Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי

יש בבעלותי כרגע סובארו אימפרזה 2006 ניו אייג

מנוע 1600 ואני לא כלכך מרוצה ממנה בגלל צריכת דלק יחסית גבוהה.

מתלבט להחליף אותה ויש לי התלבטות בין 3 דגמים של רכבים

דייהטסו סיריון

טויוטה סיריון

או פיאט פונטו גראנדה

או כל רכב אחר בתקציב שעדיף עליהם.

 

תקציב: 13 אלף

 

מחפש רכב כמה שיותר אמין וחסכוני כמובן.

אשמח עם תעזרו לי לבחור את הרכב הכי טוב.

עריכה אחרונה על ידי yulianx
פורסם

ידני אופציה?

מה הנסועה של?

אם הנסועה נמוכה ההבדל בין רכב כמו הסובארו לחיסכוני יותר לא יהיה גדול. הבעיה שיש לך תקציב נמוך ויש סיכוי לתקלות ברכב שתקנה, ככה שבמקום לחסוך בצריכת דלק אתה יכול לשלם בתקלות.

במיוחד אם אתה מחפש אוטומט.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם הרכב שלך אמין, אל תיגע. תישאר איתו. הסיכוי לחסכון בתקציב הזה אפסי.

אם היית אומר שאתה רוצה להשתדרג ולקנות רכב ב 30K לצורך העניין אולי היה על מה לדבר.

אבל בתקציבים נמוכים קונים בעיקר ובדרך כלל צרות של אחרים.

פורסם

הרכב שברשותך אמין להפליא ובדרך כלל ישנה עלות לא נמוכה להחלפת הרכב.

מה הנסועה הממצועת שלך? האם זה בכלל ישתלם לך...

בכל מקרה ישנם מספר מכוניות שאכן הם חסכועיות להפליא וגם אמינות אבל תראה עם עלות ההחלפה תהיה שווה את זה.

פורסם

אם אתה נוסע קרוב ל20 אלף ומעלה בשנה, בהחלט כדאי להחליף...

טויוטה סיריון? התכוונת אולי ליאריס? לדעתי רכב לא משתלם, מחיר גבוה סתם ללא הצדקה.

סיריון אופציה מעולה.

×
×
  • תוכן חדש...