Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

רק אציין שמרווח הרגליים במושב האחורי בקונה קטן וגם תא המטען קטן ולכן הקונה לא מתאים למשפחה לדעתי אלא לכל היותר לזוג (כמובן שניתן להכניס ילדים במושב האחורי של כל רכב אבל השאלה כמה מרחב מחייה יהיה להם משתנה כאמור) ורמת חומרי הפנים פשוטה מאד.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

ג'יפון עם 7.5 שניות מ 0 ל 100, מי בכלל רוצה להכניס ילדים למושב האחורי? שיסעו עם אמא שלהם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

אני מסכים איתך :)

 

ההודעה שלי בדבר המרווח המצומצם ותא המטען הקטן התייחס להודעה הזאת:

 

במעטפת של משפחתית מודרנית שימושית.

 

 

הקונה פשוט לא מעניק מעטפת משפחתית, הוא מתאים לאדם יחיד או זוג שרוצים ג׳יפון קטן עם ביצועים מצויינים.

עריכה אחרונה על ידי green
בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
אני מסכים איתך :)

 

ההודעה שלי בדבר המרווח המצומצם ותא המטען הקטן התייחס להודעה הזאת:

 

 

 

 

הקונה פשוט לא מעניק מעטפת משפחתית, הוא מתאים לאדם יחיד או זוג שרוצים ג׳יפון קטן עם ביצועים מצויינים.

 

לא מסכים

 

הרכב בהחלט מתאים למשפחה עם זוג ילדים.

 

גם למבוגרים אין בעיה להיכנס מאחורה.

אני לא מדבר על אנשים בגובה 1.90

לאדם הסביר 1.70-1.80 אין שום בעיה ליכנס.

 

אני לפעמים נוסע עם 2 מבוגרים פלוס סל קל ואין שום בעיה.

פורסם
יחס כ"ס/משקל/מחיר ללא תחרות כרגע,

במעטפת של משפחתית מודרנית שימושית.

יפה מאוד.

 

זהו, עידן המכוניות הנמוכות נגמר, סוף סיפור.

הקרוסאוברים של היום מספקים טוב יותר את הסחורה,

ותופעות הלוואי של רכב גבוה הן נחלת העבר.

ניצחון המתלים והבקרות.

 

ההיגוי, ההתנהגות וההנאה מהנהיגה לא משתווים לרכב נמוך עם שלדה טובה ונתונים דומים, זה עניין של פיזיקה לא יעזרו שום מערכות.

 

גם הדלק תמיד יהיה גבוה יותר מרכב מקביל נמוך עם נתונים דומים אז לא ברור לי פה איך בדיוק הג'יפון הזה מתקן את הטענות שיש לחובבי הרכבים הנמוכים כלפי הקרוסאוברים.

פורסם (נערך)

פשוט לא נכון. אני יכול להביא לך עשרות דוגמאות של מכוניות נמוכות עם מרכז כובד "נכון" שאינן מהנות לנהיגה וסובלות מאחיזה/התנהגות גרועים.

 

יצרני היוקרה למיניהם, אגב, יצאו לפני כולם עם מכוניות שתומכות בטענה שלי - למשל, לא מזמן הייתה פה סקירה של כל מיני יגואר מכוערות ומגודלות עם ביצועים שעולים על ספורטיביות מדור קודם, כולל אחיזה/התנהגות. במוו/מרצדס מזמן שם עם כל מיני ג'יפונים שגם עושים 5 למאה וגם לא מתנדנדים.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני יכול להמציא ולרשום כמה רכבים גבוהים שפיזיקה לא קשורה תמיד להנאה ואחיזה בנהיגה. והם יותר מהנים ואוחזים

מהרבה רכבים שהפיזיקה ומרכז הכובד שלהם, ממש נמוך.

פורסם
פשוט לא נכון. אני יכול להביא לך עשרות דוגמאות של מכוניות נמוכות עם מרכז כובד "נכון" שאינן מהנות לנהיגה וסובלות מאחיזה/התנהגות גרועים.

 

יצרני היוקרה למיניהם, אגב, יצאו לפני כולם עם מכוניות שתומכות בטענה שלי - למשל, לא מזמן הייתה פה סקירה של כל מיני יגואר מכוערות ומגודלות עם ביצועים שעולים על ספורטיביות מדור קודם, כולל אחיזה/התנהגות. במוו/מרצדס מזמן שם עם כל מיני ג'יפונים שגם עושים 5 למאה וגם לא מתנדנדים.

 

מתי אמרתי שאין דוגמאות כאלה? ברור שיש אבל כלל אצבע זה שרכב טוב יהיה הכי מהנה ומתנהג וכו' כשהוא בצורה הנמוכה שלו ולא בגבוהה. כנ"ל לגבי חיסכון בדלק. באמת אפשר להתווכח על זה?

פורסם

אני לא הבנתי איך העובדה שקיימים קרוסאוברים שעושים פחות מ5 שניות למאה מחזקת את העמדה שקרוסאוברים עושים את העבודה יותר טוב ממכוניות מקבילות. נהגת בלאון ואטקה קופרה והשוות? או לאון מול אטקה רגילה? או משהו דומה באופן ריאלי? אני אמנם לא נהגתי במכונית וג'יפון מאותו יצרן אבל כן נהגתי על אאודי SQ7 למשל, והוא בהחלט לא מרגיש צמוד לכביש ויציב כמו מרצדס A45 למשל.

וברור שיש מכוניות שהן לא דינאמיות , והקרוסאוברים של היום טובים דינאמיות יותר ממה שהיו בעבר , אבל זה ממש לא חד משמעי.

פורסם
אם הוולוסטר טורבו היתה מגיע בזמנו עם מחיר דומה כמה כאלה היו מסתובבות עכשיו בכבישים (וביד 2)

When you put it that way...



פתאום התמחור הגבוה דווקא משמח.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

אבל זה בדיוק ההבדל בין כלל אצבע לבין תוצאה בפועל.

בפועל, אפשר לשחק עם גיאומטריה של מתלים, עם בקרות משיכה ואפילו מידת קשיחות של בולם.

תוסיפו לקלחת את נושא הבטיחות - קל יותר להגיע לתוצאה טובה בבטיחות עם מבנה ביצה/אגוז שהוא מטבעו גבוה יותר, וזהו, נמחקת לך קטגוריה.

אולי שכחתם, אבל פעם מכוניות קטנות היו גם נמוכות יחסית. זאת צורה שנעלמה לגמרי, כבר 20 שנה שאנחנו רגילים לראות מכוניות מיני וסופרמיני גבוהות.

 

בספורט המוטורי זה קרה מזמן - אפשר להתפעם עד היום מיופיין של אאודי קוואטרו / לנצ'יה סטרטוס, עם המבנה ה"נכון" שלהם לפי כל כללי האצבע, בל בפועל כל מיני מכוניות מגודלות למיניהן עם קליפה של פג'ו 307 עושות מסביבן רונדלים עוד מסוף שנות התשעים :-)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מחיר מעולה. רק חבל שהגיר (עדיין) חולה?

או שהתגברו על הבעיה שהייתה בספורטאז' GT?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
בהחלט שווה.

אבל כשמתעמקים במפרט, רואים שפערי השמקל בין דגמי הנעה קדמית לכפולה עומדים על 5 ק"ג בלבד? האם זה הגיוני?

אם הפער כל כך זניח, דגם ההנעה הכפולה לא אמור לזנק מהר יותר ל100 קמ"ש ולא ההפך?

 

גם לי זה קפץ לעין, אז בדקתי. מסתבר שיש טעות במפרט וההבדל הוא 45 ק"ג ולא 5.

  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

הגובה של הרכב לבד לא אומר כלום אלא הפרופרציות שלו, כלומר היחס בין הגובה לרוחב.

 

קח רכב תיאורטי ברוחב מטר וגובה מטר וקח רכב תיאורטי ברוחב 3 מטר וגובה 3 מטר, הפרופרציות זהות ולמרות שהרכב השני גבוה יותר ההתנהגות של שני הרכבים צריכה להיות זהה מבחינת השפעות המרכב, להבנתי.

 

מבחינת השפעת המרכב יש להבנתי השפעה גם על מרווח הגחון, ככל שהוא גבוה יותר ההתנהגות מושפעת לרעה, אפילו שגובה שני הרכבים זהה.

 

לעניין הפרופרציות נכנס למשוואה גם אורך המרכב וגם פרופרציות אורך ורוחב בסיס הגלגלים.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...