Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

כמו בכותרת, מחפשים מחליף לסוזוקי קרוסאובר 2014

מרוצים מאד מהרכב בסך הכל, אמין,מרווח למדי, אחזקה זולה יחסית וחסכוני

רוצים להחליף בעיקר כדי להתקדם בשנתון

נסועה די גבוהה כ 500 ק"מ בשבוע ולכן החסכון חשוב לנו.

משפחה של 5 נפשות 3 מתבגרים לכן צריך שיהיה גם מרווח (לפחות כמו הקרוסאובר, עדיף קצת יותר)

מעדיפים רכב מעט גבוה מטעמי נוחות כניסה ויציאה, מרווח גחון מעט גבוה יותר הוא יתרון - שוב לפחות כמו הקרוסאובר.

אחזקה זולה - בסוזוקי מחירי הטיפולים ממש טובים, לפני כן החזקנו רנו סניק והאחזקה גבוהה פי כמה

תקציב, עד 100000 ש"ח

לא פחות משנתון 2017

 

מה האופציות?

תודה

פורסם

למה לא פשוט לחפש קרוסאובר חדש יותר?

 

אופציה אחרת יכולה להיות ניסאן קשקאי דיזל שבטח תהיה חסכונית יותר (אבל היא מאוד גבולית בתקציב).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
למה לא פשוט לחפש קרוסאובר חדש יותר?

 

אופציה אחרת יכולה להיות ניסאן קשקאי דיזל שבטח תהיה חסכונית יותר (אבל היא מאוד גבולית בתקציב).

 

בשביל הגיוון

פורסם

בשביל הגיוון בסוזוקי תקבלו מנוע טורבו 1.4 שכבר התחיל להמכר באותה השנה לצד המנוע 1.6 אטמוספרי.

 

לא ראיתי קשקאי דיזל 2017 בתקציב הזה. כן ראיתי קשקאי בנזין 1.2 , אבל המנוע הזה מרגיש חלש לרכב הזה.

כן קיים בתקציב הזה רנו קאדג'ר דיזל 2017 שיכול לתת מענה לכל הדרישות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קיה נירו 2017 עונה די טוב על הצרכים.

מרווח מאוד, חסכוני בטירוף ומאובזר.

מעט נמוך מהסוזוקי.

ממליץ עליו בעיקר בגלל צריכת הדלק ושלל מערכות הבטיחות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
קיה נירו 2017 עונה די טוב על הצרכים.

מרווח מאוד, חסכוני בטירוף ומאובזר.

מעט נמוך מהסוזוקי.

ממליץ עליו בעיקר בגלל צריכת הדלק ושלל מערכות הבטיחות.

 

היה לי הרושם שהנירו פחות מרווח, הוא לא מבוסס על איוניק?

פורסם

הקשקאי לא הכי מרווח מאחורה, אבל גם לא כזה צפוף. קדג'אר דיזל אכן בחירה טובה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...