Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מגיע עם האוטו, כנראה לבד.

אני מראשל"צ, יש מקום פנוי באוטו.

 

 

בכל אופן, אם מישהו מתכוון להגיע אולי אפשר להיפגש, לקשר קצת פרצופים לניקים.

פורסם
מישהו יודע משהו לגבי מזג האוויר הערב?
הלילה חם מהרגיל ואביך,

מחר הגבלת ראות בדרום הארץ בגלל האובך, צפוי להיות גשום בצפון ומרכז הארץ וירידה בטמפ'

מזל! חשבתי שאני מת בחום:onfire: הזה שהיה היום, ברוב חוכמתי:screwy: יצאתי בבוקר עם מעיל עור ולא מעיל קייצי

Trust me! It's not the end, it's not even the end of the beginning

פורסם
הלילה חם מהרגיל ואביך,

מחר הגבלת ראות בדרום הארץ בגלל האובך, צפוי להיות גשום בצפון ומרכז הארץ וירידה בטמפ'

מזל! חשבתי שאני מת בחום:onfire: הזה שהיה היום, ברוב חוכמתי:screwy: יצאתי בבוקר עם מעיל עור ולא מעיל קייצי

לי דווקא היה נראה שמתחיל לרדת גשם... אני לא רוצה שהוורדרד ירטב חס ושלום



The Enemy of the System is the Individual

פורסם

היום בלילה ומחר כנראה יהיה גשם או טפטוף...אם יהיה מספיק אז כול הדרק של השמן יצוף למעלה אבל לא ישטף....ככה שלהזהר מחר...

פורסם

אז הלכתי, ואני ממש לא מבין, איפה היו כולם? לא ירד גשם, לא היה קר מיד, היה די נעים, אז איפה כולם? היו המון חברה צעירים שבאו עם קטנועים קטנים שהתאמנו על המסלול וזהו בערך



 

לא יבוא לא יהיה

 

חבל


The Enemy of the System is the Individual

פורסם

אז הלכתי, ואני ממש לא מבין, איפה היו כולם? לא ירד גשם, לא היה קר מיד, היה די נעים, אז איפה כולם? היו המון חברה צעירים שבאו עם קטנועים קטנים שהתאמנו על המסלול וזהו בערך



 

 

לא יבוא לא יהיה

 

 

 

 

 

 

חבל


 

 

וואלה...יתאים לי מיפגש כזה בעתיד.

 

איפה זה בדיוק?

פורסם

אז הלכתי, ואני ממש לא מבין, איפה היו כולם? לא ירד גשם, לא היה קר מיד, היה די נעים, אז איפה כולם? היו המון חברה צעירים שבאו עם קטנועים קטנים שהתאמנו על המסלול וזהו בערך



 

לא יבוא לא יהיה

 

חבל


מצטער בשבילך שלא הגיע אף אחד, אבל תלמד להבא:

האימון של רוכבי הסופרים מתקיים בימי שישי אחה"צ.

תגיע היום מסביבות 14:00 ומובטח לך אקשן משובח.

 

בימי חמישי בערב הרוכבים לא מגיעים עקב מחסור בזמן.

פורסם
מצטער בשבילך שלא הגיע אף אחד, אבל תלמד להבא:

האימון של רוכבי הסופרים מתקיים בימי שישי אחה"צ.

תגיע היום מסביבות 14:00 ומובטח לך אקשן משובח.

 

בימי חמישי בערב הרוכבים לא מגיעים עקב מחסור בזמן.

ואני מוסיף: זמן וחשק.

 

 

למה לבוא ולרכב על מסלול חצי חשוך במשך שעה-שעתיים ולהכנס למיטה

אחרי יום עבודה (ורכיבה) רצוץ מעייפות באמצע הלילה

כשאפשר לבוא למחרת ולהתאמן באמת במשך 4 שעות

באור יום מלא

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
ואני מוסיף: זמן וחשק.

 

 

למה לבוא ולרכב על מסלול חצי חשוך במשך שעה-שעתיים ולהכנס למיטה

אחרי יום עבודה (ורכיבה) רצוץ מעייפות באמצע הלילה

כשאפשר לבוא למחרת ולהתאמן באמת במשך 4 שעות

באור יום מלא

ומוסיף: מהיום נוספה לנו עוד שעה...

 

:beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...