק, בלי מזגן. אם לא היית עדיין בתנאים כאלו יתכן שזה יעבור מעצמו. אם לא יעבור בהחלט תחזור מאחר וזה קשור לתיקון שבוצע.

 

10 דקות בסרק בלי מזגן . ששיפרו ממש את ענין הטורים . אני אתן לזה עוד כמה ימים

 

תודה רבה !!

×
×
  • תוכן חדש...