Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטבה לתצורה זו בולטה לפני איזה 40 שנה. אז הייתה אופל רקורד סטיישן, פולקסווגן וריאטנט סטיישן ועוד בלי חלונות.

 

 

אחרי זה לא הייתה אבחנה בין מסחרית קטנה סגורה לבין מסחרית קטנה עם חלונות ומושבים.

 

 

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחרי הצבא, ב-1993, נסעתי לאנגליה וגרתי שם בין ה"ילידים". שם הבנתי פעם ראשונה מה זו תרבות מוטורית (ועוד הרבה דברים אחרים). חלק ממה שלמדתי זה מה אפשר לעשות כשאין לך כסף ואתה עדיין רוצה להנות מרכב כיפי. כל החברים המקומיים שלי שם היו תפרנים, ובערך באותו סדר גיל כמוני, כלומר, בני 21-24. כולם רצו XR3i, שהיה ההוט האטצ' המשומש הכי מגניב בסביבה- נראה כך:

 

Ford_Escort_XR3i_registered_September_1987_1597cc.JPG

 

אבל כאמור, למי היה כסף לזה. בנוסף, היתה בעיה בצורת הביטוח, שגבה סכומים אסטרונומיים מנהגים צעירים, כך שגם אם הצלחת לקנות אחד כזה, לא יכולת לנהוג אותו...

 

ןהפתרון הציג את עצמו בצורת האסקורט וואן. רובם עלו גרושים, הביטוח היה זול וניתן היה למצוא רכבים, ובכן במצב הבא:

 

Ford_Escort_Van_IV.JPG

 

ומי שלא יודע, בזמנים ההם הרכבים הכי קלים להשתלות מסוג זה באנגליה היו פורדים, מכל הסוגים. היה לך מברג? יכולת לעשות הכל, ואם לא יכולת- הכרת מישהו שיכול היה. ובזול. ואז נולדו דברים כאלו:

 

c9dafc88756e2301764e10134f3b8a91.JPG

 

6c70a9ab99fabe42a937cd064d0fee55.jpg

 

כמובן שאחר כך גם הצטרף לחגיגה האסקורט קוסוורת', אבל זה היה מאוחר יותר ועלה הרבה יותר לבצע. הוואנים האלו, היו כל כך מהנים לנהיגה ואני זוכר שהבעלים טענו שאפילו היו עדיפים על המקור, כי הם שקלו פחות (אין דיפונים, מושבים אחוריים וכיו"ב, רק פח דק).

 

ועד היום, אני מתרשם הרבה יותר מרכב כזה ש"נבנה" עצמאית ומספק טונות של כיף מאשר איזה סופרקאר מפלצתית, או אפילו הוט-האצ'ית מושחזת מוכנה מהיצרן (שכבודה במוקמה מונח).

פורסם

מסורת הואן הספורטיבי התחילה עוד לפני...

 

7f475ba3cf479abe9df4c8e7f182477e.jpg

 

אם כבר קוזוורט בתצורה מעניינן...

 

a57124b0d79b53ca497402616bd56794.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

^

ברור, אבל כאמור, הסיירה היתה יקרה מדי, והאסקורט mk1 ישנה מדי.

 

ה-XR3i היתה DaBomb של אותם ימים. הייתי מת לאחת עכשיו... גם לוואן כזה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חזרתי מנורווגיה לא מזמן - שמה יש חוק מצחיק לגבי רכבים מסחריים, רכב מסחרי מקבל הנחה משמעותית במס(לפי וויקיפדה).

 

רכב מסחרי מסומן בלוחית רישוי ירוקה(בניגוד ללבנה ברכב רגיל) - וההגדרה לפי וויקיפדיה זה רכב שאין לו מושבים מאחורי השורת מושבים של הנהג.

 

מצד אחד יש הרבה רכבים מסחריים רגילים(ברלינגו ודומייהם) אבל יש גם רכבים "מיוחדים" - ג'יפ רנגלר ארוך מסחרי, אאוטלנדר מסחריים בשפע, שברולט טאו מסחרי והשיא מרצדס GL מסחרי) - בשביל ההטבת מס לוקחים ג'יפים יוקרתיים מפרקים את המושבים האחוריים(משאירים חגורות חיפויים לדלתות וכו') שמים גדר ברזל מאחורי השורת מושבים הראשונה והרי רכב מסחרי עם הטבות מס משמעותיות!, מעניין איזה קומבינות ישראליות היינו רואים אם זה היה מיושם פה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אבל יש גם רכבים "מיוחדים" - ג'יפ רנגלר ארוך מסחרי, אאוטלנדר מסחריים בשפע, שברולט טאו מסחרי והשיא מרצדס GL מסחרי) - בשביל ההטבת מס לוקחים ג'יפים יוקרתיים מפרקים את המושבים האחוריים(משאירים חגורות חיפויים לדלתות וכו') שמים גדר ברזל מאחורי השורת מושבים הראשונה והרי רכב מסחרי עם הטבות מס משמעותיות!, מעניין איזה קומבינות ישראליות היינו רואים אם זה היה מיושם פה.

 

יש כזה דגם מקורי גם לטויוטה לנדקרוזר. לפחות באנגליה כדי לקבל הטבות מס צריך שלא יהיו חלונות אחוריים בנוסף למה שכתבת.

 

rps20180414_165425.jpgrps20180414_165402.jpgrps20180414_165348.jpg

 

 

פורסם

מעניין שבימים אלו הגיע ארצה והחל שיווקו של הטנדרון פיק אפ פיאט דובלו WORK UP.

ה WORK UP הנו עם מנוע טורבו דיזל 1.6 והילוכים ידניים וארגז המטען שלו

נפתח מאחור וגם משני צדדיו, כך שניתן להטעינו מכל כיוון בנוחיות רבה ומתחת לארגז המטען

יש חלל נפתח שבו ניתן גם לאחסן חפצים שונים.

בברכה - רפי לין

דובלו 1.jpg

פורסם
מעניין שבימים אלו הגיע ארצה והחל שיווקו של הטנדרון פיק אפ פיאט דובלו WORK UP.

ה WORK UP הנו עם מנוע טורבו דיזל 1.6 והילוכים ידניים וארגז המטען שלו

נפתח מאחור וגם משני צדדיו, כך שניתן להטעינו מכל כיוון בנוחיות רבה ומתחת לארגז המטען

יש חלל נפתח שבו ניתן גם לאחסן חפצים שונים.

בברכה - רפי לין

 

הדגם משווק כבר בארץ שנתיים. נכון לסוף מרץ נמכרו 5 כאלה. 4 שנת 2016, ו-1 ב-2017.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

פורד השיקו גרסת ואן גם לפיאסטה החדשה, ואפילו עם רמת גימור ספורטיבית , ST ליין.

מוצעת או עם הליטר טורבו בנזין או ה1.5 טורבו דיזל של פורד , ומציעה כושר נשיאה של חצי טון.

ford-fiesta-sport-van.jpgford-fiesta-sport-van1.jpgford-fiesta-sport-v2an.jpg

פורסם
הנה פיק-אפ קטן שעדיין בעבודה...:

 

אני זוכר טנדר סקודה כזה שהייתה עליו מדבקה שעליה היה כתוב - הובלות בקטנה.

זה היה בסביבות שנת 2000 בטח הסקודה כבר גדלה.


×
×
  • תוכן חדש...