Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בקשר ל S&S , הוא פועל רק בעמידה . גם אם תשאיר את האוטו מונע שעה שלמה בעמידה הוא בקושי יצרוך בקבוק קולה קטן(של בנזין ).

כלומר : אם עמדת בפקק שעה והמנוע דומם חסכת חצי ליטר. כמה פעמים יצא לך החודש ?

חפש ביוטיוב , עשו שם את החישוב המדוייק. החסכון הוא בראש בלבד אבל אם זה עושה לך את זה : אדרבא.

הרכב נחמד מאד אבל אין חשש לביקושים. היום כולם בכיוון של ג'יפונים. גם אם אתה מנהל.

 

חיפשתי ומצאתי את זה מכנראה הערוץ הטכני הכי טוב ברשת לרכבים:

 

 

בקיצור החסכון משמעותי בתנאים עירוניים צפופים ומרובי רמזורים.

פורסם

האמת שגם אותי מאוד סיקרנת לגבי המחיר, בשיטות ביד 2 ישנם רכבים עם ק''מ סביר מלובינסקי טרייד אחרי ליסינג סביב ה 65 אלף ש''ח וישנם פרטיים סביב ה 70 ומעלה.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
בקשר למצבר, זה המחיר בלובינסקי.

בפעם הבאה, שכבר לא תהיה באחריות, תרכוש מצבר בעצמך - המותגים המומלצים הם וורטה או סטארטאפ (אותו מצבר, רק האחריות שונה) או בוש.

 

המחיר צפוי להיות זול משמעותית מלובינסקי.

 

אבל וורטה וסטארטאפ זה 'טלרון' ו'טלרון' זה 'לובינסקי'. אז לא בטוח שיהיה יותר זול במקום אחר.

לא?

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

לא בהכרח, מחיר לובינסקי זה המחיר הנקוב במוסך היבואן בשורק. מחיר אצל ״איציק מצברים״ או כל מתקין אחר יהיה יותר זול.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
עסקה טובה! תשתף אותנו בבקשה במחיר הקניה

 

האמת שגם אותי מאוד סיקרנת לגבי המחיר, בשיטות ביד 2 ישנם רכבים עם ק''מ סביר מלובינסקי טרייד אחרי ליסינג סביב ה 65 אלף ש''ח וישנם פרטיים סביב ה 70 ומעלה.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

 

קניתי מאדם פרטי ולא ליסינג, המוכר קיבל רכב מנכ"ל מהחברה והרכב הפרטי שלו חנה ללא שימוש כמה חודשים הוא גם אדם מאוד עסוק לכן התאים לו קונה שבא שילם והלך בלי בדיקות ובלי בילבולי מוח והמחיר? הרבה פחות .......... וברשותכם לא אפרסם אותו.

 

מחיר מצבר בוש 70Ah agm מתאים בחנויות נבחרות : ₪880

 

ואולי זה המזגן ? פברואר ,חומר למחשבה...

 

החליפו לי את המצבר בחינם בלובינסקי במסגרת אחריות! לכן מקווה שבשנתיים הקרובות עיניין המצבר לא יטריד אותי, אגב מטרת הפוסט לא לפתוח דיון עם כדאי או לא להשתמש בS&S כל אחד יעשה מה שטוב לו! לי? זה ממש מתאים ובשלב הזה אני חוסך דלק ומזהם פחות את אויר הערים בישראל

פורסם

אני מבין את ההעדר פרסום של מחיר הרכישה.

 

תהנה מהרכב! תמשיך לעדכן לאורך זמן, בהחלט נשמע כמו משפחתית + משתלמת!

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני רק זוכר את שרשורי ה"חרא אוטו גם ב-70 אלף הנחה לרכב חדש מהניילון לא לגעת" שרצו כאן לפני כמה חודשים:

1

2

 

לי לפחות היה ברור שבמחיר הנכון שמשקף את העדר השוק, הרכב הזה הוא תמורה מעולה לכסף.

פורסם

מחיר כזה או אחר, איפה התמונות? בפנים, בחוץ, מאחור. אנחנו רוצים לראות אותה בכל הפוזות. בכל זאת יד ראשונה ממנכ"ל, סוף סוף מתאים להגדרת רכב מנהלים (;-

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אני רק זוכר את שרשורי ה"חרא אוטו גם ב-70 אלף הנחה לרכב חדש מהניילון לא לגעת" שרצו כאן לפני כמה חודשים:

1

2

 

לי לפחות היה ברור שבמחיר הנכון שמשקף את העדר השוק, הרכב הזה הוא תמורה מעולה לכסף.

 

להפך. השרשור הזה מוכיח עד כמה צדקו אלו שאמרו לא לגעת באוטו כזה 2017 ב-107 אלף שקל (ואני ביניהם).

 

פותח השרשור אמנם לא מציין (ובצדק מבחינתו) בכמה הוא רכש את הרכב, אבל ניתן לקרוא בין השורות שזה לכל היותר באזור ה-60K ש"ח. כלומר, מי שקנה רכב כזה ב-107 לפני פחות משנה, ימכור אותו בעוד שנה באזור ה-50 (60 ששילם פות"ש פחות הפחתת 14% על רכב אפס קילומטר). המשמעות הינה ירידת ערך פסיכית של קרוב ל-60 אלף ש"ח (ומעל 50%!) בשנתיים.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

-- ^ --

 

ומצד רביעי אותו אחד קנה ב 107 אלף רכב מהנה וכלל לא חושב למכור אותו.

פורסם
להפך. השרשור הזה מוכיח עד כמה צדקו אלו שאמרו לא לגעת באוטו כזה 2017 ב-107 אלף שקל (ואני ביניהם).

 

פותח השרשור אמנם לא מציין (ובצדק מבחינתו) בכמה הוא רכש את הרכב, אבל ניתן לקרוא בין השורות שזה לכל היותר באזור ה-60K ש"ח. כלומר, מי שקנה רכב כזה ב-107 לפני פחות משנה, ימכור אותו בעוד שנה באזור ה-50 (60 ששילם פות"ש פחות הפחתת 14% על רכב אפס קילומטר). המשמעות הינה ירידת ערך פסיכית של קרוב ל-60 אלף ש"ח (ומעל 50%!) בשנתיים.

 

לא יודע בין איזה שורות קראת אבל פותח השרשור לא רשם בכמה קנה,אתה יכול לרשום כל סכום וזה עדיין לא יהיה נכון.

 

בכל מקרה נראה שפותח השרשור מרוצה מאד מרכישתו,וזה מה שחשוב !!.

פורסם

קראתי בין השורות האלה:

 

quote_icon.png system_x כתב: viewpost-left.png

האמת שגם אותי מאוד סיקרנת לגבי המחיר, בשיטות ביד 2 ישנם רכבים עם ק''מ סביר מלובינסקי טרייד אחרי ליסינג סביב ה 65 אלף ש''ח וישנם פרטיים סביב ה 70 ומעלה.





קניתי מאדם פרטי ולא ליסינג, המוכר קיבל רכב מנכ"ל מהחברה והרכב הפרטי שלו חנה ללא שימוש כמה חודשים הוא גם אדם מאוד עסוק לכן התאים לו קונה שבא שילם והלך בלי בדיקות ובלי בילבולי מוח והמחיר? הרבה פחות .......... וברשותכם לא אפרסם אותו.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.


×
×
  • תוכן חדש...