Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3002 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מעוניין לקנות ורוצה חוות דעת מחברים שיש להם את הרכבים הללו כמה חודשים. אני יודע שזה עדיין חדש מידי אבל אם גם בכמה חודשים האלו כבר יש קצת בעיות, זה לא מבשר טובות על ההמשך

תודה מראש.

פורסם

1.6 בנזין פרמיום כמעט שנה וחצי אצל ההורים ללא תקלות או בעיות.

1.6 בנזין פרמיום כשנה אצל חברים קרובים של ההורים שום תקלות או בעיות.

1.2 דיזל פרמיום כשבעה חודשים אצל חבר קרוב ללא תקלות או בעיות.

מכיר עוד שלושה עם הרכב אבל שם הרכבים ממש בני חודשיים-שלושה.

די מדהים כמה אנשים אני מכיר שקנו האמת.

בכל אופן גם שנה וחצי זו לא אינדיקציה עדיין, אבל שאלת.. [emoji4]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מעולה , שיכחה עוד שנה וחצי , יראה שאחרי שלוש שנים הרכב עדיין תקין וגם יקנה אותו במחיר חיסול אחרי ירידת ערך פסיכוצרפתית סטנדרטית, כפי שמקובל בארצנו.

פורסם
1.6 בנזין פרמיום כמעט שנה וחצי אצל ההורים ללא תקלות או בעיות.

1.6 בנזין פרמיום כשנה אצל חברים קרובים של ההורים שום תקלות או בעיות.

1.2 דיזל פרמיום כשבעה חודשים אצל חבר קרוב ללא תקלות או בעיות.

 

אני מאמין שהתבלבלת? אין 1.2 דיזל לפיג'ו או בכלל.

פורסם
מעולה , שיכחה עוד שנה וחצי , יראה שאחרי שלוש שנים הרכב עדיין תקין וגם יקנה אותו במחיר חיסול אחרי ירידת ערך פסיכוצרפתית סטנדרטית, כפי שמקובל בארצנו.

 

אם אין לך מה לתרום אז אל

 

תודה

פורסם (נערך)

המנועים הם גרסאות של מנועים מאד ותיקים בקונצרן. הדיזל מאד מוצלח וותיק . נכון גם ל 2.0 וגם ל 1.6 ליטרים. (למעשה המנועים הללו בשימוש יותר מעשור).

מנוע הבנזין 1.6 הוא גרסה משופרת מ 2014 של מנוע דיי בעייתי . כנראה שהצליחו לטפל במחלות הילדות מ 2010 .

יש גם מנוע בנזין 1.2 בחו"ל . בנתיים לא מצאתי בפורומים שם בעיות סדרתיות.

מה עוד ? הגיר : גיר 6 הילוכים פלנטרי של אייסין. גם בשימוש בערך מ 2010 בקונצרן וכיום כבר בגרסתו השלישית . לא מכיר בעיות בגיר .

נשארנו עם סטיגמה של בעיות חשמל ברכבים צרפתיים: קצת מוקדם לקבוע לדגם שרק הושק אבל לדעתי : אותן מערכות כמו ב 3008 ואם לא מתקינים בארץ תוספות אז לא יהיו בעיות. אני חושב שבפיגו החדשות מערכת האיתוראן מובנית בבידורית מהיצרן אבל לא ברור אם שפעלו את זה בארץ בגלל אינטרסים... בכל מקרה הרכב מגיע עם GPS פנימי. מודול אופציונלי לחיבור אינטרנט (

אתה יכול לאתר את הרכב בעזרת היישומון של פיג'ו. אם שכחת איפה חנית).

זה לא שהפורום הטכני בחו"ל ריק . פשוט לא מצאתי משהו סדרתי משמעותי.

בארץ דיברתי עם נהגי מוניות שמחבבים את מנוע ה 1.6 דיזל. זה מבחן מאמץ ורובם מאד מרוצים. היה אחד שגילו לו סדק במנוע . הוחלף באחריות. שוב , כנראה רכב לימון.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אני מאמין שהתבלבלת? אין 1.2 דיזל לפיג'ו או בכלל.

אכן התבלבלתי כמובן (חשבתי על ה120 כ״ס...). אגב ב3008 1.2 בנזין שלא מיובאת לפה, יצא לי לנהוג מספר פעמים ומאוד התרשמתי לטובה מהמנוע.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

בשביל לקבל את מנוע ה-1.2 בנזין, אפשר להכנס לסוכנות אופל ולבדוק את הגרנדלנד. זו למעשה 3008 באופלית.

שווה בדיקה

 

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/3073/חדשות/אופל-קרוסלנד-וגרנדלנד-בישראל---אופל-שמים-על-הכוונת-את-הלקוח-הפרטי

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

שאל הבחור לגבי 3008.

ניצמדתי לטקסט

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
או סתם לקחת פיג'ו 2008 למבחן...

 

לא בדיוק. הגרסה של מנוע 1.2 שמשרת את ה-2008 (וה-208) מפיק 110 כ"ס.

ה-1.2 שב-3008 (וב-308) מפיק 130 כ"ס.

פורסם
בשביל לקבל את מנוע ה-1.2 בנזין, אפשר להכנס לסוכנות אופל ולבדוק את הגרנדלנד. זו למעשה 3008 באופלית.

שווה בדיקה

תיאורטית זה נכון. בפועל הביקורות עליה פחות מרשימות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
המנועים הם גרסאות של מנועים מאד ותיקים בקונצרן. הדיזל מאד מוצלח וותיק . נכון גם ל 2.0 וגם ל 1.6 ליטרים. (למעשה המנועים הללו בשימוש יותר מעשור).

מנוע הבנזין 1.6 הוא גרסה משופרת מ 2014 של מנוע דיי בעייתי . כנראה שהצליחו לטפל במחלות הילדות מ 2010 .

יש גם מנוע בנזין 1.2 בחו"ל . בנתיים לא מצאתי בפורומים שם בעיות סדרתיות.

מה עוד ? הגיר : גיר 6 הילוכים פלנטרי של אייסין. גם בשימוש בערך מ 2010 בקונצרן וכיום כבר בגרסתו השלישית . לא מכיר בעיות בגיר .

נשארנו עם סטיגמה של בעיות חשמל ברכבים צרפתיים: קצת מוקדם לקבוע לדגם שרק הושק אבל לדעתי : אותן מערכות כמו ב 3008 ואם לא מתקינים בארץ תוספות אז לא יהיו בעיות. אני חושב שבפיגו החדשות מערכת האיתוראן מובנית בבידורית מהיצרן אבל לא ברור אם שפעלו את זה בארץ בגלל אינטרסים... בכל מקרה הרכב מגיע עם GPS פנימי. מודול אופציונלי לחיבור אינטרנט (

אתה יכול לאתר את הרכב בעזרת היישומון של פיג'ו. אם שכחת איפה חנית).

זה לא שהפורום הטכני בחו"ל ריק . פשוט לא מצאתי משהו סדרתי משמעותי.

בארץ דיברתי עם נהגי מוניות שמחבבים את מנוע ה 1.6 דיזל. זה מבחן מאמץ ורובם מאד מרוצים. היה אחד שגילו לו סדק במנוע . הוחלף באחריות. שוב , כנראה רכב לימון.

 

תודה רבה מר מ. היקר

עזרת המון

×
×
  • תוכן חדש...