Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2929 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים , 4 שנים עברו והגיע הזמן להחליף צמיגים לרכב . אני מחפש 4 צמיגים 185 60 15

81T באזור ה 1500 שח ( כולל עבודה ) . הנסיעה השנתית שלי היא בערך 10k ואני נוסע רגוע בכבישים ( בכל זאת... רנו קליאו

עריכה אחרונה על ידי liberfarb
פורסם

אמליץ לך על כמה, תלך על הזול ו/או הטרי מביניהם, וכמובן שיהיו במידה, אני מאמין שיהיו:

Goodyear efficientgrip performance לא תוצרת טורקיה

Pirelli p1 cinturato verde

Dunlop bluresponse

Michelin energy saver.

 

 

כולם יהיו מעולים.

פורסם

לצמיג במידה הזו עבור רנו קליאו נדרשות תכונות אחרות מלמשל איביזה, פולו, יאריס וכו' במידה זהה?

פשוט דנו במידה הזו כבר כמה וכמה פעמים, לאחרונה, וכדאי לעשות חיפוש.

פורסם (נערך)

יש את הקונטיפרימיום 5. לי היה קשה להשיג, ולכן הלכתי על הפירלי שגם אותו לא היה קל להשיג. לא מתחרט. אחלה צמיג. היו לי על רכבים שונים את כל הצמיגים שהצעתי, מלבד הדנלופ. ההמלצה שלי עומדת בעינה, הזול והטרי ביותר מבין כולם.

 

יכול להיות שאתה מחפש חברה גרמנית בגלל איזו שהיא "הילה" גרמנית? כי דווקא מבין הרשימה הקונטיננטל דווקא מיוצר בצ'כיה להבדיל מהשאר שניתן למצוא תוצרת גרמניה. לא שזה משנה משהו בכלל, אבל סתם לידע כללי.

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם
לצמיג במידה הזו עבור רנו קליאו נדרשות תכונות אחרות מלמשל איביזה, פולו, יאריס וכו' במידה זהה?

פשוט דנו במידה הזו כבר כמה וכמה פעמים, לאחרונה, וכדאי לעשות חיפוש.

 

 

קלעת בול , אני אוהב מוצרים גרמניים והשאלה שלי היא האם הקונטי פרימיום 5 הוא צמיג ברמה טובה לשאר המתחרים בשוק ? או שיש עדיפות לצמיג אחר שהוא יותר טוב מבחינת צריכת דלק , אחיזה בכביש ושאר הפרמטרים שאני לא הכי מבין בהם :)

פורסם

אם כך מדוע אתה נוהג ברכב צרפתי שמיוצר כמדומני בטורקיה?! :wink:

 

גם בצמיגים אגב, העובדה שהחברה היא מארץ מסויימת לא מבטיח כי הייצור באותה המדינה, ולעיתים ישנם הבדלים.

 

קונטי פרימיום 5 גם צמיג איכותי.

כאמור, חיפוש ישיג את כל השמות "המובחרים".

פורסם

הסיבה שאני נוהג ברכב צרפתי היא שזה רכב ראשון שלי ( עשיתי רישיון נהיגה מאוחר ) ורציתי רכב פשוט ויחסית זול . לגבי הצמיגים : ניסיתי לחפש בחיפוש תוצאות ע"י רישום של גודל הצמיג שאני צריך והתוצאות שקיבלתי הן דיי ישנות אז תיארתי לעצמי שיש שינויים מ 2017 שזה היה הפוסט הכי חדש בנושא.

יש צמיג שהוא צריכת דלק A , אחיזה A גם כן ורעש נמוך יחסית ?

פורסם (נערך)

לא, הכי קרוב למה שאתה מתאר זה הגודייר. צמיג מעולה​.

 

אני מכיר שהוא גם מיוצר בגרמניה, אז אתה מוזמן להתעקש על זה. ככה שתרוויח את כל מה שאתה רוצה:wink:

עריכה אחרונה על ידי imprezadude
פורסם
הסיבה שאני נוהג ברכב צרפתי היא שזה רכב ראשון שלי ( עשיתי רישיון נהיגה מאוחר ) ורציתי רכב פשוט ויחסית זול . לגבי הצמיגים : ניסיתי לחפש בחיפוש תוצאות ע"י רישום של גודל הצמיג שאני צריך והתוצאות שקיבלתי הן דיי ישנות אז תיארתי לעצמי שיש שינויים מ 2017 שזה היה הפוסט הכי חדש בנושא.

יש צמיג שהוא צריכת דלק A , אחיזה A גם כן ורעש נמוך יחסית ?

 

 

אנחנו מדברים על הצמיג Goodyear efficientgrip performance שמיוצר בגרמניה ( לא טורקיה) נכון ?:) תודה רבה על העזרה

פורסם
אנחנו מדברים על הצמיג Goodyear efficientgrip performance שמיוצר בגרמניה ( לא טורקיה) נכון ?:) תודה רבה על העזרה

 

סליחה על הבורות , כאשר אתה אומר טרי למה חודשים מדובר מאז היצור ? ההתלבטות שלי היא אם כדאי להרכיב אותם עכשיו או כבר אחרי הקיץ . כרגע יש לי צמיגי Barum brilliantis 2 שהרכבתי לפני 4 שנים והם החזיקו דווקא יפה עד עכשיו למרות שלפי הבנתי זה צמיג בינוני מינוס .

אני גר כרגע במרכז לכן חיפה יהיה לי קצת רחוק אבל באמת תודה על הרצון הטוב לעזור , אני מעריך את זה.

פורסם
סליחה על הבורות , כאשר אתה אומר טרי למה חודשים מדובר מאז היצור ? ההתלבטות שלי היא אם כדאי להרכיב אותם עכשיו או כבר אחרי הקיץ . כרגע יש לי צמיגי Barum brilliantis 2 שהרכבתי לפני 4 שנים והם החזיקו דווקא יפה עד עכשיו למרות שלפי הבנתי זה צמיג בינוני מינוס .

אני גר כרגע במרכז לכן חיפה יהיה לי קצת רחוק אבל באמת תודה על הרצון הטוב לעזור , אני מעריך את זה.

 

 

תודה רבה פריג'י .

×
×
  • תוכן חדש...