Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Sperial אתה אדם בעל גישה קצת תקיפה לא?

1800 ק"מ בחודש זה בס"ה הכל 60 ביום, ממש לא אתגר בשבילי, אני אדם פעיל שנוסע הרבה.

 

אני חושב בהיגיון:

אלה אם הקנס חריגה זניח, יותר משתלם לי כלכלית לוותר על הרכב חברה ולנהוג ברכב פרטי מאשר להיות מוגבל בק"מ בצורה כזו שאינה מספיקה לי.(בתנאי שהמשכורת תהיה גבוהה יותר בהתאם).

 

 

לא חייבים לנהוג ברכבים בני שנה עד שלוש, ישנם אלפי רכבים בהם אין משמעות לירידת ערך רכב שעושים עבודה יפה מאוד.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

60 קילומטר ביום נסיעות פרטיות זה לא מעט - בטח ביחס לזה שאתה במשרה מלאה, יש סיבה מיוחדת ? משפחה שגרה רחוק?

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

לא שווה לך לוותר על רכב חברה ולעשות מעל 30 אלף קילומטרים ברכב הפרטי, גם אם יש קנס על החריגה.

1. הוצאות דלק הפרטיות שלך יעלו משמעותית.

2. הבלאי לרכב הישן שלך יגדל.

נכון, לא חייבים לנסוע ברכב חדש, אבל מי שנוסע כל כך הרבה כנראה עדיף לא לנסוע ברכב ישן מדי ובלוי מדי.

מכאן מגיעים לסעיפים 3+4:

תצטרך די מהר להשתדרג לרכב חדש יותר = השקעה כספית. רכב חדש יותר שנוסע מעל 30 אלף קילומטרים בשנה יפסיד לא מעט בירידת ערך כח הוא הופך ללא סחיר.

אני מציע שתברר כמה תצטרך לשלם קנס חריגה ותשווה את הקנס לכמות ההוצאות על הרכב הפרטי שלך, כאשר את הוצאות הדלק תחשב לפי הנסועה החריגה. אבל אל תשכח שום דבר - ביטוחים, טיפולים, טסט, צמיגים, מצבר, תיקונים פה ושם.

אחרי כל החישובים האל תחליט האם שווה לך להחזיק רכב נוסף להשלמת הנסיעות .

גם אני לא הבנתי למה היה צריך לרדת לגופו של אדם, השכלתו וביקוש המקצוע שלו.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב מהחברה הוא מרכיב מהשכר שלך, בדיוק כמו הטבות אחרות שאתה יכול לקבל. המעסיק מחליט כמה כסף הוא מוכן להקצות להוצאות רכב, בדיוק כמו שהוא מחליט כמה הוא מוציא עבור השכר שלך, האוכל במטבח והמתנות לחג.

לכן, חשוב להבין שעניין הקילומטרז׳ שווה כסף והויכוח לגבי תוספת ק״מ זה בדיוק כמו לדרוש שכר גבוה יותר. יכול להיות שאתה בפוזיציה לדרוש ויכול להיות שלא.

כמובן שסכום הקנס על חריגה הוא קריטי כדי לענות, כי אם מדובר ב-20 אג׳ לק״מ, אז גם אם תחרוג בסוף השנה ב-5000 ק״מ זה עלות זניחה.

מצד שני, בדקת כמה יורד לך באמת עבור הרכב? (כולל מיסים, אי הפקדות לפנסיה, ביטוח מנהלים וכו׳)

אצל כל מי שאני מכיר זה לא יוצא משתלם לקחת רכב מהעבודה, חלק מהאנשים עדיין לוקחים לשם הנוחות.

פורסם

במקרה שלי זה יוצא אותו דבר כמו תשלומי הלוואה ל-5 שנים על רכב זהה במימון מלא, לפני אגרות, ביטוחים, טיפולים ודלק. אז לי זה כן משתלם.

 

למעשה חישבתי, וליסינג מהעבודה יוצא לי יותר זול מלהחזיק קורולה בת 5.

 

אבל כל מקרה לגופו, יש מעסיקים שמשתתפים בהוצאה, ויש שלא, ואתה משלם מחיר מלא כאילו לקחת ליסינג פרטי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בשל הזלזול אני מפסיק להשתתף בדיון הזה.

 

לא נראה לי שה 30,000 הם מהות הבעייה שלך.

פורסם

אין כאן זלזול. יש כאן תפיסת מציאות שונה של חברי פורום שונים.

 

כמובן שאיננו מכירים אותך ואת צרכיך, אבל יש תחושה של ביטחון עצמי מופרז, והביטוי "מהנדס מדופלם" שבהמשכו ציינת כי מדובר בעבודה ראשונהמשך אש. אילו זה היה "מהנדס עם 10 שנות ניסיון שמשדרג את מקום העבודה" היית מקבל התיחסות שונה.

 

ומשיכת אש בגלל דברי שטות או או, אפילו, טייפו, קורה לכל אחד מאתנו, גם החכמים והנבונים ושיודעים את התורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הנושא לא נפתח באוף טופיק אלא בפורום רכב כללי. והשאלה היתה בקשר לחריגת קילומטראז' מעבר להקצאת המעביד, איך יותר נכון להתמודד עם החריגה הזאת ( להחזיק רכב נוסף? לוותר על רכב חברה? חוקיות הגבלה, מה הקנס המקובל על החריגה ).

לכן, לדעתי, "משיכת אש " או זלזול בפותח השרשור בגלל וותק במקצוע מסויים מיותרים.

 

עריכה: עכשיו ראיתי שלא רק אני חושב ככה, לכן נמחקו כאן חלק מההודעות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ולאד, אתה חבר פורום רק 11 שנה, ומכיר את הדינמיקה. נושאים נוטים להתפתח בכיוונים לא צפויים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

דעתי - הייתי מבקש הגדלת שימוש ק"מ ברכב.

על התוספת כ 100-200 ש"ח לחודש, מדבר עם המנהלים בחברה ואפשר והבקשה תתקבל.

או מציאת פתרון אמצע, והם ישתתפו בחלק מהתוספת.

 

בכל מצב - הייתי מבצע את הגדלת השימוש בק"מ - ולא מחזיק עוד רכב, עבור חריגת הק"מ.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אני אתן לך עת נקודת המבט של המעסיק.

 

מבחינתי אתה עולה לי x לחודש כולל השכר וכל מה שאני צריך להעמיד לרשותך כדי לבצע את העבודה (רכב, מחשב, שולחן, משרד, טלםון, קפה וכו') ולא מעניין אותי אם אתה נוסע במרצדס והולך הביתה עם 3000 שקל או נוסע בפיקנטו והולך הביתה עם 20,000. אני גם מוכן לספוג נסיעות פרטיות עד רמה מסויימת ולא בצורה בלתי מוגבלת כי זה חלק מהעלויות. אתה באותה המידה יכול להחליט שאתה לוקח אוכל לכל המשפחה מחדר האוכל כי לא מספיק לך שניצל אחד.

 

בקיצור, אתה מדבר על שככ ולא משנה איך אתה מחלק אותו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
שלום לכולם יש לי רכב חברה מהעבודה.

כרגע רשום לי בחוזה זמני של תקופת הניסיון שאני מוגבל ל30 אלף ק"מ-משהו ושאני לא אסכים לו בחתימה של החוזה הקבוע.

הבוס אומר שזה בגלל שהו משלם קנס בחריגה מק"מ זה.

למישהו יש מושג מהו סדר גודל הקנס?

הרכב יונדאי I30 סטיישן 2016 מבאדג'ט.

סתם מעניין אותי, אני לא אסכים למגבלה הזו בחוזה הקבוע.

המלצה שלי, אם התפקיד ומקום העבודה מתאימים לך, תחתום על החוזה, תתחיל לעבוד, תנהל מעקב נסיעות שתדע בערך כמה אתה נוסע בתפקיד וכמה פרטי. אחרי תקופה תדע אם אתה חורג ובכמה. אם נשאר לך ממש מעט ק"מ בשביל הנסיעות הפרטיות (נאמר פחות מ 18.000 ק"מ בשנה שזה הממוצע) תגיע עם הנתונים למעסיק ותבקש להגדיל את המכסה.

 

גם אם לא יסכים, זה לא קריטי. תשלם על חריגה, אם אתה גר קרוב לעבודה ולא כל יום כל עושה נסעיות בתפקיד, קשה לחרוג בהרבה מ 30.000 ק"מ. ולשלם על חריגה יהיה בכל מקרה ובכל מצב יותר זול מלהחזיק רכב פרטי מקביל לזה שיש לך מעבודה, לא צריך להשוות את זה לפיז'ו 309:-).

 

 

פורסם
במקרה שלי זה יוצא אותו דבר כמו תשלומי הלוואה ל-5 שנים על רכב זהה במימון מלא, לפני אגרות, ביטוחים, טיפולים ודלק. אז לי זה כן משתלם.

 

 

לא יודע איך ביצעת את החישוב, אבל אחרי שסיימת לשלם את ההלוואה הרכב שלך. במקרה של רכב ליסינג אתה משלם את העלות שלו לחברת ליסינג תוך 3 שנים ומחזיר אותו, הוא לא שלך.

 

 

פורסם

אני מניח שואדים מדבר על ההחזר החודשי, לא על סך ההוצאה. עדיין מטיל ספק בכדאיות, אבל זה תלוי מה נכלל בחוזה.

 

שימו לב שפות"ש פרש. נעלב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...