Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז תביא תמחור אטרקטיבי :-)

אולי אשתכנע, כי הוי40 לא ממש התלבשה לי טוב, וסדאן זה רק בגיל 50 :-)

הפוך גוטה. לא שזה כזה רחוק, אבל בגיל 50 כבר יהיה לך לא נעים להתקפל לתוך סדאן.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

מפרט הבטיחות צפוי להיות עשיר, ומקורי כמקובל אצל וולוו.

 

 

היא מיוצרת בסין?

מקורי לא הייתי קורא למשהו מוולוו החדשים.

Lynk & Co מוציאים דגם כמעט זהה לזה.

המוניות של לונדון משתמשות באותו מנוע פלאג אין.

וולוו מעבירים את כל הייצור לסין, אם זה עכשיו מגיע משוודיה לא ייקח הרבה זמן עד שיעבירו את הייצור לסין

אייל

פורסם

הרכב זכה ברכב השנה באירופה. זכייה ראשונה של וולוו אי פעם. 60 שופטים מ23 מדינות השתתפו בבחירה.

 

אני נהגתי ברכב גם בחול וגם בארץ במסגרת עבודתי במאיר והרכב מדהים - גם עיצובית וגם מבחינת איכות והנאה מנהיגה.

 

אין שום רע בשיתוף מנועים עם מותג עממי יותר - טויוטה\לקסוס במוו\פיזו מרצדס\סאניונג אאודי\סקודה

ועוד,רק כך יצרן יכול לגדול מעבר למימדים של יצרן בוטיק, ולגבי הייצור - מייצרים קרוב לשוק הצריכה

לוולוו יהיו מפעלים בארהב,שבדיה,בלגיה וסין שיספקו לפי דגם ודרישה מהשוק המקומי.

STI 2004

 

 

פורסם

וולוו מעבירים את כל הייצור לסין, אם זה עכשיו מגיע משוודיה לא ייקח הרבה זמן עד שיעבירו את הייצור לסין

 

לא רחוק היום בו כולם יעבירו את הייצור לסין.

פורסם
מקורי לא הייתי קורא למשהו מוולוו החדשים.

 

מקורי = מורכב בפס הייצור.

 

לאורך השנים לוולוו היו שיתופי פעולה עם רנו, מיצובישי, פורד, פיג'ו פולקסווגן, ויתכן שיש עוד שהשמטתי. היו דגמים של וולוו מנועיםן של היצרנים שהזכרתי - אין שום רע בזה.

 

נכון להרגע לפי מה שידוע לי - ה-XC40 תגיע לישראל מבלגיה ושוודיה. כרגע יש רק דגם אחד של וולוו שמגיע לישראל מסין והוא ה-S90 T8.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כל עוד בקרת האיכות היא ע"פ הסטנדרטים המקובלים של היצרן בשוק היעד - זה ממש לא אמור להפריע ללקוחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ייצור בסין יכול השפיע מאוד לרעה על המכירות בשוק הפרימיום.

 

ואתה כמובן כתבת את דבריך אחרי חשיבה בכובד ראש ומחקר מעמיק...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אז תביא תמחור אטרקטיבי :-)

אולי אשתכנע, כי הוי40 לא ממש התלבשה לי טוב, וסדאן זה רק בגיל 50 :-)

 

דגם T4 במחיר של 240k הוא אטרקטיבי לדעתך?

פורסם

לא.

למותג עדיין אין ביקוש יד2 מספיק, וכחדש אפשר לקבל במחיר נמוך יותר אאודי או במוו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

Q3 מיושן מאוד מתומחר זהה ברמת הבסיס, עם מנוע חלש משמעותית.

X1 פחות מיושן מתומחר ב-10,000 ש״ח יותר ברמת הבסיס.

 

יכולת המיקוח אמורה להיות דומה כך שבאותו מחיר או פחות אתה מקבל רכב משמעותית יותר טוב כמעט מכל בחינה.

 

עם דבר אחד שנאמר בשרשור המקביל אני מסכים - מאוד מאכזב שאין בקרת שיוט אדפטיבית בדגם הבסיס. אני הייתי פוסל אותו רק על זה.

פורסם

מחיר אטרקטיבי באמת היה 220K עם כל מערכות הבטיחות של הגירסא המאובזרת יותר. אולי זה עוד יקרה עם מנוע ה-T3.

פורסם
לא.

למותג עדיין אין ביקוש יד2 מספיק, וכחדש אפשר לקבל במחיר נמוך יותר אאודי או במוו.

 

למותג היה (ועדיין יש לדגמים מסויימים) ביקוש בשוק היד השניה הרבה לפני שבמוו ואודי נהיו מותגי יוקרה נחשקים. אגב שוק המשומשות של כלי רכב יקרים מדשדש כבר לא מעט שנים, ודווקא לחברה מאיר יש מערך טרייד-אין מאד ותיק וממוסד אולי אפילו הותיק בארץ.

 

ולגבי אודי וב.מ.וו - לך תקנה בהנחה Q3 1.4 עם 150 כ"ס ומובילאיי - אפילו בלימה אוטונומית אין לו, על בקרת שיוט אדפטיבית אין מה (אין בקרת שיוט בכלל)

או במוו X1 עם מנוע שלושה צילינדרים גם הוא עם מובילאיי (ויש בקרת שיוט רגילה)

 

במחיר נמוך מהבמוו וזהה לאודי - מקבלים רכב סופר מודרני, עם מערכות בטיחות מקוריות, וכן, גם בדגם הבסיס ניתן יהיה לקבל בקרת שיוט אדפטיבית בתוספת תשלום.

שלא לדבר על המנוע (מתייחס ל-T4) בבמוו כדי לקבל דגם מקביל בהספקו צריך לשלם 280K, ובאודי צריך לשלם 270K, ורמת האבזור מחפירה.

 

מחיר אטרקטיבי באמת היה 220K עם כל מערכות הבטיחות של הגירסא המאובזרת יותר. אולי זה עוד יקרה עם מנוע ה-T3.

 

אין ליבואן סיבה של ממש להוריד את המחיר - כך או כך כנראה שהוא ימכור את מלוא הכמות שתוקצה לו גם ב-240K. הנחות הוא תמיד יכול לתת.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...