Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כנראה המיבש והמכונת כביסה גוססים ולא שווה לתקן אותם. תקנו אותי אם אני טועה:

שניהם תוצרת בוש 8ק"ג.

המכונת כביסה נרכשה לפני יותר מ10 שנים: ידית הפתיחה נשברה, לפעמים מופיעות שגיאות באמצע התוכנית, לפעמים יש נזילות מתחתית המכונה, הבגדים יוצאים פחות נקיים.

המיבש גם תוצרת בוש נרכש לפני 6 שנים: בזמן העבודה כול הזמן יש רעשי חריקות חזקות (כנראה מיסב), הפילטר של המוך נשבר.

 

מכונת כביסה ומיבש חדשים עולים קצת יותר מ2K.

 

לפי דעתכם, כדאי להשקיע בתיקון?

אם לא, איזה מכונות כביסה/ייבוש נחשבות לאמינות ואיכותיות יותר AEG או בוש?

פורסם

הייתי מחליף לחדש.

10 שנים למכונה, ו-6 למייבש זה טוב בימינו, בייחוד למכונה, המייבש היה אמור להחזיק עוד כמה שנים.

אני לא הייתי מתקן.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

אל תינעל על מותגים "גרמנים". כבר מזמן חלפה תהילת עולם וחוץ מהשמות, לא תמיד נשאר משהו. בחר מכונה לפי המלצות, ותראה שיש הפתעות בחיים. כלומר, מותגים לא גרמנים, בחצי מחיר, עם אמינות ותמורה הרבה יותר טובה למחיר.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

הייתי קונה את מי שנותן אחריות הכי ארוכה. לרוב זה BSH שתוספת תשלום מעניקים 5 שנים סהכ

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

לפי מה שקראתי כדאי לקנות מייבש עם משאבת חום, בגלל הטמפ ייבוש הנמוכה יותר, שפוגעת פחות בבגדים, מאשר מייבש רגיל עם מעבה.

 

אולי יש למישהו מייבש עם משאבת חום תוצרת AEG?

אשמח לשמוע חוות דעת ובמיוחד מעניין האם המיבש הנ"ל פולט אוויר חם לחדר.

אצלי יש מייבש AEG רגיל עם מעבה והוא פולט אוויר חם כמו מפזר חום... בטח בקיץ זה לא יהיה נעים...

פורסם

הוא גם יותר חסכוני, ההספק שלו 900W לעומת 2000-2800W.

קניתי aeg t7dbe832m מיוצר בפולין.

מאוד מרוצים, לא היה משהו לפני כך שאין בסיס להשוואה.

אין פליטת חום מורגשת, נוגעים בפלסטיק מאחורה די חם.

פורסם
הוא גם יותר חסכוני, ההספק שלו 900W לעומת 2000-2800W.

קניתי aeg t7dbe832m מיוצר בפולין.

מאוד מרוצים, לא היה משהו לפני כך שאין בסיס להשוואה.

אין פליטת חום מורגשת, נוגעים בפלסטיק מאחורה די חם.

 

תודה!

אם אני מבין אותך נכון, הוא מתחמם אבל לא נושף בכלל אוויר חם מלמטה דרך הפתחי אוורור כמו מפזר חום?

פורסם (נערך)

AEG לא קיים יותר.

זו מדבקה של אלקטרולוקס.

היה לי ניסיון לא טוב עם מכונת כביסה במותג זה.

כיום חזרתי ל-BSH. המייבש מצויין, מכונת הכביסה סבירה אבל עדיפה על ה-AEG/Elecrolux והקריסטל שקדמו לה. יתרון חשוב הוא השירות של BSH, הם מהבודדים שעדיין נותנים שירות ראוי

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תודה!

אם אני מבין אותך נכון, הוא מתחמם אבל לא נושף בכלל אוויר חם מלמטה דרך הפתחי אוורור כמו מפזר חום?

הפעלתי לזמן קצר.

הרגשתי שמקדימה נכנס אוויר ומאחורה בפעם אחרת שבדקתי הגב ממגן פלסטיק, הוא היה די חם אבל לא משהוא משמעותי.

חום חייב להפלט ברגע שיש הספק.

אבדוק בשימוש רגיל.

פורסם (נערך)

ה-AEG שהיתה לי מתה אחרי 4 שנים, ארוע מוחי.

 

לגבי המלצות - בדוק לאיזה יבואן שייכת הרשת בה קיבלת את ההמלצה. לכל יבואן יש רשת קמעונאית, והקשר לא מפורסם במקום אלא רק כאשר אתה בודק מיהן חברות הבת באתר של היבואן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

במהלך השנים מאד התאכזבתי מהשירות ומהמוצרים של אלקטרה. רשת מחסני חשמל קשורה אליהם.

 

חברות שלטעמי נותנות שירות טוב יותר עם מותגים אמינים יותר: ניופאן.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

חשבתי לרשום תבדוק את bauknecht, גם גרמני, גם אמין (אצלי לפחות) וגם משמעותית זול מבוש ואז נכנסתי לזאפ וראיתי שהם מעט יקרים אפילו מחלק מהדגמים של בוש? אני מבין שהרבה השתנה ב-10 שנים האחרונות. :lol:

פורסם

היה לנו מייבש באוקנכט 15 שנה, שרד סילון מים חמים מדוד שהיה מעליו. לא נתקלתי במותג הזה הרבה זמן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...