Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

רציתי לשתף אותכם במקרה שקרה לי.

ואני לא ממש יודע מה לעשות.

אז ככה...

יש חברת אבטחה שעובדים בה צעירים.

כל מי שרוצה יכול לבוא.

זה לא מחייב צבא וזה.

זו לא עבודה קבוע וזה פעם בכמה זמן שיש עבודה.

הייתה לנו עבודה בתל אביב ואנחנו גרים באשקלון.

יצאנו 5 חברים לעבודה באוטו הפרטי שלנו.

היינו צריכים להגיע לשם ב8 בבוקר.

באמצע הדרך עצרו אותנו שוטרים ועיכבו אותנו בערך שעה ומשהו!

לא ממש משנה העניין הוא שהגענו בשעתיים איחור.

הגענו ביקשנו סליחה ונכנסנו לעבודה.

אני חייב לציין שמשלמים לי שעה.

נתנו לנו לעבוד ולעמוד בלי לנוח אפילו שניה 14 שעות!!!!

לא כולל השעתיים שאיחרנו.

לפני כמה ימים באנו לקבל את המשכורת. יצא לנו בערך 280 שקל כל אחד על אותו יום.

והמנהל בשיא חוצפתו אומר שלא מגיע לנו שקל בגלל שאיחרנו!!!!

הוא אומר שאם הוא יתן לנו את הכסף אנחנו נצטרך לשלם 5000 שקל קנס על זה שאיחרנו.

המנהל הזה מקבל את הכסף מחברת מעליו שנקראת קודקוד.

והם לא נתנו לנו שקל אפילו על ה14 שעות שעבדנו ברצףףףףףףף.

מה אני עושה... אני פגוע מאד.

גרמו לי לעוגמת נפש.

יש משהו לעשות בעניין??

תודה לכם.

ROVER=~~

פורסם

קודם כל בוודאי שיש !

 

זה נקרא הלנת שכר,

 

קדם כל, נסו לדבר איתו במילים כגון "לאחר שדיברתי עם אבא שלי , שהוא עו"ד, הוא אומר שרצוי שתשלם לנו לפני שזה יגיע לתביעה על הלנת שכר"

 

ואם זה לא יעזור, אז רק לתבוע ידידי , ויש לך סיבה מצויינת לתבוע, גם אם אחרת 5 שעות, אין זה משנה.

 

הריי אתה מקבל לפי שעה, ולא גלובאלי, משמע גם אם עבדת שעה אחת , הוא חייב בתשלום.

 

אל תיבהל ואל תהיה עצוב :) תקבל את כספך !

פורסם

יש עוד בעיה שנזכרתי בה.

אין לי ולא לחברים שום הוכחות שעבדנו.

אין לנו כרטיס והמקום היחיד שכתוב שעבדנו הוא אצל המנהל במחברת!!!

בעיה!

ROVER=~~

פורסם

אז קודם כל כן שווה "להיגרר" לבית המשפט בשביל 280 ש"ח; נסעת עד לת"א בשביל לעבוד אז אני יכול להבין שיש לך ערך לכסף ועבודה קשה. אז מה צריך לעשות ?

אתה יכול לפנות לעורך דין שיגיש תביעה הן עבור הלנת שכר, אם שילמו לך מתחת לשכר מינימום גם על זה הוא יוכל לתבוע כמו כן עורך דין יבדוק את החוזה העסקה שלך (אם יש) אם אין חוזה אפשר לבדוק האם קיים הסכם קיבוצי וכו' וכו' אבל כמו כל דבר בחיים העניין כרוך בכסף אבל לעניות דעתי זה שווה אפילו להתייעצות.

לחילופין, אתה יכול לגשת לבית הדין האזורי לעבודה הקרוב למקום מגוריך לקחת טפסים לתביעה בגין הלנת שכר ולתבוע במסגרת הליך דיון מהיר. אם אינני טועה אמורה להיות לשכה לסיוע משפטי בבית הדין (כך זה בת"א) שיוכלו לעזור לך בתביעתך.אומנם לא תמצה את כל הסעדים שעורך דין יוכל אבל גם זה טוב.

בנוסף אתה יכול לפנות ל - http://www.kavlaoved.org.il/ דבר איתם הם גם יוכלו לעזור לך.

 

בהצלחה.

פורסם

גש לבית הדין לעבודה.

אתה לא צריך להוכיח כלום, רק תרשום בכתב התביעה את השעות והימים שעבדת.

 

הגשת תביעה אינה עולה כסף!

 

מנסיון שלי, של בעל עסק שלא רצה לשלם לי על "תקופת חפיפה", תבעתי אותו, הוא קיבל את כתב התביעה בדואר ומייד התקשר אלי כדי "לסגור עניינים" מחוץ לבית משפט

 

כמובן שהוא ניסע לשכנע אותו לוותר על התביעה, אבל אחרי שהבין שאין לו עסק עם איזה פראייר, הוא שילם הכל כמו גדול!

 

 

החוק לצידך במקרה הזה.

אל תוותר!!!

 

 

בתי המשפט מתעבים מעסיקים רמאים, והם ממש לא מוותרים להם בקלות

 

 

הבעייה היחידה היא, שלאחר פסק הדין, אם הוא עדיין לא רוצה לשלם - תיאלץ לחכות להוצאה לפועל - שתתרחש רק לאחר חודשים ארוכים - אם בכלל...

 

אבל בכל מקרה - לך תתבע את המ#%^ק

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

אני אשקלוני.

סליחה על השאלה.

אבל איך אני מוצא את בית הדין לעבודה הזה?

איך אני יוצר קשר?

 

ובאמת תודה רבה רבה לכולם על העזרההה

 

שימחתם אותי מאד!!!

אני יעשה הכל כדי שהרמאי הזה יקבל מה שמגיע לו!

ROVER=~~

פורסם

http://62.90.71.124/heb/cv/fe_html_out/courts/details/904.htm

 

 

אגב ,הערה לגבי השוטרים שעיכבו אותכם.

 

מדוע זה לקח מעל שעה ? לשוטר אסור לעכב אותך ללא סיבה מעל עשרים דקות , כולל רישום דו"ח. מעל עשרים דקות הוא חייב למלא דו"ח עיכוב ובו הסיבות המדוייקות לעיכוב.

פורסם

אם אתה גר באשקלון קרי מחוז הדרום - באר שבע.

בית הדין לעבודה בבאר שבע

רחוב התקוה 5 באר שבע

טלפון 08-6470444

פקס 08-6470196

 

בהצלחה

פורסם

אגב ,הערה לגבי השוטרים שעיכבו אותכם.

 

מדוע זה לקח מעל שעה ? לשוטר אסור לעכב אותך ללא סיבה מעל עשרים דקות , כולל רישום דו"ח. מעל עשרים דקות הוא חייב למלא דו"ח עיכוב ובו הסיבות המדוייקות לעיכוב.

לפי סעיף 73 לחוק המעצרים ניתן לעכב לא מעבר ל - 3 שעות ואם יש קצין ממונה הוא יכול להאריך את העיכוב ב - 3 שעות נוספות.

פורסם

לא על עיכוב נהג בדרך.

 

אם יש חשד לביצוע עבירה כלשהי (לא עבירת נהיגה) - מותר לעכב ל-3 שעות.

 

ללא חשד כזה אין לעכב יותר מ-20 דקות , וגם אז יש למלא דו"ח עיכוב.

פורסם

תלך אתה ועוד 4 חבריך שעבדו למשרד עורכי דין, תגישו כתב תביעה בגין הלנת שכר, כולל פיצויים, תגישו תביעה על סך מינימום 5000 שקלים, על המנהל ועל חברת קוקוד שמעליו.

ואם לא תזכה אל תקרא לי כפיר, מניסיון של שלושה חברים שלי זה עבד.

אחר כך תתן לעורך דין את ה 800 שקל שמגיע לו, ולך ולחבריך יהיו 1000 לכל אחד.

תכתבו הכל בכתב התביעה, על הויכוח עם המנהל ועל האיום של קנס של 5000 שקל שלא קיים בכלל, ועל ניסיונתך לקבל את השכר.

תראה שתקבל כמו גדול.

בהצלחה.

כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
יש עוד בעיה שנזכרתי בה.

אין לי ולא לחברים שום הוכחות שעבדנו.

אין לנו כרטיס והמקום היחיד שכתוב שעבדנו הוא אצל המנהל במחברת!!!

בעיה!

לוקחים טייפ מנהלים קטן.. ושמים אותו בכיס..

חוזרים לאותו מעסיק, ומדברים איתו כפי שאורן תיאר (בנסיון לפתור את הבעיה בדרך הגיונית)

לאחר שבמהלך השיחה הבחור למעשה התוודה שהעסיק אותכם 14 שעות (לא לשכוח להזכיר פרטים) יש לכם ראיה מוצקת ומוצדקת לתביעה+הוכחה (אפילו איום על ההקלטה יכול לגרום למעסיק להגיע איתכם לעיסקת טיעון, ללא משפט)

 

אגב שאלה.. אתה בצבא?

כי אם כן ואין לך אישור עבודה צפויה לך בעיה יתרה...

אמיר.

×
×
  • תוכן חדש...