Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה לך שזאת תהיה הפשרה?

כי מי שאין לו חנייה בבניין (רוב הדיירים) מה אכפת להם שהמכפיל פתוח/סגור?

הם בעצם כולאים רק את דיירים בודדים.

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה לי שאין בכלל דיבור על כך ששאר הדיירים ישלמו (גם לפי מה שפות״ש רשם, וגם לפי סתם הגיון בסיסי מאוד).

השאלה היא האם כל בעלי החניות צריכים לממן המכפילים, או רק אלו ש״זכו״ במכפילים.

 

עוד נק׳ למחשבה לטובת הצד של פות״ש: מעבר לכך שכאמור זה לא הוגרל והיה ידוע מלכתחילה (למי שבדק), בעלי המכפילים נהנים מהגנה נוספת לרכב שלהם, הן מפני מז״א והן מפני גנבים... יענו יש ערך מוסף לסיפור הזה.

 

(ואדגיש שוב, לדעתי מה שחשוב באמת זה עניין הידיעה מראש והעיגון בחוזה, כל השאר זה סתם חומר למחשבה)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
בעלי המכפילים נהנים מהגנה נוספת לרכב שלהם, הן מפני מז״א והן מפני גנבים... יענו יש ערך מוסף לסיפור הזה.

ערך מוסף? אני לא בטוח כמה ההגנה הזו משתלמת מול הטרחה שבלהפעיל את המנגנון בכל פעם שיוצאים או חונים, שלא לדבר על הבלגן במקרה שהמנגנון מתקלקל (או סתם יש הפסקת חשמל), שבו הרכב שלך לא נגיש עד לפתרון הבעיה.

 

אגב, נקודה למחשבה. תחזוקה חודשית אמנם מתבטאת בתוספת קטנה, אבל מה קורה במקרה של תקלה רצינית במנגנון ו/או צורך בשיפוץ? זה יכול להתבטא בהוצאה חד פעמית של אלפי שקלים (אולי יותר?), ופה כבר יהיה קשה בהרבה לשכנע את בעלי החניות ה״רגילות״ להשתתף (או אפילו את בעלי המכפילים האחרים, למעשה).

פורסם

אז למה הדיירת שוברת את הכלים?

רוצה חניה רגילה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

היא רוצה לשלם פחות ועד בית.

 

למיטב הבנתי מהסיפור, יש 9 חניות. 3 במכפיל, 6 על הקרקע.

 

השכנים מהמכפיל דורשים מהשכנים שיש להם חנייה רגילה (או מכל הדיירים, לא ברור) להשתתף בעלות אחזקת המכפיל.

 

האחרונים מסרבים ולכן החליטה על דעת עצמה לחסום את הכניסה לחנייה.

 

עריכה - משהו שלא הבנתי, המכפיל הזה, במצבו הנורמלי, אמור להיות קבור לחלוטין בתוך הקרקע? והמעבר מתבצע מעליו?

פורסם

נראה לי הדיירת נעלה את פות"ש בתוך המכפיל וזרקה את המפתח.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם
ערך מוסף? אני לא בטוח כמה ההגנה הזו משתלמת מול הטרחה שבלהפעיל את המנגנון בכל פעם שיוצאים או חונים, שלא לדבר על הבלגן במקרה שהמנגנון מתקלקל (או סתם יש הפסקת חשמל), שבו הרכב שלך לא נגיש עד לפתרון הבעיה.

 

אגב, נקודה למחשבה. תחזוקה חודשית אמנם מתבטאת בתוספת קטנה, אבל מה קורה במקרה של תקלה רצינית במנגנון ו/או צורך בשיפוץ? זה יכול להתבטא בהוצאה חד פעמית של אלפי שקלים (אולי יותר?), ופה כבר יהיה קשה בהרבה לשכנע את בעלי החניות ה״רגילות״ להשתתף (או אפילו את בעלי המכפילים האחרים, למעשה).

אותו דבר אפשרי לומר על גראז'...

זה בסה"כ סט של יתרונות וחסרונות וכל אחד יכול להעדיף מה שבא לו. בהינתן שאין לזה פרמיה גבוהה מדי, אני אישית הייתי בוחר במכפיל ע"פ חניה אנכית לא מקורה.

 

ברגע שאכפת לך ממפגעי מז"א ובעיקר ממפגעים אנושיים, נדברים הלכאורה שוליים האלו מקבלים משמעות /:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

^ זה באמת עניין של העדפה אישית. אני הייתי מעדיף חניה ״רגילה״ + פתרון סטנדרטי יותר נגד פגעי מזג האוויר, כמו כיסוי לרכב או סככה מברזנט.

 

אגב, מעניין לדעת - האם באמת הרכב מוגן למשל מגשמים (מעורבים בלכלוך ואדמה מהרצפה) בתוך המכפיל? האם המתקן אטום למים?

פורסם

מוגן, פחות או יותר. כמו שאבחנת בעצמך, בחריצים שסביב המכפיל נוזל בוץ. לרוב הוא לא מגיע לרכב.

הבעיה הכי רצינית של המכפילים האלה (למי שהרכב שלו חשוב לו ...) הוא שזה בעצם בור באדמה. ובור, כמו שכולם יודעים, נוטה להתמלא במים.

הפתרון המקובל הוא בור חלחול שמגובה במשאבה טבולה (עבור O.F). רק שבמקרה של הצפה רצינית+הפסקת חשמל ארוכה, יבחנו הכישורים האמפיביים של הרכב שלך :-P

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אז בקומה השנייה אתה די מכוסה.

אם כך, צריך להוריד משמעותית את פרמיית הביטוח למי שמחנה במקום סגור כזה.

 

אני חושב שיש הרבה מכפילים מבאסים: מדובר בחניה בודדת, הרוחב לרוב צר מאוד ומתאים בנוחות מסויימת לרכבי מיני.

מי שיש לו רכב מאוד גניב (אספנות, משופר/ רכב שטח כנ"ל) כאלה שמחזיקים את הרכב בלי דלק ונועלים את הרכב עם שרשראות ובזנ"טים - אולי באמת יש למקום כזה יתרון. שימוש רגיל ויומיומי: נראה לי חסרון גדול.

 

עריכה - משהו שלא הבנתי, המכפיל הזה, במצבו הנורמלי, אמור להיות קבור לחלוטין בתוך הקרקע? והמעבר מתבצע מעליו?

כן!

אם הבנתי נכון: בתמונה בתגובה #20 רואים את המכפיל הראשון במצב פתוח (מורם), ולאחריו שני מכפילים במצב סגור.

פורסם
אז בקומה השנייה אתה די מכוסה.

או מכוסה במים, תלוי :-P

תלוי כמה גשם יש, וכמה הקפידו בתכנון השיפועים סביב המכפיל. המכפיל אמור להיות על מעיין "גבעה" קטנה, כשכל השיפועים סביבו הם ממנו והלאה.

תלוי בכמה בור החלחול במצב תקין (הם נוטים להסתם עם השנים, ללא טיפול שוטף ויקר).

תלוי כמה הספיקה של משאבת הטבילה.

במקומות בהם יש כבוד להנדסה ולמהנדסים זה פתרון מקובל ומתקבל על הדעת. במדינת הפארטאץ', זו סיבה לחשש מוצדק.

 

אם ניקח את גודל הבור (בערך 6/3 מ'), אז איפה שהוא בסביבות ה30 קוב (אחרי התקלה) גם הקומה השניה צריכה לחשוש:-P.

בסערה האחרונה היו הצפות של הרבה יותר מזה, על ניקוזים הרבה יותר "מתוחכמים" (גרביטציוניים, רחבים וארוכים, לאורך כבישים)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אני אמנם בתחילת דרכי בתחום התכנון - אבל מכפיל החניה הזה הוא פשוט בדיחה עצובה.

במקור הדבר הזה אמור להחליף חניה כפולה בטור של דירה אחת או לצמצם שטח חניון במקומות עבודה גדולים... למקם 3 מכפילי חניה של 6 מטרים בטור? אני תוהה איפה עוד חיפפו במהנדסים סוג ז'.

בכל אופן - תזמינו טכנאי שיוריד אותו למטה ותשלחו לה את החשבון, אם היא רוצה להיות ז**ה תנו לה ז*ן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

אי אפשר לתבוע אותה על זה שהיא יצרה מצב מסוכן שמישהו יכול לפוצץ קרטר בגלל השטויות שלה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.

×
×
  • תוכן חדש...