Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2512 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מעוניין להוציא את המספר כדי לישר כיפוף קטן,

איך אני פותח את המסגרת?

מדובר במסגרת עם הכיתוב המובלט:

Simply Clever

  • אחראי פורום
פורסם

הלוחית מושחלת בתוך המסגרת, יש פתח בצד ימין, אם אצל כולם זה זהה.

צריך לפרק את הברגים שמחזיקים את הלוחית.

 

עריכה: בוקי:twisted:

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
נדמה לי שאתה צריך לפתוח את החלק התחתון של המסגרת ולהוציא אותה משם (אם זה רכב יחסית חדש)
אכן, נדמה לי שהלוחית כלל לא מוברגת אלא רק המסגרת המקורית.

 

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

כן.

אם אני מבין נכון מה מותקן לך המסגרת מוברגת והחלק התחתון שלה נפתח. הוא סגור עם סוגרים כמו "טיקטקים".

אגב, ממליץ בחום להריג את הלוחית עצמה. לי היא נפלה ממסגרת כזו אחרי חודש וחצי

פורסם
כן.

אם אני מבין נכון מה מותקן לך המסגרת מוברגת והחלק התחתון שלה נפתח. הוא סגור עם סוגרים כמו "טיקטקים".

אגב, ממליץ בחום להריג את הלוחית עצמה. לי היא נפלה ממסגרת כזו אחרי חודש וחצי

 

עצה לא טובה. הרבה אנשים מחליפים לוחית מכל מיני סיבות (או מסגרת) ואז מבריגים את הלוחית החדשה במקום הישנה והיא לא תמיד באותו מקום. בסופו של דבר, אתה מקבל מיליון חורים על הבאמפר. כל הקטע של המסגרת זה להימנע מכך וכך היא נותנת להחליף לוחית בקלות ללא צורך בהברגה מחדש.

2016 BMW M235i.

פורסם

החלפתי לא פעם לוחיות ואיכשהו הצליתי להבריג את החדשות לאותם חורים, זה לא מאוד קשה. מפרק את הלוחית הישנה, מצמיד לחדשה וקודח בחדשה חורים דרך החורים של הישנה. זה יוצא באותו מקום בדיוק.

 

 

פורסם
עצה לא טובה. הרבה אנשים מחליפים לוחית מכל מיני סיבות (או מסגרת) ואז מבריגים את הלוחית החדשה במקום הישנה והיא לא תמיד באותו מקום. בסופו של דבר, אתה מקבל מיליון חורים על הבאמפר. כל הקטע של המסגרת זה להימנע מכך וכך היא נותנת להחליף לוחית בקלות ללא צורך בהברגה מחדש.

 

אני מעדיף עוד 2 חורים שבכל מקרה מכוסים ע"י הלוחית מאשר ללכת להגיש תלונה במשטרה על גניבת לוחית (שנפלה) + ללכת למכון טסטים ולשלם.

בכל מקרה, מה שרשם

Buki נכון. פשוט קודחים באותו מקום

פורסם
החלפתי לא פעם לוחיות ואיכשהו הצליתי להבריג את החדשות לאותם חורים, זה לא מאוד קשה. מפרק את הלוחית הישנה, מצמיד לחדשה וקודח בחדשה חורים דרך החורים של הישנה. זה יוצא באותו מקום בדיוק.

 

אתה כן, כי אתה בן אדם נורמלי. לך תסתכל על מקומות השכרה וליסינג.

 

אני מעדיף עוד 2 חורים שבכל מקרה מכוסים ע"י הלוחית מאשר ללכת להגיש תלונה במשטרה על גניבת לוחית (שנפלה) + ללכת למכון טסטים ולשלם.

בכל מקרה, מה שרשם

Buki נכון. פשוט קודחים באותו מקום

 

לא יודע איזו מסגרת אתה שם, אבל אצלי היא יושבת שנתיים יפה מאוד ולא זזה.

 

למען הסר ספק, אני לא מדבר על המסגרות שניתן לשלוף מהצד אלא אלה של הטיקטקים.

2016 BMW M235i.

פורסם

 

לא יודע איזו מסגרת אתה שם, אבל אצלי היא יושבת שנתיים יפה מאוד ולא זזה.

 

למען הסר ספק, אני לא מדבר על המסגרות שניתן לשלוף מהצד אלא אלה של הטיקטקים.

 

קיבלתי רכב חדש מצמפיון עם מסגרת של טיקטקים, בדיוק כמו שיש לו בסקודה. אחרי חודש וחצי הלוחית לא היתה שם.

פורסם
קיבלתי רכב חדש מצמפיון עם מסגרת של טיקטקים, בדיוק כמו שיש לו בסקודה. אחרי חודש וחצי הלוחית לא היתה שם.

 

מוזר. אולי לא היה סגור טוב. התיקתקים לא אמורים להיפתח סתם כך. צריך לחץ כדי להזיז את הפלסטיק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

2016 BMW M235i.

×
×
  • תוכן חדש...