Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעתכם על הבדיקה.

הנציג אמר שלא היו תאונות.

בבדיקה אמרו שלא הוחלפו חלקים אך כמעט כל חלקי הפח והפגושים עברו תיקון וצביעה.

תודה

Capture+_2018-11-27-11-10-41.png

פורסם (נערך)

לא היו תאונות? אנסו את הרכב הזה בעבודות פחחות!!!.

הרכב הזה ממגרש של סוחר קטן? חברת ליסינג גדולה?.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

תשמע משהו פה מוזר לי. בשרשור הזה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?664617-%D7%94%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%A9%D7%AA-%D7%9E%D7%96%D7%93%D7%94-6-%D7%A9%D7%A0%D7%AA-2015-%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%A1%D7%99%D7%A0%D7%92

 

כתבת שהם מסרבים לתת לך טופס שזה היה נהג יחיד, ולא ברור לי למה.

הסוכן טוען שאין לרכ בתאונות ועיניך רואות שכתוב בפירוש שחור על לגבי לבן שהרכב עבר מלא תיקונים.

גם אני קניתי עכשיו ג'אז מאוטוסנטר ואמרו לי מראש הרכב עבר פגיעה מאחור אבל אין פגיעה בשלדה וכך היה באמת בבדיקה מטעמי.

 

ממי הרכב נרכש? זה חשוב. אם זה מגרש קטן, מראש הייתי מוותר.

לי ניראה שמנסים לסבן אותך, זו דעתי האישית לפחות.

אתה יכול להתייעץ עם לוי יצחק יש להם שירות חינם של הערכת ירידת ערך לפי בדיקה שאתה שולח להם, אבל שוב, זה כבר יותר מדי, גם פגיעה מאחור, גם מלפנים וגם בדלת.

פורסם

קח שני משפטי חינוך:

1. אל תאמין לאף אחד.

2. קנה בזול שלם ביוקר.

אתה לא מעדיף לקנות רכב שמור באמת שלא עבר צביעות הלחמות ועוד בטח כל מיני קומבינות?

פורסם

הבדיקה בוצעה על ידך או על ידי חברת הליסינג?

על פניו לא נראה שיש פגיעה בטיחותית (הכנף עצמה מולחמת לגוף ובוצע בה תיקון. לא צוין כי בוצעו הלחמות ברכב עצמו). יחד עם זאת היה מרתיע אותי לקנות רכב שנצבע מכל צדדיו ברמת התיקונים המקובלת על ידי חברת ליסינג.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם (נערך)

הוא לא ימצא רכב מחברת ליסינג שלא עבר "השבחה " ( תיקון זול מסביב למרכב של מילוי חומר וצביעה ).

זאת אחת הסיבות שהרכב שווה 22% פחות מרכב פרטי במחירון. ואם רכב כזה לא נמכר בהפחתה הזאת, באמת שיהיה להם בהצלחה בהמשך המכירה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אף אחד לא שם לב שגם סומן שהמנוע לא תקין? תעלה תמונה של דו״ח בדיקות הדחיסה.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...