Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שכירות רכב בארה"ב


Step
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2372 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בעוד כשבוע וחצי אני עומד להתחיל טיול. של כשלושה שבועות בחוף המערבי - לוס אנג׳לס, סן פרנסיסקו, וגאס, וכך הפארקים שסביבם.

כל הנסיעות בין לבין יבוצעו ברכב שכור - זו הפעם הראשונה שאני שוכר רכב בחיי (בחו"ל או בארץ).

בינתיים הזמנתי קורולה בכ900$ לכל התקופה דרך thrifty, מחיר שאמור לכלול גם את ה one way fee.

ההזמנה בוצעה דרך אתר צד ג׳ happytoursusa. יש אפשרות לביטול חינם, אז הכל פתוח.

 

1. האם המחיר סביר?

2. לדעתכם כדאי לקחת ג׳יפון או משהו גדול יותר?

3. האם יותר כדאי לשכור דרך חברות שיש להן נציגות בארץ?

4. כל טיפ ועצה בעניין שכירת רכב בארה"ב יתקבלו בברכה. (בעצם גם על מלונות, אבל זה בונוס...)

 

תודה לעוזרים [emoji106]

עריכה אחרונה על ידי Step

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זוג עם שתי מזוודות.

אני מאמין שמבחינת גודל אנחנו יכולים להסתפק גם בקאיה ריו, השאלה היא כמה נוחות הנסיעה משתדרגת עם גודל הרכב.

מדובר על לא מעט נהיגה, ורק אני נוהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה ביטוחים כלולים במחיר ?

אם אני נכנס סתם ל Alamo.co.IL

לוקח רכב full size ל 3 שבועות מLAX עם כל הביטוחים (אין השתתפות עצמית) ומחזיר בלאס וגאס יוצא לי 980$ .

כולל שלושה נהגים

תבדוק כמה יוצא לך .

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל4 אנשים קורולה תספיק בהחלט.

בלי קשר לזה שהמצב של פותח השרשור שונה, קורולה ל4 אנשים וציוד לחודש כמעט, זה רחוק מאידיאלי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח השרשור, בהתחשב במרחקים שאתם עומדים לעשות, ומהכרותי את המסלולים האלא, לא בא לך משהו מעניין יותר מקורולה (או דומה)? או שהתקציב לא מאפשר?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה . לא קראתי נכון את התקופה . אמרת 3 שבועות . אכן יוצא לי 1000$

. תבחר רכב אמריקאי שתיין רך ונעים כמיטב המסורת שם וזה יהיה הרבה יותר נח מקורולה.

לטובת שילוב הביטוח המיטבי עדיף לשכור מהאתר של חברת ההשכרה ישירות . בארה"ב זה לא ממש יקר. עם כל הכבוד ל

happytoursusa.com אני לא מכיר אותם

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי אנחנו מגיעים עם לא מעט ציוד (שתי מזוודות ושני תיקי גב), כי אנחנו אחרי טיול במרכז אמריקה.

 

אילו הייתי עושה רק את כביש 1, בוודאות הייתי שוכר איזו מוסטנג/צ׳לנג׳ר קבריולט.

 

אני מוכן לשלם יותר על רכב מעניין, השאלה היא כמה זה יותר, וכמה זה יפגע בפרקטיות. אבל חד משמעית הייתי רוצה משהו מעניין יותר אם התקציב יאפשר וזה לא יגרום לנו לסבול.

 

Save, איפה ראית מחירים כאלו? אני לא מצאתי מחיר דומה אפילו לפיקנטו.

עריכה אחרונה על ידי Step

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה המחירים בארה"ב, לא שכרתי בה רכב. אבל יש לי קצת ניסיון בנהיגה בחו"ל, בעיקר באירופה. אביא לך קצתץ מתוך הניסיון.

 

לפני כחודשיים שכרתי רכב ל-10 ימים בקנדה (מוונקובר לקלגרי) - שולם לפי קבוצה של יונדאי סונאטה (אני מניח שזה מקביל לקאמרי או משהו דומה) - המחיר היה קצת פחות מ-1000 דולר קנדי ל-10 ימים, כולל כל הביטוחים. בפועל קיבלתי גראנד צי'רוק'י ולמעשה החזרתי אותו לצור מחצבתו. תאורטית שדרוג, מעשית מכה כיון שאשתי לא היתה מסוגלת לנהוג בגמל הזה בגלל מידותיו (לא הגיעה לדוושות ולא יכלה לראות מעבר ללוח המחוונים) וגם צריכת הדלק גבוהה מאד.

 

מתוך הניסיון שלי בשכירת רכב בחו"ל:

 

1. למד היטב את חוקי התנועה באזורים בהם אתה מתעתד לנהוג. הם משתנים מסטייט לסטייט ואפילו בערים השונות. שים לב במיוחד לנושא הרמזורים ששונים לגמרי מהאירופיים המוכרים לנו (הרמזורים בישראל הם גרסה קשוחה של הרמזור האירופי), לתמרורים השונים, לשכות הקדימה בצמתים ושלא בצמתים (לדוגמא - אם אוטובוס תלמידים עוצר ומפעיל את הסימונים שלו אתה חייב לעצור גם אם אתה בכיוון הנגדי).

 

2. תכנן לך מסלולים של לא יותר מ-250 ק"מ ליום, מכסימום סטיה קטנה. נהיגה באזורים לא מוכרים מתישה עוד יותר מנהיגה באיזור הבית. לא שאי אפשר לנהוג יותר - נהגתי כבר 500-600 ק"מ ביום ויש חברי פורום שדיווחו על גירוד ה-1000, אבל זה ממש לא כיף, ועשה זאת רק אם אין ברירה מבחינת תכנית הטיול. גם בימים כאלה תכנן לך עצירות ארוכות באתרים וקצרות לקפה ושירותים. בכלל, באזורים הדלילים עצור בכל תחנת דלק למטרה זו.

 

3. תכנן תדלוקים - אתה נוהג במדבר ואני מניח שיהיו קטעים עם מרווחים של 100-200 ק"מ ואולי יותר בין תחנות דלק. עשה לך מנהג קבוע לתדלק מדי בוקר (או ערב) וגם באמצע הדרך, גם אם נשאר לך 3/4 מיכל.

 

4. סימון הדלק באמריקה שונה מאשר באירופה (האוקטן נבדק בשיטת MON, בניגוד ל-RON האירופי), ודא בתחנת ההשכרה מה הסוג הנדרש ברכבך, ואל תתפלא אם יהיה 87 - זה הדלק הסטנדרטי.

 

5. מפות גוגל יתנו לך מושג גס על זמן הנהיגה - הן נוטות להיות אופטימיות. הוסף לזמן 30% כיון שלא תנהג בדיוק במהירות המותרת, כיון שתתברבר גם עם ה-GPS, כיון שתרצה לעצור פה ושם למנוחה, קפה או כיון שאשתך תראה איזה שוק.

 

6. לא בדיוק בעניין נהיגה - אבל מבחינת ציוד: פזר את הציוד בין שתי המזוודות, וקח אתך במטען הקבינה ציוד חיוני (תרופות אם אתה צריך, זוג לבנים ואפילו בגדים קלים, כמובן מצלמה ומחשב שאני מניח שיהיו אתך וכל ציוד חיוני אחר). אישית בשנה האחרונה סבלתי פעמיים ממזוודות שלא הגיעו - ואני מתכוון כל המזוודות שלי לא הועלו למטוס.

 

7. לפחות שני כרטיסי אשראי בינלאומיים לכל אחד מכם, מקושרים לחשבון דולרים שאותו תטענו לפני צאתכם לדרך (ואם צריך - רכשו אליו עוד דולרים דרך האפלקיקציה\אתר הבנק). יחסול לכן בין 1.5-3% מהעלויות בצמצום עמלות. כמוכן תכננו נכון את משיכת המזומנים ככל שתזקקו להם - משיכה מחשבון שקלים עולה 3-4%, משיכה מחשבון דולרים עולה סכום קבוע, ולכןכדאי למשוך בסכומים גדולים לעתים רחוקות. עם זאת עדיף להתנהל בכרטיסי אשראי משיקולי ביטחון. כרטיס אחד בארנק ושנ, יחד עם הדרכון ועודפי המזומן, בפאוץ' מתחת לבגדים. ואם בכרטיסי אשראי עסקינן - דאג למסגרת אשראי מספקת, הייתי אומר לפחות 30 אש"ח לכל אחד מכם.

 

עריכה: בדוק את נושא התקשורת בארה"ב, עד כמה שזכור לי חבילות הסלולר שם יקרות בטירוף. הפתרון שלי בקנדה היה שימוש בחבילות ישראליות של פלאפון (כרטיס פריפייד globalsim) ושל הוטמובייל (חבילת פוסטפייד "החול כלול"). כדי להבין את המערכת ההזויה החל כאן והתחבר לקישורים. כמוכן ודא שהטלפונים שלך מתאימים לרשתות האמריקאיות, לפחות לחלק מהפסים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה ביטוחים כלולים במחיר ?

אם אני נכנס סתם ל Alamo.co.IL

לוקח רכב full size ל 3 שבועות מLAX עם כל הביטוחים (אין השתתפות עצמית) ומחזיר בלאס וגאס יוצא לי 980$ .

כולל שלושה נהגים

תבדוק כמה יוצא לך .

בדקתי באלמו - המחירים לא כוללים את קנס ההחזר בכיוון אחד.

ב820 אפשר לשכור suv, אבל אז יש להוסיף את הקנס, שאותו לא מפרטים באתר, אלא רק לאחר ביצוע ההזמנה ישלח מייל עם הסכום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עצות טובות ומועילות כרגיל sperial.

הדבר היחיד שאני פחות מסכים איתו זה עניין ה250 ק״מ ליום. בארה״ב זה כלום. לסוע 250 ק״מ זה נחשב Next door, בעיקר במרחבים של קליפורניה ונבאדה אותם הם מתכננים לחרוש. הכל עניין של זמן וכמה מקומות הם רוצים להספיק לבקר בהם, ואני מניח שהם לא מתכננים נסיעות כאלה כל יום...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכן ציינתי "אם אין ברירה מבחינת תכנית הטיול". כאשר הנהיגה מתחלקת בין שני נהגים זו לא בעיה, אבל לנהג בודד מדובר בעומס גבוה, במיוחד כאשר מצד אחד מדובר בכבישים משעממים ומצד שני בנהיגה בתנאים לא מוכרים, במיוחד מבחינת החוקים. הוסף לכך את הנהיגה במיילים\מי"ש (לפחות זה נחסך ממני בקנדה המטרית) שצריך להתרגל אליה, ואם הקטעים הארוכים מחוייבים צריך לתכנן נכון את העצירות. ואני חוזר - לעצור לפחות פעם בשעה - שעה וחצי (לעגל לתחנת הדלק הקרובה. ממילא האשה תדרוש ללכת לשירותים).

 

עם במיילים עסקינן - פשוט להתרגל לקרוא את מד המהירות במיילים לשעה, כדי להתאים לתמרורים. עדיף על ההרגל שיש לאנשים לקרוא את חוגת הקמ"ש (בד"כ מסומנת במקביל למי"ש) ולתרגם את התמרורים לקמ"ש.

 

עוד דבר חשוב - להחזיק ברכב מלאי של שתיה ומזון לדרך, ממליץ על תרמוס קפה ושישיית מים מינרליים וכמובן קצת פירות וירקות, חטיפי אנרגיה והמהדרים מכינים בבוקר סנדביצ'ים או משהו דומה. באזורים הדלילים כל בית עסק ינצל את העדר התחרות ויגבה מחירים גבוהים. אני דוגל בביקור יומי (או דו יומי) בסופר, ונוהג לקחת אתי קומקום חשמלי (יש כאלה של 110/220 וולט).

 

עוד דבר שצריך לקחת - מתאמים לשקעים אמריקאיים. בארץ הם עולים פרוטות, בעליאקספרס חלקי פרוטות, ב-Radio Shack חייבו אותי על הפריט הזה בלא פחות מ-$10, ונאלצתי לשלם כיון שנתקעתי בלי אפשרות לטעון את הטלפון. לגבי מדינות אחרות בדקו ברשת איז שקעים מקובלים בהן והצטיידו במתאמים. אישית אני לא אוהב את המתאמים רבי המצבים, יש לי אתם נסיון לא טוב מבחינת אמינות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבצע את ההשכרה מהנציות בארץ. אם תנסה לשכור מהחברה האמריקאית ישירות אתה תגלה מהר מאוד שהביטוח לא כלול ועל מנת לקבל כיסוי ביטוחי שווה ערך למה שמציעים הנציגים בארץ תצטרך להוסיף לא מעט כסף.

מצטרף להמלצה לרכב קצת יותר מעניין מקורולה ,אם מתאפשר. ארה"ב היא גן עדן לרכב ויש לך את האפשרות לשכור רכב שגם יגרום לך לחייך ללא עלות משמעותית ביחס לקורולה. תנצל את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...