Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני שוקל לרכוש את הרכב, בדקתי רכבים עם קילומטרז' נמוך בלבד

אני רואה שרכב משנת 2009 עולה כ-65K

2012-2013 כ-85K

2014 כ-100K

 

מישהו יודע לומר לי מה ההבדלים בין השנתונים,

האם יש לי סיבה אמיתית להוציא עוד 35K בשביל רכב משנתון חדש יותר?

 

תודה לעונים

פורסם (נערך)

היו שינויים במנועים. החל מ 2000 סמ"ק בנזין , המשיכו ב 1.6 וכלה עם מנוע 1.2. באמצע הצטרף גם מנוע דיזל שהוא כנראה עדיף מכולם .

אבל הסיבה לשינויים במחירים לדעתי נובעת בעיקר משחיקת ערך. תהליך טבעי בארצנו החמה. לגבי לקנות חדש יותר מול משומש יותר :זה ויכוח עתיק...

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

היי,

 

תודה על המענה, אני צריך את גרסת ה-7 מקומות לרגל התרחבות המשפחה.

נראה שאתה מכיר את הרכב טוב. ממליץ? פחות מטריד אותי מרווח הרגלים מאחורה כי הילד הגדול ביותר שלי אוטוטו בן 5.

יש מבחינת הרכב עצמו, חוץ מנושא המנוע, יש הבדלים כלשהם בין השנים? אני מהאסקולה שישן (לא עתיק, 2009-2010 נכנס לקטגוריה מבחינתי) עדיף כל עוד לא ידוע על "מחלה" כלשהי של הרכב.

אגב, כמה הוא לוקח לליטר? התקנה של גפמ?

 

תודה מראש על המענה

פורסם (נערך)

מעולם לא נהגתי על קשקאי.

לא בטוח שיש אפשרות להתקין גפמ. גם אם יש אז זה יחסל לך את הבגאז ולא תצליח להושיב שלושה ילדים קטנים בשורה 2. המושב צר מדי. צורת הישיבה המועדפת בקשקאי היא 2+2+2

גרסת מנוע 2000 והגיר דיי ותיקים ללא מחלות לדעתי.

אם תקבל ממנו צריכה של 1:10 תגיד תודה .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

חבר קנה קשקאי פלס 2 לפני חודשים בערך, מודל 2009 עם 150 אלף ק"מ יד ראשונה. לאחר בדיקה עשה ישור קו במוסך גומיות יבשות בלמים ובולמים. סה"כ מאוד מרוצה מהרכב נכון להיום. המחירון היה בזמנו 67 אלף והוא קנה ב 57.

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

תודה לשניכם על האינפורמציה!!!

נשמע לי כמו כיוון לא רע ללכת אליו.

לגבי הגפמ, מתקין אותו במקום הגלגל הרזרבי, גם ברכב הנוכחי שלי עשיתי אותו דבר, שומר 500 שח מוכנים בצד עבור מונית ליום סגריר של פנצ'ר חמור...

פורסם (נערך)

זו גם שאלה האם המתקין ממליץ לחבר מערכת גפ"מ למנוע הספציפי הזה. צלצל למתקין ושאל אותו. יש מנועים שמאד רגישים ולא ישרדו לאורך זמן .

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...