Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי את השרשור...האמת שאם הייתי קורא את זה לפני הקניה, יש סיכוי שהייתי עובר הלאה. בכלל לא ידעתי מה אני מקבל, ביקשתי מהבחור את "הצמיג הכי רך שאתה מכיר ושלא יהיה סיני", הראה לי ארבע פירמות שונות, בחרתי מדעית, לפי עומק החדירה של ציפורן הבוהן :mm_yeah:, בינתיים אין תלונות.

 

הניסיון שלי היה עם צמיג spfm800 עות'מני. מזעזע.

במחיר שלו יש אלטרנטיבות עדיפות עשרות מונים. למשל גודייר אפיגריפ פרפורמנס. כמובן שלא תוצרת ארדואניסטן.

פורסם

הצמיגים הסינים האלה ממלאים את הכבישים - והם מה שרוב האנשים הרגילים רוכשים לרכב שלהם. אני לא הייתי שם באופן אישי, אלא אם כן לא הייתה לי ברירה אחרת.

 

הם ממלאים את הכביש כי זה מה שחברות הליסינג מוכרות עם הרכבים שלהם. הישראלי לאחר מכן נוסע איתן 3-4 שנים וחושב שאם זה החזיק לא רע אז למה להשקיע יותר מדי.

 

עוד שיקול של להרכיב צמיגים סיניים זה מתי שמוכרים את הרכב. למוכר יורידו על צמיגים גמורים מפירמה טובה אבל לא על צמיגים חדשים סיניים/עלומי שם/מדגם לא טוב.

 

אני רכשתי 4 גאנטים לרכב שלי בשביל ליפיף אותו.

הם נמצאים במחסן רק בגלל שאני רוצה להרכיב עליהם צמיגים יותר טובים מההכי זול שיש. לא ארכיב סיני אבל גם לא את ההכי טוב שיש. דעתי שפאלקן הוא צמיג פשרה איכותי מאוד ברוב המידות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

קח פאלקן, תוסיף 25% וקיבלת גודייר אפיגריפ פרפורמנס שמתומחר מאוד תחרותי, עולה על הפאלקן בהרבה ונשחק משמעותית פחות כך שלדעתי הוא יוצא אפילו זול יותר.

פורסם

מהנסיון האישי עם שתי חברות סיניות שונות, בוא נגיד שהשם היה שונה... הצמיגים לא נשחקו כמעט ופיתחו בפרק זמן של שנתיים בערך, שטח פנים קשה וחלק. סכנת נפשות ולא מומלץ. מצד שני אני לא מכיר את כל הצמיגים הסיניים ובטח יש טובים יותר ופחות.

פורסם

ואו מלא תגובות... קראתי הכל תודה רבה

לצערי כבר שמתי את ה4 ב 600

אך פעם הבאה כמובן אבחר אחרת.....

 

(האוטו בקושי בקושי זז, יונדאי אקסנט ישנה)

פורסם

לא יודע, אני לא הייתי מוכר את החיים שלי ושל יושבי הרכב שאיתי בשביל 600 ש"ח.

הייתי מחליף לצמיגים איכותיים שעברו בדיקות אחיזה על הכביש ויצאו לא פחות ממצטיינים בהם.

מדהים איך אין לאנשים בעיה לקנות נעליים ב800 ש"ח או אייפון ב5000 ש"ח אבל כשצריך להשקיע בבטיחות שלהם עוד כמה מאות שקלים זה לפתע "לא נורא פעם הבאה".

אבל כנראה שכל אחד והשיקולים שלו.

פורסם

כשאנשים בטוחים שהאוטו שלהם הוא הכי בטוח בעולם כי מר כ"ץ חייב אותו בצפצפה ואפילו נתן לו ציון בטיחות 6, מה כבר יכולה להיות החשיבות של מבחן ריסוק בינ"ל, צמיגים, בלמים, בולמים וריכוז בנהיגה? שים מה שאתה רוצה.

פורסם

אם הייתה איזו רגולציה או איזו המלצה של מת"י, משרד התחבורה או גוף רשמי אחר, עם רשימת צמיגים שעברו תקינה כלשהי ועם דירוג מתאים, אפשר לשער שהמצב היה שונה וגם הרבה יותר בטיחותי לכולם, כל הסלט הזה נח לכולם ולא רק בעולם הצמיגים. רוב האנשים לא יודעים מה הם קונים, לרוב סומכים על המלצה או אמונה תמימה שלא ימכרו להם צמיג מסוכן לשימוש, גם אם מחירו זול. לא לכולם יש זמן לקרוא Reviews ובמקרה של ה FM800 הידוע לשמצה, אותם Reviews, לא משקפים את מציאות הביקורות העלובות שהוא מקבל אצלנו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

(האוטו בקושי בקושי זז, יונדאי אקסנט ישנה)

דווקא ברכב כזה עוד יותר כדאי להקפיד על צמיגים טובים כי הרמה הבטיחותית שלו לא משהו בהשוואה לרוב הרכבים שנמצאים כיום על הכביש. לפחות תשפר את האחיזה בכביש רטוב ואת מרחקי הבלימה כמה שאפשר כי חוץ מדוושת הבלמים וABS אין יותר מדי מה שיעזור לך במצב חירום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...