Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם,

 

קיבלתי קיה ריו מקרוב משפחה, ואני מעוניין לקחת אותה למוסך אמין מומחה בעניין לקבל חוות דעת על מצב הרכב, ולטפל בו בהתאם ובאהבה...

 

אני מאזור המרכז (אני מחולון, אבל גם תל אביב ראשון לציון פתח תקווה ואזורים קרובים נוספים באים בחשבון)

 

תודה מראש על העזרה

פורסם

מחלות נפוצות ברכב הזה הוא סליל כרית אויר ומסרק הגה שהולך שם מאוד מהר...מעבר לכך הוא לא מצטיין בסחיבה אבל רכב בסהכ שעושה באמת טוב את העבודה ואמין מאוד.

פורסם

האמת שקיבלתי אותו כמעט במתנה אז אני לא מתלונן,

כן חיפשתי לקנות את הסוויפט או את היאריס אבל השמירת ערך שלהן לא נורמלית...

 

טוב לדעת על המחלות אגיד להם להתמקד בזה,

מכיר מקום מומלץ באזור המרכז לקחת לבדיקת תקינות?

פורסם
האמת שקיבלתי אותו כמעט במתנה אז אני לא מתלונן,

כן חיפשתי לקנות את הסוויפט או את היאריס אבל השמירת ערך שלהן לא נורמלית...

 

טוב לדעת על המחלות אגיד להם להתמקד בזה,

מכיר מקום מומלץ באזור המרכז לקחת לבדיקת תקינות?

 

אני מטפל בפיקנטו שלי במוסך המורשה בהרצליה פיתוח. שירות מאוד אדיב וראיתי מקרוב את העבודה, מאוד מקצועיים ולא מחייבים על תיקונים קטנים שהייתי צריך.

פורסם

מורשי יבואן קיה מקצועיים מאוד:

1. "קיה מוטורס הילוך שישי" שברח' צבר 2 א.ת חדש אזור, טל' 03-5569255.

2. "הילוך שישי באר יעקב" שברח' היוצר 2 א.ת באר יעקב, טל' 08-9244778/9.

תתחדש על המכונית (גם אני רוצה אחת בכמעט מתנה..).

בברכה - רפי לין

פורסם

מציע לך ליסוע קודם על הרכב ולראות אם ישנן בעיות כלשהן (מה שאתה מסוגל לראות כמובן).

שנית - לא הייתי ממהר למוסך יבואן דווקא כדי לבדוק תקינות הרכב.

נסה קודם לחברר עם קרוב המשפחה אם יש לו את ספר הרכב + ניירת טיפולים ומשם תמשיך.

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי -

הרכב עבר טיפולים ע"פ ספר אבל תמיד כדאי לראות מה מצבו לאחר 3 שנים.

תודה רבה לכולם, אני מתלבט בנושא אבל נוטה לכיוון קיה שבאזור, הילוך שישי וקל"ב נשמעים לא רע

×
×
  • תוכן חדש...