Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המכפילים שאני מכיר: עולה רכב על המכפיל, מרימים את הרכב למעלה ואז עוד רכב יכול להכנס מלמטה.

האם זה סוג המכפיל שיש שם?

אם כן, אז לא מובן ההגיון, אם יש לה שני רכבים והיא מחנה את שניהם אזי היא חוסמת את הכניסה לשאר החניות?

 

ישגם מכפיל שיודע "לרדת קומה" לתוך בור, גם בעומק של יותר מרכב אחד. יש חברה גרמנית שפעם ראיתי באיזו תערוכה אדריכלית בחו"ל שיש לה עוד כל-מיני פתרונות פשוט מטורפים. לא מצליח לאתר אותם כרגע.

בכל מקרה, אתה צודק. גם אני לא מבין איך המכפיל חוסם את הדרך כשהוא פתוח. נמתין לתמוהות של פות"ש.

 

אם החניה באמת פרטית וזה ברור ומשולט, שניהם היו צריכים לצאת עם דו"ח/אישום. כמו בתגרה.

(כידוע, עד היום היה צריך להגיש תביעה, היום יש דוחות גם על חניה פרטית)

 

חניה פרטית רשומה בטאבו, בחניון ברור ומשולט של בניין מגורים ברמת השרון. יתרה מזאת, השכן התריע בפני החונה כמה פעמים בפתקים על הרכב, ובבקשות פנים-אל-פנים שלא יחנה לו בחניה. במשטרה טענו (כך לפחות לטענת השכן) שתפיסת חניה הינה במסגרת סכסוך שכנים, ואין להם סמכות אכיפה, ואילו חסימת רכב היא עבירה פלילית ותעבורתית.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

בתמונה המצורפת אפשר לראות את המכפיל כשהוא תמיד למעלה וחוסם את החנייה. כשהוא כך האמת שאפשר להכנס דרכו לחנייה, אבל אחרי שרכב אחד עשה זאת, בעלת החנייה במכפיל הרימה אותו עוד קצת ויצרה מדרגה כך שאי אפשר לעבור.

אז מה אתם אומרים, לפנות לבורר עירוני? איך פונים למפקח בורר רשות?

לא הבנתי מה יעזור לי מפקח המקרקעין?

אשמח להכוונה.

 

 

IMG_20180208_152636.jpg

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

אינני עו"ד, אבל הייתי שולח לה מכתב עם שליח ואישור מסירה שיש לה 24 שעות להסיר את המפגע, או שתביאו טכנאי שיעשה את זה ותשלחו לה את החשבון.

לא הורידה את המכפיל, הביאו טכנאי ותבעו אותה בתביעה קטנה אם לא תשלם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בדרך כלל איני נוהג להתלהם. הפעם אחרוג ממנהגי:

 

 

 

מהנדס התנועה שאישר את המיקום של המכפילים האלה צריך לשלם ברשיון שלו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

איך מגיבים 2 הדיירים האחרים שחולקים איתה את המכפיל חניה?

אם הם בצד של שאר הדיירים אז כל פעם שהיא מעלה הם יכולים ישר להוריד את זה בחזרה. אחרי כמה פעמים זה יהפוך להיות מתסכל מבחינתה.

 

אם גם ככה לא משתמשים בחניה תבקש להלוות מאחד מהם את השלט או את המפתח שמפעיל את זה.

 

אסף

פורסם

לרוב, מעבר לבניין או לחניון מוגדרים בטאבו כשטח שלציבור יש זיקה להשתמש בו.

לא ברור איך באמצע מעבר לחניון מוגדר שטח פרטי שבעליו יכולים להתנהג ככל העולה על רוחו ולחסום לדיירים גישה לשטח הפרטי שלהם !

 

מישהו בדק את התשריט של הבניין בטאבו ? האם המכפיל באמת נמצא במקומו והאם יש בו זיקה כלשהי לציבור ? משהו כאן מסריח...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הבנתי מה סידור החניה הזה. איך מגיעים למכפיל האחרון בלי לעבור דרך השניים שלפניו? זה כמו 3 חניות טורקיות?

מותר בכלל לתכנן ככה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בכל מכפיל 4 מפלסים כאשר העליון משמש למעבר בלבד, ושלושת האחרים לחניה. זה מוצר שעצם קיומו מוכיח כמה קצרים הם ימי הרכב הפרטי ההמוני בעולם.

 

אם כך, ובהנחה שיש לו חומר מתועד, צריך ללכת עם הקנס למשפט, ולתבוע את החונה.

הבעיה היא שטחנות הצדק טוחנות לאט.

במחשבה נוספת היה עליו לפנות ראשון למשטרה במקרים הקודמים, כך יהיה לו תעוד ולמשטרה לא יהיה מה להגיד בפעם השנייה.

 

לרוב, מעבר לבניין או לחניון מוגדרים בטאבו כשטח שלציבור יש זיקה להשתמש בו.

לא ברור איך באמצע מעבר לחניון מוגדר שטח פרטי שבעליו יכולים להתנהג ככל העולה על רוחו ולחסום לדיירים גישה לשטח הפרטי שלהם !

 

מישהו בדק את התשריט של הבניין בטאבו ? האם המכפיל באמת נמצא במקומו והאם יש בו זיקה כלשהי לציבור ? משהו כאן מסריח...

 

איציק

 

בתמ"א 38 למיטב ידיעתי: מעבירים לקבלן את כל הזכויות על הרכוש המשותף באופן זמני. יש פתרונות יצירתיים כיוון שיש אילוצים על מספר חניות מהעירייה, וכל דייר רוצה לשמר את זכויות החניה המקוריות שלו.

פורסם

ובעית בטיחות חמורה אם יש צורך במילוט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתמונה המצורפת אפשר לראות את המכפיל כשהוא תמיד למעלה וחוסם את החנייה. כשהוא כך האמת שאפשר להכנס דרכו לחנייה, אבל אחרי שרכב אחד עשה זאת, בעלת החנייה במכפיל הרימה אותו עוד קצת ויצרה מדרגה כך שאי אפשר לעבור.

אז מה אתם אומרים, לפנות לבורר עירוני? איך פונים למפקח בורר רשות?

לא הבנתי מה יעזור לי מפקח המקרקעין?

אשמח להכוונה.

 

 

אני אזהר במה שאני אכתוב, על מנת שלא להיחשף לתביעת לשון הרע.

 

המיקום של המכפילים, מרגע התכנון ועד קבלת ההיתר והביצוע בשטח, נראה כלא פחות משערורייה.

 

לשאלתך מה ניתן לעשות, בדוק בכמה שוכרים מקום חניה לחודש באזורך. תכפיל במס' הדיירים שאין להם אפשרות להיכנס לחנייה ותגיש לה תביעה.

 

בנוסף, בעבור כל יום שאין לכם אפשרות גישה לחניה, תוסיף עלות טכנאי להחזרת מקום החניה למקומו.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם

תכלס, אחרי שאני רואה את המצב, אני יכול להבין למה השכנה שלך כועסת. חילקו את החניות בין כולם, רק שחלק נדפקו וקיבלו חניה מעפנה. ועוד ועד הבית רוצה שהם ישלמו על זה שנדפקו.

מה עלות האחזקה של מוצר כזה? אם היתם מתחלקים, כמה היתם צריכים להוסיף על אחזקת המכפיל (ולחילופין - כמה נדרשים לשלם בעלי המכפילים היום)?


×
×
  • תוכן חדש...