Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם זה נכון, זה הדבר הכי טפשי ששמעתי עליו... ליפאניים אין קפיצות והגירים שלהם מחזיקים מאות אלפי קילומטרים, אבל לצרפתיות צריך להכניס גיר דפוק בשביל לשמור עליו...

 

ניסית...כנראה שמאגר המידע שלך לוקה בחסר..

 

לעניין, גם ב308 עם 175 אלף ק"מ וגם ב508 אין את התופעה הזאת וזה בדיוק אותו הגיר.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה לכולם , ממה שאני מבין שאולי בעוצמה מסויימת כמעט לא מורגשת זה תיקני אבל אצלי זה נורא מורגש שאפילו הנוסעים איתי התלוננו .

החלטתי לשים את הרכב שבוע הבא במוסך ...

לשרוף יום בתקווה שיהיה פתרון

פורסם

איזה מזל דפוק יש לצרפתים האלה, רוצים לנתץ סטיגמות אז פונים לב.מ.וו שיארגנו להם מנוע טוב עם הילה גרמנית משובחת ומקבלים את ה 1.6 טורבו בגירסה הקודמת, רוצים גיר פלנטרי טוב, אז היפנים המדויקים והאמינים שלא זוכרים איך מאייתים את המילה מוסך מהעדר שימוש, נותנים להם אייסין בועט ורועד. נו מה יהיה, אולי קברי צדיקים או משהו ?

פורסם

החלטתי לשים את הרכב שבוע הבא במוסך ...

לשרוף יום בתקווה שיהיה פתרון

 

הנושא מעניין, תעדכן בדבר ממצאי המוסך.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
איזה מזל דפוק יש לצרפתים האלה, רוצים לנתץ סטיגמות אז פונים לב.מ.וו שיארגנו להם מנוע טוב עם הילה גרמנית משובחת ומקבלים את ה 1.6 טורבו בגירסה הקודמת, רוצים גיר פלנטרי טוב, אז היפנים המדויקים והאמינים שלא זוכרים איך מאייתים את המילה מוסך מהעדר שימוש, נותנים להם אייסין בועט ורועד. נו מה יהיה, אולי קברי צדיקים או משהו ?

 

מצחיק אבל יש בזה משהו, לפחות מבחינת אמינות אמור להיות בסדר גמור.

סך הכול מי שלא נוסע בעיקר בפקקים לא יסבול מזה.

אבל ליפנים עצמם גם היו פאשלות עם הגיר הרובוטי שלהם בטויוטה,בוצה במנוע בקורולה לפני כמה דורות.

 

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם כבר תקלות בגיר של הC3 החדשה, רק אציין שאצל אחותי הם נתקעו עם הרכב (חדש, בן כמה חודשים) אחרי חזרה מהצפון, כאשר אחרי עצירה למנוחה הגיר סירב לצאת מהילוך ראשון.

נאלצו לגרור את הרכב, ולהבנתי במוסך ביצעו איפוס למחשב והתקלה נפתרה, כאשר לטענתם חוץ מזה אין שום בעיה ברכב.

אמנם עד כה התקלה לא חזרה, מאידך ברכב חדש ועם גיר שאמור להיות אמין למדי, זה קצת מטריד (מצד שני, לגיסי גם הלכה רצועת טיימינג באייגו עם 3000 ק"מ, אז אולי זו פשוט הקארמה שלהם...).

פורסם

אצלי גם קרה-

קיבלתי רכב-גישור ליסינג פיג'ו 208 משנת 2016 ,עם כ- 14500 ק"מ, שהיתה לו בדיוק אותה תקלה (צניחה פתאומית בטורים).

זה קרה בהילוך שני בפקקים, וגם בנסיעה איטית כשהתנועה זרמה. העברתי למצב ספורט - אותה בעיה.

 

כשהתלוננתי על כך לחברת הליסינג, השאלה הראשונה שהנציגה שאלה אותי היא אם יש צניחה בטורים - מה שאומר שהם מכירים את התקלה וקרה לעוד רכבים.

 

בינתיים החזרתי את הרכב, והוא נכנס אצלם לטיפול 15k ,כך שאני לא יודע איך זה התגלגל.

פורסם
אם כבר תקלות בגיר של הC3 החדשה, רק אציין שאצל אחותי הם נתקעו עם הרכב (חדש, בן כמה חודשים) אחרי חזרה מהצפון, כאשר אחרי עצירה למנוחה הגיר סירב לצאת מהילוך ראשון.

נאלצו לגרור את הרכב, ולהבנתי במוסך ביצעו איפוס למחשב והתקלה נפתרה, כאשר לטענתם חוץ מזה אין שום בעיה ברכב.

אמנם עד כה התקלה לא חזרה, מאידך ברכב חדש ועם גיר שאמור להיות אמין למדי, זה קצת מטריד (מצד שני, לגיסי גם הלכה רצועת טיימינג באייגו עם 3000 ק"מ, אז אולי זו פשוט הקארמה שלהם...).

 

יש גם חשיבות לצורת הנהיגה, אם גיסך קורע את הרכבים, הם מגיבים בהתאם.

מכונה היא כמו בן אדם בעניין הזה, צריך להתייחס אליה יפה ולרוב היא תהיה בסדר.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

  • ספונסר פורום
פורסם

למיטב ידיעתי יש עדכון תוכנה למחשב גיר שיצא כדי לטפל בתקלה הנ"ל, וודא עם המוסך המטפל שמותקנת התוכנה העדכנית ביותר.

אורן

פורסם

בשבוע שעבר נסעתי בנסיעות מבחן בקקטוס ולא הרגשתי תופעה כזו.

בשבוע שעבר אנחנו אמורים לקבל את הקקטוס שהזמנו, אני אברר עם מוסך היבואן מהי גרסת התוכנה אצלנו והאם קיים עדכון למחשב הגיר.

פורסם

תנסה לדמות מצב של פקק/זחילה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדכון :האוטו היה אתמול יום שלם במוסך , הבאתי אותה על מספר בעיות ביניהם הגיר , נאמר לי ששני בוחנים בדקו את הרכב עם מחשב ולא נמצאה תקלה , בנוסף רוב רשימת הליקויים שהבאתי להם , לא טופלה למרות שנאמר לי שכן...

מתכנן לחזור שוב להתלונן ובנוסף אבקש מחבר לסוע על ה c3 שלו נסיעה קצרה להשוואה.

חרא על סיטרואן

פורסם

על איזה עוד תקלות התלוננת?

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...