Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מה לדעתכם יתאים יותר? לפי המפרט שניהם עומדים בתקן הנדרש SN/CF API האוטו עם 182 אלף ק''מ ונוסע 9 אלף בשנה ואוטוטו מגיע הטיפול.

ושאלה אחרונה חביבה: מה אתם חושבים על השמנים של פז? (בבקשה לא להציע שמן אחר)

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם (נערך)

לדעתי יותר מתאים השמן פז C2 מאשר שמן פז A5 , מבחינת תקן ה- API הוא יותר חדיש.

אבל שניהם יהיו בסדר.

ה שמן פז A5 עומד רק בתקן API-SL

והשמן פז C2 עומד בתקן API-SN שהוא 2 דרגות חדיש יותר מה SL.

 

אני חיפשתי בעבר איפה בכלל אפשר לרכוש את השמנים תוצרת הארץ, כולל את שמן פז ולא בדיוק מצאתי.

אם כבר מוצאים משהו בתחנות דלק אז אלו מיכלים שעומדים בויטרינת זכוכית חשופה לשמש.

המחירים שם הזויים ... 50 ש"ח לליטר ומעל 160 ש"ח לגלון של 4 ליטר או 5 ליטר .

 

ואני לא מדבר רק על פז, גם לדלק וגם לסונול..

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

עניתי לשאלה שנשאלה לגבי 2 השמנים של פז..

ולא באופן כללי לשאלה איזה תקן עדיף לקורולה A5 או C2?

 

בכל מקרה על מנת למנוע אי הבנות ערכתי את ההודעה כל שיהיה ברור שאני מתכוון למפרטים של שמני פז

פורסם

חברים אשמח לשמוע חוות דעת על שמנים של פז, קיבלתי במתנה גלון פז אקסטרים C2 5W30 לטיפול הקרוב, איך האיכות שלהם? (פעם ראשונה עם שמן ישראלי)

 

 

פורסם (נערך)

ואין קשר בכלל לכך שהבונדד ורשת המוסכים של כלמוביל למסחריות מרצדס צמודה לבית הזיקוק של פז מרחק הליכה.

 

עוד לפני שותפויות עסקיות כאלו ואחרות.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

אוקי, ומה זה אומר שקאסטרול לא טובים בגלל שהם עובדים עם ואג?

השמן הזה של פז עומד בדרישות של תקן מחמיר, כל השאר לא רלוונטי. זאת סדרה של שמנים איכותיים.

פורסם

שבת שלום!

ראשית, שני סוגי השמנים מתאימים לרכב מבחינת המלצות היצרן למפרט צמיגות ואיכות.

 

ה C2 הוא שמן מסדרת השמנים המקובלים היום של MultiSpec (בדומה ל-MultiGrade) שהם יותר שמנים מתאימים למוסכים וציי רכב, שמן אחד עונה למגוון רכב של סוגי רכבים ומנועים.

ה A5 אכן נושא אישורי יצרן וזה מדד נוסף לאיכות השמן ומבין שניהם הוא ההמלצה שלי.

פורסם

ראשית תודה רבה על התשובות, שמתי לב שפז מתייחסים לA5 ''כסינטטי מלא'' ואילו לC2 קוראים ''סינטטי''

לפי מה שאני מכיר יש חצי סינטטי שבעיקרון הוא מינראלי, ויש וסינטטי מלא. אשמח לסדר בבלאגן.

 

 

פורסם

חצי סינטטי הוא לא מינרלי, זאת תערובת בין שמן סינטטי ולבין שמן מינרלי ולא בהכרח חצי-חצי כמו שהשם אומר.

פז מאוד מבלבלים במונחים וקשה מאוד להבין מה הם מתכוונים.

הפרשנות שלי למונחים שלהם:

סינטטי וסינטטי מלא - שמן סינטטי.

תערובת סינטטית, טכנולוגיה סינטטית - חצי סינטטי.

 

לא להתבלבל עם טכנולוגיה סינטטית בשמנים גרמניים, שם החוק קובע שאפשר לקרוא לשמן סינטטי רק לשמנים קבוצה 4 וקבוצה 5, בניגוד לכל שאר העולם. לכן על חלק מהשמנים הסינטטים כתוב Synthetic technology.

×
×
  • תוכן חדש...