Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת גולף 2008 1.4 טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2770 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,לאחרונה התחלתי לחפש את הדגם הנ"ל.

דגם 140 כוח סוס,איך הרכב מבחינת אמינות?האמת מדובר על הטווין טורבו?ידוע לי שהגיר הוא dsg6 שזה כבר יתרון.

תודה

פורסם

יש לי רכב כזה 2008 עם dsg6 ובנוסף 2009 עם dsg7. ה 6 יותר נעים לנהיגה, בעיות גיר (בתקופת הבעלות שלי) לא היו בשניהם טפו טפו. פות"ש: כאמור, מניסיון של 2 כאלו שבבעלותי כעת, אך ורק אם אתה מוצא אקזמפלר לא שחוט, שטופל כהלכה, ואתה מוכן להתפשר בהיבט האמינות אז אפשר לשקול את הרכב הזה.אני וההנהלה מאוד נהנים משניהם.

פורסם (נערך)

המבני הבסיסי אותו דבר.

למעט שינוים קלים, במערכת הזרקת הדלק ומערכת השימון.

כמו כן הגרסה שנמכרה בארץ מכוילת מהיצרן ל 140 כ"ס

(בחו"ל יש גרסה עם מנוע זהה לחלוטין המכוילת ל 170 כ"ס).

למעשה המנוע המדובר (140) זהו המנוע טווינצ'ארג'ר

אשר מכויל להספק הכי נמוך מהיצרן, ולכן גם פוטנציאל השדרוג שלו רב.

שינוי תוכנה קל מביא אותו אל מעל 200 כ"ס.

עריכה אחרונה על ידי teyal
פורסם
MAX, זה אותו מנוע כמו הטווין טורבו 160 ברכבים מהשנתונים המתקדמים יותר ?

 

זה מגדש טורבו+מגדש על,מנוע שהוא צרה צרורה זה ידוע.

פורסם

^^^

עד כמה שידוע לי, המנועים הבעיתיים הרימו ראש בדור VI. בדור הקודם, כמו זה שפותח השרשור מדבר עליו, זה לא היה.

גילוי נאות: אני בעלים של דור VI כזו כבר למעלה מ-8 שנים, והכל בסדר מכיוון המנוע. מצמדים הוחלפו פעמיים.

פורסם

לאחר שאחות של חבר טוב אשר עובדת במוסך מורשה ביררה לי לגבי מחלות של המנוע הבנתי שאני צריך להתרחק כמו מאש.

איך המנוע 2 ליטר?

×
×
  • תוכן חדש...