Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השעון הדיגיטלי של השעה בסובארו שלי מתעמעם לאחר הפעלת האורות הראשיים באוטו.

 

הוא פשוט נהיה יותר חלש ועוצמת האור יורדת כאשר האורות דולקים ברכב.

 

יש לי את זה מאז שאני זוכר את שהאוטו אצלי, זה דבר שכיח באוטו ויש את זה בכל הלאונות או שיש בעיית חשמל?

 

אולי פיוזים? בדקתי לא מזמן ואין פיוזים שרופים...

 

 

מה עושים?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לשעון יש מצב חלש יותר שנכנס אוטומטית לפעולה כאשר אורות הרכב הראשיים דולקים.

בדגמים שלאחר הלאונה פתרו את הבעיה הזו והוסיפו מתג שמאפשר את התצוגה החזקה גם כאשר האורות הראשיים דלוקים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אז אתה אומר שזה "טבעי" באוטו הזה ואי אפשר לסדר?

 

זה ממש מעצבן! צריך לפעמים ממש לכבות אורות בשביל לראות מה השעה...זה לרבע שניה בנסיעה אבל עדיין...

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

זה נקרא Dimmer. ההנחה היא שאם הדלקת אורות אז חושך בחוץ (הנחה שגויה בארץ), ולכן אם השעון יהיה חזק מדי הוא יסנוור אותך, ולכן הוא מוחלש. הייה לי רדיו דיסק שהתחבר לחשמל של האורות ועמעם את עצמו אוטומטית כשהם הודלקו

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

זה מעצבן בחורף....צריך לנסוע כל הזמן עם אורות דולקים, ואני משתדל להקפיד.

 

מתי נגמרת התקופה שחייב אורות ביום?

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

ניתן לבטל את החלשת תאורת שעון הזמן כשאורות הרכב דולקים. יש לפרק את שעון הזמן ולנתק את החוט המספק לשעון זרם כשאורות דולקים, חוט זה מחליש התצוגה.

כל חשמלאי רכב יבצע זאת בקלות ובזול.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בסניק הספרות של האודומטר מתעממות וזה באמת מעצבן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה מעצבן בחורף....צריך לנסוע כל הזמן עם אורות דולקים, ואני משתדל להקפיד.

 

מתי נגמרת התקופה שחייב אורות ביום?

עד סוף החודש, החל מה-1.4 לא תהיה חייב, למרות שאיני מבין מה הקושי ליסוע עם אורות דלוקים בכל ימות השנה, במיוחד בלאונה שבכלל אין צורך לזכור להדליק/לכבות, הרי מתג ההצתה עושה זאת בעבורך.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
זה מעצבן בחורף....צריך לנסוע כל הזמן עם אורות דולקים, ואני משתדל להקפיד.

 

מתי נגמרת התקופה שחייב אורות ביום?

יש אפשרות לטפל בבעיה.

אתה יכול לחבר מפסק קטן, כמו שעשו בדגמים המאוחרים, לטריגר של ה"דימר" בשעון או לחלופין לנתק אותו לצמיתות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ניתן לבטל את החלשת תאורת שעון הזמן כשאורות הרכב דולקים. יש לפרק את שעון הזמן ולנתק את החוט המספק לשעון זרם כשאורות דולקים, חוט זה מחליש התצוגה.

כל חשמלאי רכב יבצע זאת בקלות ובזול.

בברכה - רפי לין :-)

שלום

 

ישנם שם כמה חוטים איזה צבע החוט שצריך לנתק אותו?

 

אני חושב שלנתק חוט אפשר גם לבד בלי לשלם כסף.

 

שגיא

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

גם אצלי זה כך ומעצמן אז אולי אבדוק עם מכשירים ואחזור אם לא יקדים אותי מישהו

 

תודה שהעלת את הנושא..

פורסם

למה לעזאזל אכפת לך מה השעה כשאתה נוסע?

ואם כבר ,בכל רדיו דיסק היום יש שעון , בפלאפון יש שעון . זה לא עד כדי כך קריטי.

את הפתרון -אם זה ממש חשוב - כבר קיבלת. ניתוק החוט.

פורסם
למה לעזאזל אכפת לך מה השעה כשאתה נוסע?

ואם כבר ,בכל רדיו דיסק היום יש שעון , בפלאפון יש שעון . זה לא עד כדי כך קריטי.

את הפתרון -אם זה ממש חשוב - כבר קיבלת. ניתוק החוט.

אני חושב שזה כן חשוב.

נכון את הפתרון כבר אמרו לנו אבל איזה צבע החוט שצריך לנתק אותו?

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

גם לי יש בעיה זו ובנוסף השעון אף פעם לא מכוון למרות כול הניסיונות והחוזרות

חתימה עד שלוש שורות

×
×
  • תוכן חדש...