Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה ראפיד 2015 אחראיות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יידע עם זה קשור לפה אבל בכל זאת שלום , לפי מה שהבנתי אמור להיות לי אחראיות על הגיר עד 150 אלף קילומטר ? אני מרגיש שהכיר באמת קופץ מהילוך 2 להילוך ראשון שהוא יורד ולא העברה חלקה

רציתי לדעת קצת יותר בנושא עם מישהו מבין בזה לגבי האחריות איך זה מתנהל איך זה עובד ?

פורסם (נערך)

האחריות עד 150 אלף ק"מ היא לסין. בארץ ההסדר היה אחר. שנתיים נוספות למכוניות שיוצרו עד מאי 2012 . אם אני זוכר טוב

היבואן המשיך את המבצע עד ינואר 2014.

תנסה לפנות ליבואן דרך מוסכי הרשת , אולי יפרוש עליך רצון טוב.

אחרת מכות בהעברה ,החלקה ורעידות בגיר הזה נחשב לבלאי טבעי והגיע הזמן להחליף מצמדים .

מאיפה אתה בארץ ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
האחריות עד 150 אלף ק"מ היא לסין. בארץ ההסדר היה אחר. שנתיים נוספות למכוניות שיוצרו עד מאי 2012 . אם אני זוכר טוב

היבואן המשיך את המבצע עד ינואר 2014.

תנסה לפנות ליבואן דרך מוסכי הרשת , אולי יפרוש עליך רצון טוב.

אחרת מכות בהעברה ,החלקה ורעידות בגיר הזה נחשב לבלאי טבעי והגיע הזמן להחליף מצמדים .

מאיפה אתה בארץ ?

 

אני מאשקלון,

אני מכיר מישהו מפה שהלך אליהם לפני 150 אלף והם עשו החליפו לא משהו כמו תסדיקות ומחשב לא בידיוק הבמתי כל כך מה אבל כן היה לו תאחריות שדיברתי עליה

פורסם (נערך)

לא בדיוק , ציטוט

"... מדגמי VW, Audi, Seat, Skoda שיוצרו בתקופה שבין

מאי 2008 ומאי 2012 (כולל) כאשר הותקנה בהן תיבת הילוכים מסוג DQ200, הידועה גם בשם Dsg7

"

אחריות מערכת תיבת ההילוכים תוארך, וזאת עד לחלוף 30 חודשים או 30,000 ק"מ ממועד השירות שבוצע בתיבת ההילוכים, בין יום 1 במאי 2013 ויום 31 במרץ 2014 (לפי המוקדם)."

עוד מהסכם הפשרה:

 

"ניתן לפנות אל הממונה הטכני בכל בעיה הנוגעת לתיבת ההילוכים בטלפון מס' 03-5775236 או באמצעות דואר אלקטרוני שכתובתו [email protected]."

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...