Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מחר כניראה אני מתחדש בפיאט בראבו 2011,

הרכב נמצא בנתניה בסוכנות עולם הרכבים,

הוא אמר שהוא מסכים לבוא לבדיקה רק באיזור נתניה.

איך מוסך/ מכון הכי מומלץ לקחת באיזור נתניה?

תודה

פורסם

ואם לא תברח, רוב הסיכויים שמ- "שורף אדומים" תהפוך ל"שורף מזומנים".

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

9k=

 

מגרש רכבים, ועוד מנתניה והדובדבן שבקצפת: מוכן ללכת לבדיקה רק בנתניה (כלומר, רק במכונים שהוא מקומבן איתם).

 

אתה עוד שם???

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם (נערך)

אגיד לכם מה.

בדרך כלל אני מתרחק בסוכניות של רכב.

אבל הפעם זה שונה

אני ראיתי את הרכב מפורסם אצל יד פרטית ביד 2 יד ראשונה אצל בחור נשוי.

התקשרתי אליו והוא בדיוק אמר לי שמאתמול זה לא רלוונטי.

אחרי כיומיים ראיתי את הרכב מפורסם בסוכנות.

התקשרתי שוב לבחור שאמר לי שזה כבר לא רלוונטי והוא אישר שלא קנו ממנו את הרכב חודש אז הוא הלך לסוכנות וקיבל 10 אלף שקל הנחה לרכב חדש שהוא קנה.

שאלתי אותו איך היה הרכב ולמה הוא מכר,

הוא אמר שבשבילו הרכב היה ישן כבר והוא הוציא רכב חדש מהחברה,

בנוסף הרכב יד ראשונה וכל הטיפולים נעשו בפיאט מורשה.

( הוא אומר פעם ב30אלף ק״מ צריך לעשות טיפול) הגיוני שזה כל כך הרבה ?

וזהו...

עדיין לדעתכם עדיף להתרחק?

עריכה:

שכחתי להוסיף שהבחור היה נשמע אמין מאוד ולא אחד שמבין ברכבים. סוג של סטונדט כזה.

והוא ציין שלדעתו הרכב במצב טוב מאוד

עריכה אחרונה על ידי שורף אדומים
פורסם

כדי להימנע מצרות אחרי המעשה, אני תמיד בודק אצל מוסכניק שאני מכיר ויודע שהוא מכיר את סוג הרכב והמחלות שלו.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

30 אלף ק"מ (מרווח טיפולים) - זו אולי המלצה ראשונית של היצרן (שלא כ"כ הוכיחה את עצמה בלשון המעטה...).

עזוב מה בעל הרכב אומר לך (בשביל כל אמא - הבן שלה הוא הכי טוב).

alfa 156 2.5.

פורסם

שמע, אמר לי פעם סוחר (!!!!) שלרוב מכוניות טובות לא מגיעות למגרשים. בטח לא למגרשים קטנים ובטח שלא בנתניה.

הלו! יוסטון! מנסים להציל אותך שלא תרוץ לרשת כמו בורי. או סלמון.

פורסם

היום במקרה נתקלתי בכתבה על סוחר רכב מנתניה שהוא ושני בניו נעצרו בחשד שקנו אובדן להלכה , תקנו בשטחי הרשות בחלקים גנובים , זייפו אישורים וכו'.

"מרשי מכחיש בתוקף ונגרם לו נזק רב" טען

עורך הדין.

 

מה נראה לך פות"ש , שמסתובבים צדיקים במגרשים בנתניה ?

פורסם
ואי ואי. אבל אם אני אוותר על הבראבו הזאת יקח שנה עד שאמצא בראבו ידנית אחרת. כבר אין ידניות עם קילומטר נורמלי בארץ, ועד שמצאתי את זאת זה באסה לוותר.

יכול להיות שלא תמצא במגרש את שחשקה נפשך.

C'est la vie אומרים בצרפת

פורסם

למען הסר ספק - כל מגרש שמגביל אתכם בבדיקה רק במכון שקרוב למגרש, תחשדו מיד שמישהו מתכנן לקמבן אתכם, וזה לא קשור לעיר כזו או אחרת. כמובן שאם תבקשו לקחת רכב ממגרש בקרית שמונה לבדיקה בהרצליה - הסירוב סביר.

תפעילו שיקול דעת, ו'כבדהו וחשדהו' מעולם לא הזיק לאף אחד.

 

 

פות"ש - תתחדש!

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...