Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

חברים בונים בית בצפון הגולן.

1000 מטר מעל פני הים.

בחורף קר מאוד וגם יש עיבוי מטורף.

גם בקיץ לעיתים יש 40 מעלות.

כבר הוחלט לבנות בבניה קונבנציונלית ולא קלה או טרמית.

אשמח לקבל ייעוץ ממי שכבר בנה איזה הרכב בלוקים ותוספות נוספות יהיו הנוסחה המנצחת לבידוד ששואף למושלם.

אותו נדבר גם לגבי גג הרעפים ?

תודה.

פורסם

יש לציין כי ת"י 1045 מגדיר את צפון רמת הגולן (אזור ג') כמינימום 0.9 התנגדות טרמית.

 

כך שאני הייתי ממליץ ליישם כמינימום:

בלוק איטונג/פומיס זהב בעובי 25 ס"מ, מה שיתן צ'אנס לאדקס 5 ס"מ על כל גשרי הקור.

 

מעל זה טיח טרמי תרמוקיר 400 או שו"ע.

יש גם טיח פנים טרמי, אם יש תקציב.

 

רק אומר, אני אדריכל, ולא יועץ בידוד.

אולי כדאי לשכור אחד כזה, במיוחד לבניה באיזור כה רגיש.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
יש לציין כי ת"י 1045 מגדיר את צפון רמת הגולן (אזור ג') כמינימום 0.9 התנגדות טרמית.

 

כך שאני הייתי ממליץ ליישם כמינימום:

בלוק איטונג/פומיס זהב בעובי 25 ס"מ, מה שיתן צ'אנס לאדקס 5 ס"מ על כל גשרי הקור.

 

מעל זה טיח טרמי תרמוקיר 400 או שו"ע.

יש גם טיח פנים טרמי, אם יש תקציב.

 

רק אומר, אני אדריכל, ולא יועץ בידוד.

אולי כדאי לשכור אחד כזה, במיוחד לבניה באיזור כה רגיש.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

 

תודה

 

האם שמעתם על בלוק על דור 3 ?

ובמידה ובונים איתו האם זה מספיק או שגם צריך טיח טרמי ?

פורסם

בוודאי!

לא יצא לי לראות יזם שמשתמש בו, כי הוא יקר משמעותית (כדאי לזכור ש"משמעותית" במחיר של בלוק, יכול להסתכם ב-5000-8000 שקל לכל יח"ד, שלבונה פרטי זה די זניח).

 

הוא נחשב ל"בלוק על". נותן 2.5 k/w התנגדות תרמית למ"ר, שזה עובר את התקן, ועוד משאיר לו אבק, מה שעונה על השאלה השניה שלך:

 

לא. בעקרון, לפי התקן, אתה כבר בסדר רק עם הבלוק. לא צריך טיח תרמי.

אבל מערכות הטיח החדשות כבר םחות "ספוגיות" ולמרות העובי זה לא כל-כך סחפור ליישם בנוסף לבלוק.

יענו חגורה וגם שלייקעס.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

שים לב שלא רק סוג הבלוק או סוג הטיח / סוג הבידוד חשובים ויתנו למיבנה עדיפות.

מאד מאד קובעת גם תצורת הבנייה.

יש לזה המון משקל, כגון איך להציב את המבנה על המגרש ביחס לשמש בבוקר, צהרים וערב.

היכן לשתול איזה עץ, כיצד למשוך את הגג למטה בכדי שתהיה הצללה ועל מה, בניית קיר כפול עם בידוד אויר באמצע, נידוף תיבת הגג במידה וזהו גג רעפים ועוד ועוד.

 

כן, בהחלט כדאי לשכור שירותי מומחה.

פורסם

יש גם פתרונות של בניה בבלוג שחור רגיל, ולאחר מכן לעטוף את כל הבית במערכת בידוד כמו קלקר(ש"ע לקלקר), אולי שווה לבדוק את זה.

הייתרון בזה שאין גשרי כל וכל השיט הזה.

 

אני עכשיו בניתי והשתמשתי בבלוק זהב של רביד.

אין לדברים האלו סוף, אחרי הבלוק יש גם את עניין החלונות, הגג.

לגבי טייח טרמי, הבנתי שצריך מינימום עובי של 4 ס"מ, אז תבדוק את זה.

טייח טרמי מייקר את עלות העבודה כי הוא לא מגיע מוכן, וגם דורש עובי(מילוי), ועליו צריך לעשות טיח מגן.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם (נערך)

ה"זהב" של רביד מוכר כמצויין.

גם איתו לא עבדתי בפועל (נו, מה לעשות. כל היזמים פה מזמרים במקהלה "לא איטונג לא קונה"...)

בלוק בטון 8 חורים+2 ס"מ אדקס "קלקר") זה "עובר" בתקן (יוצא1.1). לא משהו, וגם לא נראה לי כלכלי.

 

אכן, טיח תרמי פחות מ5 ס"מ זה לא רציני.

אבל המערכת פחות יקרה ופחות מסובכת ממה שנהוג לספר (ע"י קבלני הביצוע שמעדיפים לטייח שחור+שליכט אפור ולצבוע מעל בגוון חול, כמו בימי הפלינסטונס).

וכן, האלומיניום זה סיפור בפני עצמו, ויקר הרבה יותר לפתור נכון (זכוכית בידודית, פרופילי אלומיניום מאסיביים וכו')

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • אחראי פורום
פורסם (נערך)

אני גר במקום די גבוה שחשוף לרוחות חזקות, כלומר קר פה בלילות כבר מלפני שבועיים.

בנינו עם איטונג עובי 25 ומעל זה טיח שליכט, אדקס 5 ס"מ על עמודי וחגורות הבטון.

אנחנו מתחילים לחמם מתישהו בנובמבר, פשוט כי הבית לא ממש קר.

לגבי הקיץ, הוא פחות בעייתי מאשר בגולן (שתמיד יפתיע אותי כמה חם שם) אז הסידור הזה לא אומר משהו משמעותי לגביו.

עריכה אחרונה על ידי itaysamurai

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה לכולם ..

יצאתי מבולבל ועדיין בלי תשובה החלטית לגבי מה הפיתרון הכי טוב.

כמובן שגם אנשי המקצוע שאני מתייעץ איתם, יש להם אינטרסים שונים כך גם ההמלצות שלהם בהתאם.

פורסם

מה שאמר אריק100 נשמע הגיוני, לצערי.

חוץ מזה קשה לי להאמין שליועץ בתחום הבנייה, נישת הבידוד יהיה אינטרסנט (ענין עם קבלן בתחום וכו').

עליך להיוועץ עם מומחה בתחום. יועץ לבידוד (לא יודע איך קוראים להם במונח מדויק).

פורסם (נערך)

זה נקרא יועץ תרמי.

יועץ בידוד תרמי.

לשים לב גם לחלונות, עובי זכוכית, כפולה או לא וכו'

ולגג.

עריכה אחרונה על ידי none77
×
×
  • תוכן חדש...