Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוחלפו הפלאגים ברכב במסגרת טיפול. לאחר ההחלפה המנוע נשמע כמו לפני כן אבל מדי פעם מופיע P0304. הוחלף שוב הפלאג בצילינדר 4 והתופעה נשארת. מה קורה כאן?

 

תודה.

פורסם (נערך)

ואם התקלה תעבור לצילינדר אחר, מה יכול להיות פגום בקויל שהוא מתפקד בצורה כזו שכמעט מושלמת? להבנתי, או שהוא תקין לגמרי או שלא. ומה בהחלפת הפלאגים יכול היה לפגוע בו בצורה קלה זו (הפלאגים מתאימים לרכב לפי דנסו)?

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
פורסם

אני דווקא הייתי שם דגש על חוט הצתה, תוודא שהם מחוברים טוב גם לפלאג וגם לקויל, תסתכל שאין קורוזיה בחיבור או סימנים של קצר.

 

אם התקלה ממשיכה, תצליב שני סלילים.

אם התקלה לא זזה לאחר הצלבה, הייתי חושד בחוט הצתה מס' 4.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם (נערך)

חיבור לobd יגיד לך איזה קןיל עושה בעיות.

תבדוק שחיברו את הקונקטור לקויל טוב, יכול להיות שלא סגרו עד הסוף.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

f98e89ecac0edf023ff20d0c812da730.jpg

עריכה אחרונה על ידי ariq13
פורסם

סליל יכול לסייף חלקית ולא באופן מלא ולכן הת-לה באה והולכת. הבעיה בסליל עצמו. אם הייתה בעיה בחיבור בקונקטור הסליל היה מזייף באופן תמידי. מה גם שהסיריון לא חפה ממחלת הסלילים. בשום אופן לא לשים סליל סיני אלא סליל של דנסו או בוש או ברמי או אנגיקיי..

פורסם
הוחלפו הפלאגים ברכב במסגרת טיפול. לאחר ההחלפה המנוע נשמע כמו לפני כן אבל מדי פעם מופיע P0304. הוחלף שוב הפלאג בצילינדר 4 והתופעה נשארת. מה קורה כאן?

 

תודה.

האם מורגש גם זיוף מנוע כשר הנורה תקלה מופיעה?

פורסם
סליל יכול לסייף חלקית ולא באופן מלא ולכן הת-לה באה והולכת. הבעיה בסליל עצמו. אם הייתה בעיה בחיבור בקונקטור הסליל היה מזייף באופן תמידי. מה גם שהסיריון לא חפה ממחלת הסלילים. בשום אופן לא לשים סליל סיני אלא סליל של דנסו או בוש או ברמי או אנגיקיי..
אחרי שהחליפו לי פלגים, ביומיים הראשונים, היו לי את אותם סימפטומים, הרכב קירטע, הרגיש כאילו הרכב נוסע על 3 צילינדרים, כשפתחתי ראיתי שהמכונאי לא סגר את הקונקטור עד הקליק, סגירה קלה והבעיה לא חזרה.

שווה בדיקה....

 

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

פורסם

לא חייבים בכלל לנתק את הקונקטורים של סלילי הצתה.

 

אפשר להרים את הסליל ולהניח בצד כשהוא עדיין מחובר, החוטים מספיק ארוכים.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...