Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Kia Stinger


oryo
שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לך את האינפיניטי Q50 עם מנוע 3 ליטר טווין טורבו ו-400 כ"ס במחיר של 400K, וכידוע בתחום הפרימיום יש הנחות שלא כל כך קיימות בסגמנט העממי.

אני יודע להגיד לך בוודאות שהאינפיניטי הזאת יוצאת בפחות מ350K על הכביש לאחר מיקוח.

 

טוב לדעת!

מול האינפיניטי הקיאה נראה עסקה לא טובה, גם 300 זה יקר לשלם עליה.

העניין שהיא ממש יקרה גם בחו"ל.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שוק הרכבים הרחב הולך באמת למקום מעניין כשקוריאניות נוגסות בחלקים יפים של השוק וגם בארץ מרגישים את זה היטב. יהיה מעניין לראות בעוד קצת פחות מעשור כמה קיות יהיו בכביש וכמה מכוניות מרצדס. יש לי הרגשה שהתשובה די ברורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל מה הקשר בין קיה, שזה מותג עממי, לבין מרצדס, שזה מותג פרימיום?

כמו המכירות של מרצדס משמעותית נמוכה יותר, וזה לא בגלל שקיה מוצלחת יותר, אלא כי מרצדס יקרה יותר ופונה לאוכלוסיה צרה יותר.

 

אין קשר בין המותגים וזה ממש לא משנה שיהיו יותר קיה על הכביש מאשר מרצדס, זה לא פשוט לא אומר כלום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה בין קיה למרצדס אינה נכונה.

אם כבר, בעוד עשור נצטרך לראות האם חטיבות הפרימיום של המותגים העממים מצליחים לנגוס בנתח גדול של מותגי היוקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר את שנות השמונים והתשעים, שיצרני פרימיום גרשו את היצרנים הרגילים מהשוק הרווחי של מכוניות הסלון, הפעם נראה לי ששוק המטרה הוא סין, באירופה אין להם סיכוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההשוואה בין קיה למרצדס אינה נכונה.

אם כבר, בעוד עשור נצטרך לראות האם חטיבות הפרימיום של המותגים העממים מצליחים לנגוס בנתח גדול של מותגי היוקרה.

זה בהחלט יהיה מעניין לראות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקיה יש מותג יוקרה וזה פשוט K ומספר הדגם - תביטו למשל בK900

 

ליונדאי יש את ג'נסיס כמו שלהונדה יש את אקורה, טויוטה - לקסוס ולניסאן יש את אינפיניטי

 

אם כבר יש יצרן אחד שממש ממתג את עצמו פרימיום והולך לשם בצעדים נחושים הם מאזדה ולהם אין עדיין מותג יוקרה שמיועד לשוק האמריקאי - לא אתפלא אם בסוף יהיה או שהם יהפכו באמת למותג פרימיום - הם כבר מזנקים למנועים גודשים ביחד עם כל חבילות העיצוב והאבזור שהם נותנים ומשווקים מאוד אגרסיבית.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפרופו ג'נסיס, באחות של הסטינגר, הg70 השקיעו בבירור יותר בעיצוב

2019-genesis-g70-dynamic-special-edition-test-101-1534943366.jpg2019-genesis-g70-dynamic-special-edition-test-102-1534943366.jpg

 

ניראה כמו שילוב של מאזדה, אינפיניטי ואולי עוד כמה חברות, אבל התוצאה הסופית מדהימה לדעתי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטינגר של קיה - עוד רגע היא כאן:



עם תג-מחיר שינוע בין 250 אלף שקל לגרסת הבסיס

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5336028,00.html#autoplay

 

רשימת האבזור צפויה להיות עשירה מהמקובל. אבזור הבטיחות יהיה מלא, כולל בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה דינמית, התראה על שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) וערנות נהג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שעיצב את הסטינגר וגם את הK900 של קיה - הוא אכן מעצב לשעבר של אאודי - בגלל זה גם כל הדימיון לרכבים גרמניים, בפנים זה בכלל נראה כאילו שהם לקחו דווקא עיצוב של מרצדס לדש בורד.

 

זה רכב עם ביצועים נהדרים, עיצוב יפהיפיה ותג מחיר תחרותי - אם הייתי מתרקלש הסיבה היחידה שלא הייתי הולך על אחת כזאת היא שאם אני כבר שם - הייתי רוצה לשים את הידיים שלי דווקא על תוצרת מקומית - רכב שרירים אמריקאי.

וגם עיצב את המגנטיס שלי, אולי בגלל זה היא מזכירה a3

 

מדווח על סטינגר שנצפתה בחולון על הכביש[emoji6]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2055 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...