Jump to content

יוסי השובב

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    קיה סיד 2017

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של יוסי השובב

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. עכשיו דיברתי עם מומחה לפריוסים אמר לי שהשמן זה משהו ידוע ובסדר גמור. ובסוללה המשפוצת לא לגוע.
  2. שלום חברים, תודה על ההקשבה..... אני מחפש לקנות טויוטה פריוס, ויש לי שני רכבים שמצאתי. הראשון 2009, סוללה היברידית מחודשת (לא חדשה), 190000 ק"מ, טסט לשנה, ב25000 ש"ח השני 2008, סוללה היברידית חדשה (לפני ארבעה חודשים), 275000 ק"מ, טסט לעוד שלושה חודשים. 22500 ש"ח. ויש לו בעיה שהוא אוכל שמן, והוא טוען שהוא בדק את זה אצל כמה מוסכים וכולם אמור שאין בעיה במנוע אלא זה משהו קיים ומצוי ברכב הזה, וכל ארבעה חודשים צריך להוסיף ליטר שמן. מישהו יכול להחכים אותי עוד קצת?
×
×
  • תוכן חדש...