Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
שמעתי את ההערה הזו בסרטון, אבל כשהאפשרויות הם החלפת 28 סוללות בעלות 13000 שקל או סוללה אחת בעלות של 500 שקל, אני חושב שהתשובה ברורה.

לגופו של עניין, מעניין מה היא הסיבה להמלצה להחליף את כל הסוללות יחדיו? הסרטון דיבר על איזון בין הסוללות. זה לא ממש ברור. מבחינה חשמלית הדבר היחיד שעולה בדעתי זה ההתנגדות הפנימית של הסוללות (שמשפיעה על הזרם דרכן), אבל זו לא סיבה מספיק טובה להוציא 13000 שקל במקום 500 שקל.

 

לי זה נשמע לי כמו תירוץ (להחליף סוללה היברדית חדשה) של מוסכים שחוששים להתעסק עם זה, אבל אני בטוח שאמצא אדם/מוסך שירים את הכפפה יטפל בתא הבודד והבעיה שלי תיפתר סוף כל סוף :mmangel:

 

שאלתי היום חשמלאי והוא אמר לי "יש מישהו באשדוד...." והוא לא יודע/זוכר את שמו, כאילו זו אגדה אורבנית תיקון תא בסוללה אורבנית חחח

 

אם מישהו שמע על אדם באשדוד תגידו לי בבקשה את שמו

עריכה אחרונה על ידי yzisano
פורסם
באפליקציית טורק ניתן לראות את הנתונים על כל 14 התאים voltage and resistance, רואים שם בבירור שנתוני התאים זהים מלבד אחד יוצא מן הכלל. אם היה לי רקע טכני הייתי עושה או לפחות מנסה....

 

 

[video=youtube_share;z-czQ3eeXNc]

 

תראו בסרטון דקה 3:00 ככה אני רואה את הדברים אצלי

איפה ראית בסרטון שצירפת נתונים על ההתנגדות הפנימית של המצבר המוצגת באפליקציה של טורק.

 

לי זה נשמע לי כמו תירוץ (להחליף סוללה היברדית חדשה) של מוסכים שחוששים להתעסק עם זה, אבל אני בטוח שאמצא אדם/מוסך שירים את הכפפה יטפל בתא הבודד והבעיה שלי תיפתר סוף כל סוף :mmangel:

 

שאלתי היום חשמלאי והוא אמר לי "יש מישהו באשדוד...." והוא לא יודע/זוכר את שמו, כאילו זו אגדה אורבנית תיקון תא בסוללה אורבנית חחח

 

אם מישהו שמע על אדם באשדוד תגידו לי בבקשה את שמו

ידידי, אף אחד לא חושש מלהרוויח כסף בהחלפת תא בודד בהנחה שזה נכון מבחינה טכנית. יישנם מכונאים/חשמלאים אשר עברו הדרכה והסמכה בחו"ל בעניין טיפול ברכבים היברידים בכול נושא מערכות החשמל והם יודעים דבר או שניים יותר מאלה שרוצים למכור באיביי תא בודד משומש או משופץ.

איזה כייף לי :)

פורסם

באפליקציית car scanner pro יש את האפשרות לראות את את ה resistance מצ"ב צילום מסך שלי, אני לא מזלזל חלילה ביכולות של האנשים/עובדים/בעלי מוסכים אני פשוט לא מוצא פתרון לבעיה שלי, ועדיין אחרי בדיקה בכל מיני מקומות ואנשים ואינטרנט ועדיין אין חיה כזאת.

יunnamed.jpg

 

אם הם אותם מכונאים/הנדסאים מוכרים פריטים מכניים משומשים/משופצים או "מוחדשים" בארץ ​לכל סוגי הרכבים אז אין סיבה שלא יעשו את זה עם תא סוללה לפריוס, יש אלפי רכבים היברידיים בישראל וזה צובר תאוצה גם בדגמים אחרים.הייתי מעוניין לקנות רכיב תא חדש למרות שגם הייתי מסתפק במשומש במצב חדש.

פורסם
באפליקציית car scanner pro יש את האפשרות לראות את את ה resistance מצ"ב צילום מסך שלי, אני לא מזלזל חלילה ביכולות של האנשים/עובדים/בעלי מוסכים אני פשוט לא מוצא פתרון לבעיה שלי, ועדיין אחרי בדיקה בכל מיני מקומות ואנשים ואינטרנט ועדיין אין חיה כזאת.

 

י[ATTACH=CONFIG]513550[/ATTACH]

 

אם הם אותם מכונאים/הנדסאים מוכרים פריטים מכניים משומשים/משופצים או "מוחדשים" בארץ ​לכל סוגי הרכבים אז אין סיבה שלא יעשו את זה עם תא סוללה לפריוס, יש אלפי רכבים היברידיים בישראל וזה צובר תאוצה גם בדגמים אחרים.הייתי מעוניין לקנות רכיב תא חדש למרות שגם הייתי מסתפק במשומש במצב חדש.

אתה חוזר שוב על מנטרה שלמדת ביוטיוב שאינה נכונה. לא מחליפים תא בודד נקודה.

 

לדעתי קיימים רק שני ייצרנים לסוללות NiMH מקורים עבור טויוטה ואחת מהם פנסוניק והם לא ימכרו תא בודד לאיזה חשמלאי בארץ שרוצה לשפץ סוללות.

איזה כייף לי :)

פורסם
לי זה נשמע לי כמו תירוץ (להחליף סוללה היברדית חדשה) של מוסכים שחוששים להתעסק עם זה, אבל אני בטוח שאמצא אדם/מוסך שירים את הכפפה יטפל בתא הבודד והבעיה שלי תיפתר סוף כל סוף :mmangel:

 

שאלתי היום חשמלאי והוא אמר לי "יש מישהו באשדוד...." והוא לא יודע/זוכר את שמו, כאילו זו אגדה אורבנית תיקון תא בסוללה אורבנית חחח

 

אם מישהו שמע על אדם באשדוד תגידו לי בבקשה את שמו

מה שכתבתי בקשר להחלפת תא בודד, נכתב מתוך הנחה שאכן יש כשל בתא בודד כשכל שאר התאים תקינים לחלוטין. בד"כ זה לא יהיה המצב, ובמצבר שיש בו כשל, לאחר מספר שנות עבודה, אין טעם להחליף תא בודד, כי כל שאר התאים מין הסתם עברו את אותם תהליכי בלייה וההתנגדות הפנימית שלהם עלתה. אני מניח שזו הסיבה להמלצה להחלפת כל המצבר.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

מעלה שדים מן העבר :),

מה לבסוף עשית?

החלפת את המצבר ההיברידי כולו או את חלקו (התאים הפגומים?)

אשמח לדעת, נדלקה לי תקלת מצבר היברידי...

  • מעניין 1
  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

לא מצא שיפוצניק מוכח בישראל. הזמנתי סוללה חדשה, אני כבר מחכה 3 חודשים. עכשיו זה עולה 9,500 שקל

×
×
  • תוכן חדש...