Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2668 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מותגים/יצרנים שאני מרוצה מהם בתקופה האחרונה: באוקנכט (גרמני) ואינדסיט (איטליה). מותג של אחקטרה שמאד איכזב אותי למרות השם החזק: סאוטר.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

סאוטר הוא מותג מדבקה. המפעלים המקוריים שלו נמכרו לבוש אאל"ט

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש הרבה מותגים שנמכרו לסינים, שמנצלים את השם כדי למכור זבל.

 

הם ניסו את זה גם עם מכוניות (MG רובר), רק שפה הם לקחו מותג שרוף מלכתחילה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
AEG לא קיים יותר.

זו מדבקה של אלקטרולוקס.

היה לי ניסיון לא טוב עם מכונת כביסה במותג זה.

כיום חזרתי ל-BSH. המייבש מצויין, מכונת הכביסה סבירה אבל עדיפה על ה-AEG/Elecrolux והקריסטל שקדמו לה. יתרון חשוב הוא השירות של BSH, הם מהבודדים שעדיין נותנים שירות ראוי

 

בדיוק כמו המוצרים הבייתים של סימנס/בוש/קונסטרוקטה/גגנאו שבבעלות BSH.

 

במסגרת מבצעי פסח

BSH בייבוא רשמי מציעים הארכה לחמש שניות אחריות ב99₪ו 10 שנות אחריות על מכונות עם מנועים ללא פחמים.

AEG הארכה לחמש שנים ב179

עריכה אחרונה על ידי shake
פורסם

ומהו BSH? זה שת"פ בין בוש וסימנס (שיש להם עוד כמה מותגים). לעומת זאת אין יותר מוצרים ביתיים של AEG. לא קיימים. רק הסמל, המוצמד לסמל אלקטרולוקס.

 

לגבי סאוטר - במקור ייצרו רק תנורים. היו חברת בת של חברה הצרפתית אחרת, ומשך לא מעט שנים הכל היה בבעלות אלקו הישראלית. כיום החברה הצרפתית (איני זוכר את שמה, אבל הוא מוכר. הכל כתוב בויקיפדיה) היא בבעלות קונצרן אלג'ירי, ואילו אלקטרה משתמשת במותג ההיסטורי סאוטר לשיווק מוצרי המדבקה שלה, לא רק בתחום הבישול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בוש קנו את החלק של סימנס, אז אין קשר בין שנאי סימנס למכונות כביסה. בדיוק כמו אצל AEG או קונסטרוקטה.

לBSH יש מותגי מדבקה לאזורים מסויימים,בדיוק כמו אלקטרולוקס.

בסך הכול מדובר בשני קונצרנים מתחרים.

 

מותג מדבקה זה פיילוט פוגיקום וכו' שמי שמחליט על

המדבקה זה היבואן בארץ.

פורסם

אין סתירה, חוץ ממה שלא הייתו מודע לכך שסימנס יצאו מהשותפות.

 

מכל מקום - צריך להיות מודע לכך שבתחום המוצרים הביתיים AEG אינו המותג הותיק המוכר כבר למעלה מ-100 שנה אלא אלקטרולוקס - יצרן מכובד לכשעצמו.

 

דרך אגב, לגבי הניסיון האישי, תנור אפיה של בוש אכזב אותנו (לדעתי נפגע במעבר דירה, אבל כאשר לוח הבקרה מתקלקל אחרי 5 שנים מדובר בחיים קצרים) ולמרות הניסיון הלא טוב עם מכונית הכביסה של אלקטרולוקס הפעם רכשנו תנור אפיה מתוצרת זו. בינתיים אין תלונות, אבל הוא עדיין צעיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מכונות כביסה אך ורק MIELE, במייבשי כביסה INDESIT מנסיון שניהם סוסי עבודה, המילה יקרה מעט, והמייבשים של אינדסיט זולים.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

בעבר, קיווינו שמוצר חשמלי יחזיק לפחות עשר שנים ורבים מהמוצרים הללו אכן שרדו עשרים שנים ויותר. אני חושב שהתובנה הכי משמעותית עבורנו כצרכנים בשנים האחרונות היא בהכרה שמוצרי חשמל ביתיים תוכננו מלכתחילה לשרת אותנו שלוש-ארבע שנים ולא יותר מכך - אז אולי פשוט לרכוש מוצר במחיר בינוני או זול ולהחליפו בלי נקיפות מצפון כעבור מספר שנים? כמו שמחליפים טלפון סלולרי. אפילו יצרני מוצרי הצריכה מודים בכך, והם כמובן אינטרסנטים, ומאד רוצים שתחליפו את המוצרים שלכם בבית בתדירות גבוהה. זאת ועוד, האיכות ירדה במקביל למעבר הייצור ממדינות המקור המערביות למדינות עולם שלישי.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
מכונות כביסה אך ורק MIELE, במייבשי כביסה INDESIT מנסיון שניהם סוסי עבודה, המילה יקרה מעט, והמייבשים של אינדסיט זולים.
מילה כבר מזמן לא האיכות שהיתה פעם, אבל מחירי החלפים בשמיים - להתרחק! אם איכות גבוהה, הייתי מציע ממוצרי bsh המיוצרים בגרמניה ולא פולין או טורקיה.
:turn-l:
פורסם

אכן

MIELE זה כבר לא זה מה גם שזה שירות של אלקטרע , בוש וסימנס רק מגרמניה (יש טורכי באיכות כמו באקו ) וכמובן LG או סמסונג .

:fadein:
×
×
  • תוכן חדש...