Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה דעתכם על הסוניק RS בשבילי?


Maor Sibony
שימו לב! השרשור הזה בן 408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תעבור למזדה 3 1600 תרגיש שיפור בכח לעומת הקופסת טונה שנקראת ספייס סטאר..

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפות"ש - אני מחזיק אחת כזו 2014, נקנתה עם 80K לפני שנה ושבועיים, כרגע עומדת על 87.5K (לא נוסעת הרבה)

הנקודה הכי כואבת אצלי זו צריכת דלק עירונית - אצלי מגרד בקיץ עם מזגן את ה 7.5, בחורף בלי מזגן 8.5. אבל אחרים מדווחים על צריכה הרבה יותר טובה אז יכול להיות שזו בעיה רק אצלי ברכב

צריכה מחוץ לעיר טובה, פעם אחרונה על 110 עם מזגן קיבלתי 16.4

 

תקלות שהיו\יש לי:

1. מיכל עיבוי סדוק - הרכב היה מאבד מים, הוחלף ב 140 ש"ח, עבודה 2 דקות

2. פלאנג' מים נשבר - הרכב היה מאבד מים, החלק עולה 380 ש"ח, מחיר עבודה תלוי איפה אני מניח, לי זה עלה מעט יחסית.

3. כרגע יש לי תקלה עם שסתום PCV (יש 3 קודי תקלה ונורת מנוע), בעיה ידועה בסוניק טורבו:

 

כרגע בדרך אלי מכסה שסתומים בעלות של כ 370 ש"ח כולל משלוח (מקורי של GM, היו גם יותר זולים באיביי בפחות כסף).

 

מה יש לי לומר על הרכב חוץ מזה: קניתי אותו לפני שנה כאמור ובזול יחסית (38K ל 2014 במצב סביר עם 80K ק"מ - לצורך השוואה i20 הכי פשוטה בלי מולטימדיה הייתה יותר יקרה בלוחות), סה"כ הרכב נוסע סבבה, אין תלונות. תחזוקה לדעתי לא נוראית אבל יכול להיות שאדבר אחרת אם יילך לי טורבו למשל, מקווה שלא יקרה.

 

לדעתי - אם אתה מחפש משהו בזול אבל כן עם קצת פלפל, זו בחירה לא רעה. מבחינת אמינות לא רואה שום הבדל מאשר לקחת סיכון עם DSG בנסיעה עירונית.

 

סך הכל הרגשה של רכב שמתאמץ להיות משהו אחר, וספורטיבי הוא ממש לא..

 

נראה לי זה תלוי איך אתה מסתכל על זה:

אם מישהו קונה את הרכב ומצפה לרכב "ספורטיבי" אז בטח שהוא יתאכזב, כי זה לא באמת

מצד שני אם מישהו כמוני קונה את הרכב כשהחלופות (ובמחירים גבוהים יותר) הן i20 למשל אז כבר לא כזה רע :)

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,אני בעצמי עברתי לסוניק rs ממיצובישי ספייס סטאר בדיוק מאותן הסיבות שלך

היום אני עם הסוניק שנה וקצת

 

חסרונות:

צריכת דלק גבוהה מאוד יחסית לספייס סטאר

1-8 בעיר

1-11 בין עירוני

החלפתי לרכב כוהלים ועוד כמה דברים מאוד קטנים

 

יתרונות:

אני ממש אוהב את המראה פנימי+חיצוני

האבזור לא מחסיר כלום כולל המערכת המובנית

הרכב מרגיש משמעותית מהיר יותר מהספייס סטאר

אני לא מאוכזב בכלל מהביצועים,כשתרצה לנסוע מהר,האוטו יודע

מודל 2014 70 אלף קמ

בקרוב אשדרג לפיג'ו 208 gti (אני רוצה עוד ספורטיביות)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לבעלי הסוניק, כאשר אני התעניינתי ברכב הנ"ל קראתי המון המלצות בפורומים בחול על trifecta tune. מדובר בתוכנה למנוע והגיר, מדיווחים שם משנה מאוד את הרכב לטובה, ההספק עולה לסביבות 170 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הערה כללית, אם אתה סגור על איזה רכב ומחכה רק שיתנו לך חיזוקים חיוביים אז אין סיבה לפתוח שרשור. בסך הכל החברה העלו את הבעיות ולכולם ענית שזה נראה אוטו מושלם עבורך. לפעמים מרוב התלהבות אנשים שוכחים לתת משקל מספק לכל הבעיות ומתמקדים רק בטוב שיש ברכב. אל תתן להתלהבות לעוור אותך.

אם אתה חושב לאור כל הדברים שהעלו שזה האוטו עבורך אז לך על זה, פשוט וקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפות"ש - אני מחזיק אחת כזו 2014, נקנתה עם 80K לפני שנה ושבועיים, כרגע עומדת על 87.5K (לא נוסעת הרבה)

הנקודה הכי כואבת אצלי זו צריכת דלק עירונית - אצלי מגרד בקיץ עם מזגן את ה 7.5, בחורף בלי מזגן 8.5. אבל אחרים מדווחים על צריכה הרבה יותר טובה אז יכול להיות שזו בעיה רק אצלי ברכב

צריכה מחוץ לעיר טובה, פעם אחרונה על 110 עם מזגן קיבלתי 16.4

 

תקלות שהיו\יש לי:

1. מיכל עיבוי סדוק - הרכב היה מאבד מים, הוחלף ב 140 ש"ח, עבודה 2 דקות

2. פלאנג' מים נשבר - הרכב היה מאבד מים, החלק עולה 380 ש"ח, מחיר עבודה תלוי איפה אני מניח, לי זה עלה מעט יחסית.

3. כרגע יש לי תקלה עם שסתום PCV (יש 3 קודי תקלה ונורת מנוע), בעיה ידועה בסוניק טורבו:

 

כרגע בדרך אלי מכסה שסתומים בעלות של כ 370 ש"ח כולל משלוח (מקורי של GM, היו גם יותר זולים באיביי בפחות כסף).

 

מה יש לי לומר על הרכב חוץ מזה: קניתי אותו לפני שנה כאמור ובזול יחסית (38K ל 2014 במצב סביר עם 80K ק"מ - לצורך השוואה i20 הכי פשוטה בלי מולטימדיה הייתה יותר יקרה בלוחות), סה"כ הרכב נוסע סבבה, אין תלונות. תחזוקה לדעתי לא נוראית אבל יכול להיות שאדבר אחרת אם יילך לי טורבו למשל, מקווה שלא יקרה.

 

לדעתי - אם אתה מחפש משהו בזול אבל כן עם קצת פלפל, זו בחירה לא רעה. מבחינת אמינות לא רואה שום הבדל מאשר לקחת סיכון עם DSG בנסיעה עירונית.

 

 

 

נראה לי זה תלוי איך אתה מסתכל על זה:

אם מישהו קונה את הרכב ומצפה לרכב "ספורטיבי" אז בטח שהוא יתאכזב, כי זה לא באמת

מצד שני אם מישהו כמוני קונה את הרכב כשהחלופות (ובמחירים גבוהים יותר) הן i20 למשל אז כבר לא כזה רע :)

 

היי,אני בעצמי עברתי לסוניק rs ממיצובישי ספייס סטאר בדיוק מאותן הסיבות שלך

היום אני עם הסוניק שנה וקצת

 

חסרונות:

צריכת דלק גבוהה מאוד יחסית לספייס סטאר

1-8 בעיר

1-11 בין עירוני

החלפתי לרכב כוהלים ועוד כמה דברים מאוד קטנים

 

יתרונות:

אני ממש אוהב את המראה פנימי+חיצוני

האבזור לא מחסיר כלום כולל המערכת המובנית

הרכב מרגיש משמעותית מהיר יותר מהספייס סטאר

אני לא מאוכזב בכלל מהביצועים,כשתרצה לנסוע מהר,האוטו יודע

מודל 2014 70 אלף קמ

בקרוב אשדרג לפיג'ו 208 gti (אני רוצה עוד ספורטיביות)

 

תודה רבה על התגובות!

לפי מה שאתם אומרים אתם אומרים שהאמינות סבבה,אין משהו יותר מידי שצריך לחשוש בפניו?

מקבלים עם הרכב הזה אבזור ברמה גבוהה ואחלה של כוח במחיר יחסית זול לרכבים אחרים שמציעים את הדברים האלה-לכן התמורה גבוהה גם צריך פה ושם לטפל ברכב זאת דעתי

אבל ממש הפחדתם אותי עם הצריכת דלק,אני בדקתי שצריכת דלק היא בדרך כלל 1/13,אתם בטוחים שהאוטו אוכל יותר מזה?

עם המחירים שלה דלק במדינה הזאת אני מפחד לקחת אוטו שצורך כל כך הרבה דלק,האם שווה לי לקחת את הסיכון של הדלק בתמורה לרכב שמקבלים?

כרגע אני מחפש 2015 שאני מקווה שרוב הבעיות סודרו בדגם הזה מקווה שלא יהיה ממש לחשוש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1/13 זה אולי לפי היצרן שידוע שזה אופטימי מאוד מאוד. תראה אפילו אצלי אם תעשה צריכה משולבת, נניח 16 מחוץ לעיר ו 8 בעיר אתה תקבל 12 שזה נשמע לא רע על הנייר. בפועל האוטו בעיר לא חסכוני בעליל (קיבלתי גם פחות מ 7.5 בקיץ לפעמים). אצלי הרכב יחסית עושה הרבה נסיעות קצרות ואיטיות שזה מתכון לצריכה גבוהה יחסית לכל רכב חוץ מהיברידי ודיזל, יכול להיות שבנסיעה עירונית יותר "פרברית" הצריכה שתתקבל תהיה סבירה. אתה נוסע הרבה בפקקים?

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1/13 זה אולי לפי היצרן שידוע שזה אופטימי מאוד מאוד. תראה אפילו אצלי אם תעשה צריכה משולבת, נניח 16 מחוץ לעיר ו 8 בעיר אתה תקבל 12 שזה נשמע לא רע על הנייר. בפועל האוטו בעיר לא חסכוני בעליל (קיבלתי גם פחות מ 7.5 בקיץ לפעמים). אצלי הרכב יחסית עושה הרבה נסיעות קצרות ואיטיות שזה מתכון לצריכה גבוהה יחסית לכל רכב חוץ מהיברידי ודיזל, יכול להיות שבנסיעה עירונית יותר "פרברית" הצריכה שתתקבל תהיה סבירה. אתה נוסע הרבה בפקקים?

היצרן זה 1/15

לפעמים בפקקים לפעמים לא אבל בדרך כלל לא הרבה בפקקים

אבל אני מאמין שכל רכב זריז(ואני רוצה משהו עם כוח) יזלול הרבה דלק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב- שנת 2014 עלה לכביש בדצמבר.

 

אצלי הטורבו הלך ב-40 אלף קילומטר. המזל שלי היה שזה היה ביום האחרון של האחריות יצרן ולכן החליפו במוסך מורשה. התיקון עלה 11 אלף שקל אם הייתי צריך לשלם בעצמי.

 

מאז לא היו תקלות רציניות- יש כמה מחלות נפוצות לדגם הזה שידועות והטיפול לא יקר:

 

1. חיישן MAF - עולה 300 שקל מקורי מאמזון- החלפה של 2 דקות עבודה.

2. מכסה שסתומים - עולה 330 שקל מקורי מאמזון כולל משלוח לא כולל עבודה.

3. איבוד מים של הרדיאטור- יש כל מיני מקורות לזה- לא תמיד קריטי.

 

סה"כ הטיפולים מאוד זולים. הרכב מפנק ברמה הכי גבוהה שיש עם כל האיבזור שקיים, רכב חזק, מסובב ראשים בכל מקום - במחיר שלו וגם כפול מהמחיר שלו לא תמצא משהו שעונה על הקריטריונים האלו.

 

החסרון הכי הכי גדול שלו זה ירידת הערך ושהוא לא שכיר- כלומר יהיה לך מאוד קשה למכור אותו בעתיד.

 

לגבי צריכת דלק- נכון הוא לא חסכוני אבל גם לא זללן- הכל תלוי בנהיגה שלך.

 

אני במקרה עכשיו מוכר את שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי את הרכב- שנת 2014 עלה לכביש בדצמבר.

 

אצלי הטורבו הלך ב-40 אלף קילומטר. המזל שלי היה שזה היה ביום האחרון של האחריות יצרן ולכן החליפו במוסך מורשה. התיקון עלה 11 אלף שקל אם הייתי צריך לשלם בעצמי.

 

מאז לא היו תקלות רציניות- יש כמה מחלות נפוצות לדגם הזה שידועות והטיפול לא יקר:

 

1. חיישן MAF - עולה 300 שקל מקורי מאמזון- החלפה של 2 דקות עבודה.

2. מכסה שסתומים - עולה 330 שקל מקורי מאמזון כולל משלוח לא כולל עבודה.

3. איבוד מים של הרדיאטור- יש כל מיני מקורות לזה- לא תמיד קריטי.

 

סה"כ הטיפולים מאוד זולים. הרכב מפנק ברמה הכי גבוהה שיש עם כל האיבזור שקיים, רכב חזק, מסובב ראשים בכל מקום - במחיר שלו וגם כפול מהמחיר שלו לא תמצא משהו שעונה על הקריטריונים האלו.

 

החסרון הכי הכי גדול שלו זה ירידת הערך ושהוא לא שכיר- כלומר יהיה לך מאוד קשה למכור אותו בעתיד.

 

לגבי צריכת דלק- נכון הוא לא חסכוני אבל גם לא זללן- הכל תלוי בנהיגה שלך.

 

אני במקרה עכשיו מוכר את שלי.

 

אני מבין שאתה ממליץ על הרכב,הטורבו יצא לך מזל ממש!זה מה שהכי מפחיד אותי,זה תיקון לא זול.

 

מה דעתכם על היונדאי וולסטר? בדקתי עלייה והיא נראית אמינה יותר ואיכותית יותר ובערך באותו תקציב של הסוניק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש כוח תוך שמירה על צריכת דלק שפויה, זה רק מנוע טורבו.

עזוב אותך מה 1.6 אוטומט המשעממים האלה.

 

אם אתה מחפש כוח ואבזור ולא להסתכן עם חלקים בעייתים, לדעתי זה רק מאזדה 3 2.0 מ 2014. הבעיה היא שהיא יקרה בהרבה מהתקציב שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש כוח תוך שמירה על צריכת דלק שפויה, זה רק מנוע טורבו.

עזוב אותך מה 1.6 אוטומט המשעממים האלה.

 

אם אתה מחפש כוח ואבזור ולא להסתכן עם חלקים בעייתים, לדעתי זה רק מאזדה 3 2.0 מ 2014. הבעיה היא שהיא יקרה בהרבה מהתקציב שלך.

עוד שנתיים ארצה להביא מאזדה 3 שנתון גבוהה ספיריט,אבל אני צריך משהו לחהנות ממנו בשנתיים הקרובות

מה יותר חסכוני בדלק,היונדאי וולסטר או הסוניק RS?

כרגע אני בתכנון על הסוניק כי גם יותר זולה מוולסטר,אבל עדיין בפחד על הטורבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו יכול להתקלקל. אין דרך אחרת להסתכל על זה. זה בוודאי לא משהו שקורה בוודאות, אבל זה לא בלתי אפשרי. אם עלות של החלפת טורבו גדולה עליך כרגע - אל תקנה רכב גודש (אחרת, מה תעשה אם הוא יתקלקל?).

 

מעבר לזה, הסוניק (גם ה-RS) היא לא הרכב הכי סחיר בשוק. אם אתה לא מתכוון להחזיק אותה לזמן ארוך, אולי זו לא הבחירה הכי מוצלחת.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

סה"כ הטיפולים מאוד זולים. הרכב מפנק ברמה הכי גבוהה שיש עם כל האיבזור שקיים, רכב חזק, מסובב ראשים בכל מקום - במחיר שלו וגם כפול מהמחיר שלו לא תמצא משהו שעונה על הקריטריונים האלו.

 

החסרון הכי הכי גדול שלו זה ירידת הערך ושהוא לא שכיר- כלומר יהיה לך מאוד קשה למכור אותו בעתיד.

 

לגבי צריכת דלק- נכון הוא לא חסכוני אבל גם לא זללן- הכל תלוי בנהיגה שלך.

 

אני במקרה עכשיו מוכר את שלי.

במחיר פחות מכפול יש את הפוקוס אקובוסט 1.5 שלדעתי עדיפה בכל פרמטר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 408 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...