Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Kia Stinger


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תמונות שצילמתי לפני חודשיים כשפגשתי אותה ב Outlet :

 

KIA1.jpeg

kia3.jpeg

kia4.jpeg

 

שימו לב לאחריות :

warranty.JPG

עריכה אחרונה על ידי banji man

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה תגובות ומגחך לא מעט כשאני רואה אזכור של מרצדס, אאודי. איך אפשר להעלות את השמות האלו בקנה אחד עם קיה?!

הרכב לדעתי מכוער ברמות ונראה כאילו הוא הכלאה לא מוצלחת של העתקות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא פה תגובות ומגחך לא מעט כשאני רואה אזכור של מרצדס, אאודי. איך אפשר להעלות את השמות האלו בקנה אחד עם קיה?!

הרכב לדעתי מכוער ברמות ונראה כאילו הוא הכלאה לא מוצלחת של העתקות.

 

 

בזמנו, כשאמרו את השמות: לקסוס, אינפינטי, ואקורה באותה נשימה עם מרצדס ובמוו לא מעט אנשים גיחכו - היום הם נאלצים לאכול את הכובע.

כנ"ל גם כאשר הזכירו את יונדאי ואת קיה ועוד יצרנים באותה הנשימה עם טויוטה והונדה וניסאן - גם הם, אוכלים את הכובע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמנו, כשאמרו את השמות: לקסוס, אינפינטי, ואקורה באותה נשימה עם מרצדס ובמוו לא מעט אנשים גיחכו - היום הם נאלצים לאכול את הכובע.

 

נסחפת בריבוע. גלובלית, אינפיניטי ובטח שאקורה לא קיימות בכלל לעומת הגרמניות. אתה יכול להשוות 1.88 מיליון של אודי (2017) לעומת 0.25 מיליון לאינפיניטי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מרגיש חסר סטייל וייחוד מבחינה חיצונית. פשוט אין את זה לקוריאנים כשזה מגיע לשיק.

 

לאט לאט.

עם תג מחיר זול מהמתחרות,היא נראית רכישה לא רעה לאלה שלא מחפשים עיצוב חיצוני מוחצן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסחפת בריבוע. גלובלית, אינפיניטי ובטח שאקורה לא קיימות בכלל לעומת הגרמניות. אתה יכול להשוות 1.88 מיליון של אודי (2017) לעומת 0.25 מיליון לאינפיניטי?

 

 

לא יודע אם בריבוע או לא (אולי בחזקת 3?), כנל גם לגבי הסטטיסטיקה העולמית, אבל לגבי זאת האמריקאת, נכון לYTD (מצרף קישור), אמנם בכמות הרכבים שנמכרים, אקורה ואינפינטי לא נמצאים איפה שהשלשה הגרמנית נמצאת, אבל לא רחוק שנות אור אחריה (לא מדבר על קיה או יונדאי שעקפו את מרצדס אאודי ובמוו בסיבוב)

http://www.goodcarbadcar.net/2018/07/u-s-auto-sales-brand-rankings-june-2018-ytd/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מה הקשר בין כמות המכירות של יונדאי וקיה לכמות המכירות של מצרדס, אאודי ו-ב.מ.וו? אתה משווה מכירות של יצרנים עממיים ליצרני פרימיום?

 

יצרני היוקרה היפנים/קוריאנים לא נמצאים כרגע ברמה של בגרמניות, מלבד לקסוס.

בצפון אמריקה לקסוס נמצאים בראש הרשימה מיד לאחר מרצדס ו-ב.מ.וו, בעוד שדווקא אאודי מדשדשת אחרי שלוש היצרניות האלה.

ההבדלים בין לקסוס ל-ב.מ.וו במכירות קטנים מאוד.

 

אבל אלה מותגי יוקרה שהופרדו מהמותג העממי עליו הם מבוססים, קיה לא עשו את זה. בגלל זה גם יונדאי החליטו להפריד את ג'נסיס מיונדאי ולבסס אותו כמותג עצמאי עם אולמות נפרדים מיונדאי.

לכן הבעיה הכי גדולה של הסטינגר תהיה הסמל, מה שאומר שהם לא יוכלו לתמחר את הרכב מול רכבים מסגמנט הפרימיום, במיוחד במדינת ישראל בה הסמל הוא קריטי.

 

לאחרונה רצות שמועות בכל מיני קבוצות וואטסאפ שהרכב הולך להיות מתמחר ב350 אלף שקל, לגרסה הבכירה.

יש לך את האינפיניטי Q50 עם מנוע 3 ליטר טווין טורבו ו-400 כ"ס במחיר של 400K, וכידוע בתחום הפרימיום יש הנחות שלא כל כך קיימות בסגמנט העממי.

אני יודע להגיד לך בוודאות שהאינפיניטי הזאת יוצאת בפחות מ350K על הכביש לאחר מיקוח.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין קשר, אני גם לא חושב שקישרתי בין הדברים. את ההשואה ערכתי בין המכירות של השלישיה היפנית לזו הגרמנית. בהערת שוליים כן אמרתי שיונדאי וקיה עקפו את הגרמניות במכירות - אם מזה הסקת שערכתי השוואה, אז כנראה שלא הובנתי כהלכה - הרי ברור שלא ניתן לערוך השוואה בין מכירות של יצרן פרימיום ליצרן עממי (תן לי קצת קרדיט, אני לא עד כדי כך חסר מושג).

 

שוב, גם תגדיר רמה. הליינאפ של הגרמניות הוא הזוי בכמות סוגי הרכב, בעוד שהיפניות בעלות ליינאפ מצומצם יחסית (אם רוצים לעשות השוואה נכונה - ואין לי שום רצון או כוח להתחיל לחפש את הנתונים הסטטיסטיים, אז צריך לעשות זאת לפי פילוח של יצרן,דגם ספציפי, וכמות מכירות - או אז יהיה אפשר לדבר על דברים קונקרטיים.)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היית אומר למישהו לפני 15 שנה, שיהיה צורך להמתין לסקודה שעולה מעל 200000 ש"ח חצי שנה ויותר, ושתהיה רשימת המתנה של מאות לקוחות, הוא היה שולח אותך לבדיקת אלכוהול בדם...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...