Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא אעשה לך את זה פשוט ואערוך את הכותרת שלך פה:

 

4 אנשים פצועים במקרה הטוב באוטודיפו ב600... מה אומרים ?

סיכון ששוה לקחת בשביל 250 שקל? גם ככה את כל הסיניים מעניין רק השקל ולא החיים שלך? להתאבד על זה? או להוסיף עוד 250 לדאנלופ וזהו?

תשובה: כן. לפחות.

פורסם

לא חושב שהתגובה מעלי נעימה..

בסך הכול פות"ש שאל האם כדאיים הצמיגים שבאוטודיפו ואם היה מחפש היה רואה תגובות לשאלתו..

מהיכן אתה? אולי אפשר להמליץ לך על צמיגאי טוב באזור..

איזה רכב ומה הסכום שאתה מקצה לזה?

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם
סיכון ? גם ככה כל הסיניים אותו דבר ? ללכת על זה ? או להוסיף עוד 250 לדאנלופ וזהו....?

תודה

קניתי אותם לשני כלי רכב שלי כבר שנה פלוס, להגיד לך שהם גרועים זה ממש לא נכון,

 

עברתי איתם שני חורפים ולא נצפו אירועים חריגים.

 

הדבר היחידי שאולי בגללם הייתי מחליף זה נושא צריכת הדלק שקשורה לאיכות הצמיג.

 

בהצלחה.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

פורסם

אבל חלילה אם יהיו אירועים חריגים אתה תבין את ההבדל בין צמיג איכותי לבין הצמיג שלך

התחמקות ממכשול,אחיזה ברטוב, קיצור מרחקי בלימה , רעש,צריכת דלק

בכל אלה הצמיג שלך לא מצטיין בלשון המעטה

ועדיין הוא יעבור טסט ויקח אותך ממקום למקום

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם
סיכון ? גם ככה כל הסיניים אותו דבר ? ללכת על זה ? או להוסיף עוד 250 לדאנלופ וזהו....?

תודה

 

תבדוק כמה מרחק בלימה מוסיף צמיג נחות בהשוואה לצמיג טוב על כביש רטוב. לא צריך ללכת רחוק לסיכון חיים וכו', מספיק שתחשוב כמה תעלה לך השתתפות עצמית ועליית הפרמיה של הביטוח כי לא עצרת בזמן ושברת את הפגוש של הרכב שלפניך. זה בטוח יותר מה-250 שקל האלה (ובטח גם יותר מפי 4). אז בפעם האחת הזו שבדיוק תענה להודעה בפקק ותקלוט מאוחר מדי את שהרכב שלפניך עצר אבל הצמיג הטוב יצליח לעצור אותך בזמן, כבר החזרת את ההשקעה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אין שום בעיה בצמיגים 4 ב600 באוטודיפו.

לא נוסע הרבה אבל מחזיקים לפחות 4 שנים.

שוב הכל תלוי בך ואיך אתה נוסע.

ולא חסר דבילים על כבישים שעושים תאונות עם צמיגים סופר איכותיים.

פורסם

לדעתי זה תלוי כמה ואיפה אתה נוסע.

בנסיעות קצרות בעיר אני חושב שסינים מספיקים.

במהירות גבוה בבינעירוני או בנסיעות ארוכות עדיף מותג.

פורסם

Dunlop SP Sport FM800, שמעתי הרבה דברים רעים על הצמיג הזה (רק בפורומים ארץ), רוב אם לא כל התלונות היו על דגמים שיוצרו בטורקיה, אני נעול בארבעה כאלה, במידה 205/60/16 כבר 11K (פחות משנה) ויש לי רק דברים טובים לחלוק ומכל בחינה, צמיג רך עם אחיזה מצויינת.

אצלי הסט הוא מתוצרת תאילנד, אולי זה מה שעשה את ההבדל ? יכול להיות. מה שכן, מעבר לים, הצמיג הזה מקבל ביקורות מצויינות ברובן המכריע, שילמתי 350 ליחידה לפני כשנה, ממש עכשיו אני רואה שההיצע גדל משמעותית ואפשר לקבל TOYO במחיר דומה, בפעם הבאה..

פורסם

הניסיון שלי היה עם צמיג spfm800 עות'מני. מזעזע.

במחיר שלו יש אלטרנטיבות עדיפות עשרות מונים. למשל גודייר אפיגריפ פרפורמנס. כמובן שלא תוצרת ארדואניסטן.

פורסם

השנקל שלי - עדיף 4 צמיגים חדשים מאוטו דיפו ב-600 ש"ח מאשר 4 צמיגים יבשים ושחוקים שיש על הרכב היום.

עדיף 4 צמיגים איכותיים על 4 צמיגים ב-600 ש"ח.

 

איכותי לא בהכרח אומר מותג - לכן לפני שתרכוש תבדוק היטב מה הדגם שמציעים לך.

לרוב היצרנים (דנלופ, גודאייר) - יש דגמים לא מאוד מוצלחים.

 

הצמיגים הסינים האלה ממלאים את הכבישים - והם מה שרוב האנשים הרגילים רוכשים לרכב שלהם. אני לא הייתי שם באופן אישי, אלא אם כן לא הייתה לי ברירה אחרת.

×
×
  • תוכן חדש...