Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2983 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב הטנדרים הקטנים בזמנו נרכשו בגלל הטבות מס. עד תחילת שנות ה-90 היה אפשר להעמיס על טנדרים מסוג 404/504 הוצאות כמעט בלי הגבלה - דבר שגרם לרכישה שלהם גם אם זה לא היה נדרש. עם שינוי התקנות המכירות ירדו ב-95%.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

והנה עסק שרכש לא פחות משלוש(!) doblo workup בטח קיבל דיל מהיבואן

 

pickup.jpg

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
והנה עסק שרכש לא פחות משלוש(!) doblo workup בטח קיבל דיל מהיבואן

 

[ATTACH=CONFIG]502443[/ATTACH]

 

התמונה הזאת נראית כמו בונדד של סמל"ת - שים לב שיש חיד רכבים מכוסים.

יכול להיות זה שלושה רכבים לשלושה לקוחות שונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני לא בטוח שלסמל"ת יש שלושה לקוחות שונים

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

רכב כזה מחייב להחזיק רכב משפחתי נוסף, מה שהרבה בעלי עסקים לא יכולים להרשות לעצמום.

 

 

יש גירסאות כאלה לברלינגו, קנגו, פיאט פיורינו וכו'. שני מושבים קידמיים ומאחוריהם מחיצה.

 

בעבר הביאו כמויות קטנות של גירסאות כאלה עבור רשות הדואר, DHL וכו'. מעבר לכך הן לא זכו לביקוש רב.

 

 

פורסם

נכון זה רכב עבודה וזהו לעסק גדול זה מתשלם לעסק קטן פחות עקב חוסר מושבים אחוריים.

אבל כרכב משלוחים לעסק הוא מושלם הצורה הזאת הכי מושלמת לדעתי.

פורסם

אם זה עסק גדול, הרכב בדרך כלל צמוד לעובד שלוקח את הרכב הביתה בסוף היום. מי רוצה רכב צמוד עם שני מושבים?

 

 

באירופה המכוניות האלו די פופולריות כי שם כנראה שיש ליותר אנשים יכולת להחזיק גם רכב פרטי וגם רכב לעבודה.

 

 

פורסם (נערך)

כבעל עסק אני לא חייב לספק לעובד רכב לבית.

זה שבארץ זה נהפך לנורמה.

 

אני כבר במשך ארבע שנים נוסע לעבודה(פעם זה היה מלוד לת"א השנה זה משדרות).

על רכבי האישי זה מאפשר לי להחליט מתי אני יכול להגיע בתח"צ ומתי עם הרכב שלי לעבודה.

רכב שמוצמד אישית לעובד יחייב אותו תמיד להשתמש בו עקב שהוא משלם עליו.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

תראה, זה מאוד פשוט.

 

גירסאות כאלה נמצאות במבחר אצל היצרנים. אם היה ביקוש בשוק הישראלי היו מייבאים אותן, זה לא סיפור לייבא אותן כי כל החלקים כמעט זהים לגירסאות עם מושבים.

 

כמו שכתבתי, יש פה ושם הזמנות קטנות של חברות כמו DHL, אז מביאים במיוחד עורם כמה עשרות.

 

מעבר לזה אין ביקוש.

 

 

פורסם (נערך)

מבין אותך אבל טעות היבואנים שהם חושבים שזה מיועד רק לעולם המשלוחים רכבים כאלה יכולים לשמש וטרינרים ועסקים שעוסקים בהסעת חיות.

נכון שזה לא הרבה מבחינת נתח השוק אבל האם זה מעט מידי גם לא.

הרי לארץ מייבאים גרסאות אקזוטיות של רכבי יוקרה שגם משמשים נתח שוק קטן.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם
כבעל עסק אני לא חייב לספק לעובד רכב לבית.

זה שבארץ זה נהפך לנורמה.

 

אני כבר במשך ארבע שנים נוסע לעבודה(פעם זה היה מלוד לת"א השנה זה משדרות).

על רכבי האישי זה מאפשר לי להחליט מתי אני יכול להגיע בתח"צ ומתי עם הרכב שלי לעבודה.

רכב שמוצמד אישית לעובד יחייב אותו תמיד להשתמש בו עקב שהוא משלם עליו.

 

הרבה פעמים זה נדרש, אם העובד עובד כוננויות,מתחיל עבודה מאוד מקודם או משמש כטכנאי שטח באיזור שרחוק מהמטה של החברה שמה החניון נמצא אין ברירה אלא להצמיד רכב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אגב, בהקשר זה בדיוק לנד רובר השיקו לאחרונה גירסה מסחרית 2 מקומת לדיסקאברי...rps20180319_230748.jpgrps20180319_230805.jpgrps20180319_230835.jpgrps20180319_230820.jpg

 

 

פורסם

יש עניין של עובד שעובד כונניות לבין עובד שקיבל רכב צמוד.

זה שכל עובד הייטק מקבל רכב צמוד רק כדאי שאוליי אןציצטרך לצאת פעם בשבוע לפגישה עם לקוח מיותרת.

ופוגעת בסופו של יום ביכולת של יבואן להביא רכבים ברמות גימור נורמליות בלי מובילאיי.


×
×
  • תוכן חדש...