Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Kia Stinger


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנחנו לא יודעים מה מדיניות ההנחות שלהם בדגם זה תהיה, יכול להיות שמסתתרת פה עסקה טובה.

מה שבאמת מעניין אותי, ויקבע לא פחות את הצלחת הדגם הנוכחי ודגמים נוספים של קיה שיפנו לפלח שוק זה בשנים הבאות- מה תהיה מדיניות הטיפולים של קיה ביחס למתחרות? האם הם מתכוונים להציע עלות תחזוקה נמוכה משמעותית מהמתחרות? מה תהיה אמינות הרכב בארץ? אלו הנתונים שיקבעו את ירידת הערך של הדגם, ובסופו של דבר יבססו או יהרסו את הנסיון להכנס לפלח השוק הזה מלמטה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אתם פסימיים, הסטינגר תמכור יותר מ10 ואהמר שגם יותר מהג׳וליה.

למה? כי הוא מביא תצורה פרקטית, איבזור וזה מחובר להמון כוח. מזכיר משהו?

אז כן, הוא יקח לקוחות מהגולף gti, לאון קופרה, אוקטביה rs.

כולן עולות משמעותית פחות ממנה, אז למה אתה כלכך בטוח שתיקח מהן לקוחות? לא רואה אותה יושבת באותה משבצת בכלל של הרכבים האלא.

ג׳וליה זה משהו אחר, אבל קיה ב280 אלף ש״ח, מוכרת יותר מג׳וליה? אין מצב בעולם. בישראל אנחנו...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיה הזו יכולה לקחת לקוחות מהקצה העליון של המשפחתיות הגדולות, בעיקר סופרב ואולי קצת קאמרי, פאסאט, אינסיגניה ו-508. עם קצת מאמץ, אולי אפילו מלקסוס ואינפיניטי, אבל אני קצת בספק.

 

אין שום סיכוי שמישהו שחשב לקנות סיוויק type-r, גולף gti או קופרה יחליט להחליף אותה באוניה הזו, חזקה ומתנהגת ככל שתהיה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק בגלל שבישראל אנחנו אני טוען שהסטינגר תמכור יחסית יפה.

ההונדה מתומחרת דומה, האוקטביה/קופרה וברז בערך 10-15 אחוז פחות מהמחיר שאני מאמין שהסטינגר תימחר בפועל, הבדל קיים אך לא דרמטי.

מחפשי הכוח גם יחפשו בידול מחבריהם בעלי רכבי ואג המובילה בקטגוריה. הג׳וליה מתומחרת רע לא פחות והנה לכם מספיק לקוחות לסטינגר הבאה עלינו לטובה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין כמה כאלו נכנסו לארץ.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקיה הזו יכולה לקחת לקוחות מהקצה העליון של המשפחתיות הגדולות, בעיקר סופרב ואולי קצת קאמרי, פאסאט, אינסיגניה ו-508. .

גם מכוניות שעולות משמעותית פחות, חוץ מהסופרב הבכירה. הקאמרי הבכירה עולה 85 אלף ש״ח פחות מהסטינגר. לא נראה לי שאליהם הם מכוונים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטינגר הבסיסית לגמרי נכנסת למשבצת של גרסאות הקצה של המשפחתיות הגדולות, נו, אלה שאף אחד כבר לא קונה. כל הסופרבים280/מאזדה6יםפרימיוםפלוס/אימפלות/אינסיגניהאופיסיליין/אוונסיס1.8 למיניהן. סתם, סתם, האימפלה לא קשורה.

קחו את כל זה, תוסיפו לזה אחלה מנוע (לפי מקורות זרים), הנעה אחורית, הבטחה להתנהג כמו אוטו כיפי ולא כאילו אתה מנסה לפלס שלג עם המצח, אבזור בטיחות מלא, והאמת שיש פה משהו שיכול להסתמן כאחלה דיל. אותם מקורות אחרים גם טוענים שהיא באמת מכונית מגניבה וכיפית ביחס לקיה. סליחה, תיקון - מכונית מגניבה וכיפית. אפילו בלי ה"ביחס לקיה".

 

השלוש ליטר, אעפס... לא שוכנעתי. מחיר של אאודי A4 קוואטרו, C300 (מרצדס, לא קרייזלר), ופשוט קרוב מדי ל-400 אלף שקל, זה פאקינג מלא כסף. כאילו, כן, אני בטוח שזה אוטו עוד יותר מגניב מהבסיסי, אבל 400 פאקינג אלף. זה מלא. בתור בנאדם שסמל לא קונה אותו, בכזה כסף הייתי קונה סמל. לגמרי.

 

אה, ושחר, אתה נופל למלכודת ה"נראה לי שזה יעלה ככה וככה אז אני אשווה את זה למחירי מחירון של מכוניות אחרות ואראה כמה המחיר לא רחוק" - הסטינגר הבסיסית לא תימכר בחיים במחירים שגבוהים ב-10-15% מהמחירים שבהם יימכרו הגולף אוקטביה/קופרה כי גם עליהן יינתנו הנחות. ואתה לא קופץ בקלות מסיוויק טייפ R, שיכולה להיות הכי הנעה קדמית בעולם וזה לא אותו דבר, אבל היא מוציאה כמויות מטומטמות של כוח (40 יותר מהסטינגר, על פחות משקל), והיא ידנית, והיא פי מיליון יותר חושנית (בקטע של חושים, לא בקטע של סקס טלפוני) מכל מנהלים-הנעה-אחורית-מהירה לקיה עם תחת טיפה שמח. כנ"ל מגולף R, שהיא בכלל מותג פרימיום בפני עצמו, אה, ומוכרת בערך שתי חתיכות בדור.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

. הג׳וליה מתומחרת רע לא פחות והנה לכם מספיק לקוחות לסטינגר הבאה עלינו לטובה.

אלפא וקיה הם שתי חיות שונות מאוד.

כמותג הרבה יותר קל למכור אלפא ב300 אלף מלמכור קיה בסכום כזה, ומבלי להיכנס שוב לוויכוח של מה פרמיום ומה לא אלפא זה מותג הרבה אבל הרבה יותר נחשק מקיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"כמותג" הרבה יותר קל למכור כל קיה מלמכור כל אלפא.

 

e30afa4108473ad629380d26ad694526e3f2a8da.jpg

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתעצל להיכנס לנתונים, אבל משהו אומר לי שקיה מוכרת יותר מכוניות שעולות 250-300 אלף שקל מאלפא :lol:

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטינגר הבסיסית לגמרי נכנסת למשבצת של גרסאות הקצה של המשפחתיות הגדולות, נו, אלה שאף אחד כבר לא קונה. כל הסופרבים280/מאזדה6יםפרימיוםפלוס/אימפלות/אינסיגניהאופיסיליין/אוונסיס1.8 למיניהן. סתם, סתם, האימפלה לא קשורה.

אבל שוב, מדובר ברמת מחירים אחרת לחלוטין חוץ מאשר במקרה של הסופרב. אוונסיס? הרכב עולה/עלה חצי מהסטינגר...

כל המבחנים ההשוואתיים שקראתי עד כה על הסטינגר היו מול סדרה 4/3, אאודי A5, ונדמה לי שג׳וליה השתתפה באחת מהם אם אינני טועה. חיים קלים לא יהיו לה מולם.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוגוסט טלקאר מכרו 43 מכוניות שערכן 263000 ומעלה. אלפא מכרו 7 ג'וליות ו-12 סטלביו.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ירדתם לסוף דעתי (לא מאשים אותכם, זה אני, לא אתם).

כל הרכבים שעלו כאן הם דוגמאות שמוכרות בין יחידות בודדות לבין כמה מאות בשנה.

איני בא לספר שהונדה טייפ R טובה יותר או פחות, היא מאוד שונה מהקיה ומישהו שממוקד על מה שה-R נותנת בטח לא יבחר בקיה (או סדרה 3/ג'וליה וכו').

הנקודה היא שקיה מביאה חבילה יוצאת דופן במכנה המשותף הרחב שלה (ביחס לסגמנט).

מידות שמזכירות קאמרי (שימושיות, הרגשת "מנהל"), מנוע אחד החזקים בקטגוריית המחיר, גיר אוטומטי מצויין (לכאורה), התנהגות טובה (לפי מקורות זרים), הנעה אחורית (יש מספיק אוהדים לזה), איבזור בטיחות מקיף ומלא, איבזור פינוק ראוי מאוד למחיר.

כמעט כל רכב שעלה נחות בלפחות באחד מהקריטריונים האלה (הנעה אחורית זה לא קריטריון) ורובם נופלים כבר בראשון.

ולכן, המסקנה שלי שמנתח המכירות הכוללות שיגיעו מטווח המחירים של 220-300 אש"ח (השתמשתי בגולף GTI כבסיס), הסטינגר יתקע יתד ואולי אפילו אחד מרשים.

 

חוץ מזה, צבי נתן כאן נתון מעניין, טלקאר, למרות הזיהוי שלה עם רכבים עממיים (בלבד), מכרה באוגוסט בלבד 47 רכבים הנמצאים בחלק העליון של טווח המחירים שציינתי. בקיצור, יש על מי לסמוך (כל עוד הם רוצים למכור בכמויות את הרכב הזה).

 

נ.ב. מקבל לחלוטין את ההערה על ההנחה הלא מבוססת שלי על ירידה בתמחור בזמן המכירה. יוצא מהמלכודת הזאת :)

עריכה אחרונה על ידי shaharper

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שאפשר לקחת את פלח הSUV הגדולות כדוגמא כי זו חיה קצת אחרת. גם פיז׳ו הצליחו למכור כמה עשרות 5008 ב250 אלף ש״ח השנה איכשהו.

אני גם לא רואה איך סטינגר אמורה לקחת מכירות מפלח המשפחתיות הגדולות שצוינו פה, כי זה טווח מחירים שונה לחלוטין, ואגב הסטינגר תמכור ללקוחות של הסופרב 280 רק אם ללקוחות האלא פחות איכפת ממרווח לנוסעים ולמטען.

שוב, קיה לגמרי מכוונת לA5, סדרה 4 GC, פולקסווגן ארטאון וכו. בטח לא למאזדה 6 או לסופרב.

אני לא רואה אותם מעלים יותר מ20-30 רכבים בשנה על הכביש לכל היותר, אבל הנבואה ניתנה לשוטים מה שנקרא, והשוק פה כלכך שונה מכל שוק אחר כך שקטונתי...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...