Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לדעתי, כולם יודעים ששימוש בתג וחנייה במקום נכה מיועדת רק כשהנכה ברכב, שהרי לא הרכב הוא המוגבל בתנועה...

פשוט בעידן שבו קשה למצוא מקום חנייה, התג הוא כמו חסינות דיפלומטית. אם אתה חושב שהם חדלו מלחנות בחניית נכים, אתה חי בסרט.

 

חסימות על-ידי נכים הם דבר יום יומי, כשאני רואה מישהו שחונה תוך כדי הפרעה, אני מקפיד תמיד להעיר ולהאיר. מבטיח שאני פונה בנימוס, מברך לשלם, מבקש סליחה, אבל מבקש להסביר שהחניה מפריעה-לא חוקית וכיו"ב. ברוב המקרים העבריין מתעקש "זה רק לשתי שניות" (כן, עלק שתי שניות, נו באמת), ולא מוכן להקשיב לכלום.

 

עריכה, תוספת:

אנשים יודעים שהתג מיועד לשימוש בעל התג בלבד, כאשר הוא נוהג או כאשר מסיעים אותו ברכב, הניצול לרעה בגלל שזה טוב להם.

מה שהם לא יודעים ששימוש כזה בתג, יכול להביא לקנס של 14,000 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם

לא אשכח בחיים את המזראטי עם התג נכה שחוסמת מדרכה שלמה, זה לא היה לשתי שניות אלא לסופש שלם, המשטרה אמרה שמותר לו בגלל שיש לו תג נכה, אבל התקשרו אליו והוא הזיז את האוטו, אנשים יודעים שבמקרה הכי גרוע יתקשרו אליהם והם יזיזו את האוטו ולא לא יקרה כלום.

אז אולי הגיע הזמן לשנות את זה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
אתה יורה לכול הכיוונים ללא אבחנה :-P

 

האתיופים רובם באמת מסכנים ובקלות מספר אנשים שחיפשו קצת פרסום הובילו רבים המקהילה האתיופית להפגנות ולאלימות כאשר רובם לא ממש הבינו על מה כול המאומה. פשוט העלו אותם על כלי רכב לאיזור ההפגנות חינם אין כסף ומכאן הדברים רק הדרדרו.

 

ספר לי איך הם מסכנים? אולי כי הם באים ממדינת עולם שלישי למדינת ישראל שנחשבת למדינה ה 22 מתוך 30 המדינות המתפתחות והמפותחות ביותר?

באמת, ספר לי איך הם מסכנים. מי אשם במסכנות שלהם? יש לי בעבודה בחור אתיופי שנמצא בארץ מעל 10 שנים. הוא רצה לדעת איך קוראים לי אז איך הוא שאל ? הוא שאל אותי "מה אני אתה"? בהפסקות הם מסתגרים בחמולות שלהם, שומעים אך ורק מוזיקה וחדשות באמהרית.

אז מי אשם כאן בדיוק?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
לדעתי, כולם יודעים ששימוש בתג וחנייה במקום נכה מיועדת רק כשהנכה ברכב, שהרי לא הרכב הוא המוגבל בתנועה...

פשוט בעידן שבו קשה למצוא מקום חנייה, התג הוא כמו חסינות דיפלומטית. אם אתה חושב שהם חדלו מלחנות בחניית נכים, אתה חי בסרט.

 

חסימות על-ידי נכים הם דבר יום יומי, כשאני רואה מישהו שחונה תוך כדי הפרעה, אני מקפיד תמיד להעיר ולהאיר. מבטיח שאני פונה בנימוס, מברך לשלם, מבקש סליחה, אבל מבקש להסביר שהחניה מפריעה-לא חוקית וכיו"ב. ברוב המקרים העבריין מתעקש "זה רק לשתי שניות" (כן, עלק שתי שניות, נו באמת), ולא מוכן להקשיב לכלום.

 

עריכה, תוספת:

אנשים יודעים שהתג מיועד לשימוש בעל התג בלבד, כאשר הוא נוהג או כאשר מסיעים אותו ברכב, הניצול לרעה בגלל שזה טוב להם.

מה שהם לא יודעים ששימוש כזה בתג, יכול להביא לקנס של 14,000 ש"ח.

 

אני כתבתי מניסיון של 5 שנים בתפקיד שחלק ממנו היה גם אחריות על חניות נכים בין היתר.

אין מודעות לחוק. מבחינתו עם הוא מגיע לבית/קופת חולים עם רכב הנכה להביא תרופה לנכה זכותו המלאה

לחנות בחנית הנכה- תוסיף על כך חוסר אכיפה וחוסר מודעות.

במהלך השנים מעולם לא ראיתי דו''ח שמשהו קבל על העברה הזו.

מצד שני למען הצדק- רובם ככולם פינו את הרכב מחנית הנכים מייד אחרי שפניתי איליהם בנימוס.

×
×
  • תוכן חדש...