Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדרך הכי קלה בחזרה מאילת?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
"חיכיתי לגרר בצומת הערבה"

קרה לאחותי עם 4 ילדים שהצעיר ביניהם היה תינוק. מאד לא נעים.

 

איני זוכר באיזה רכב היה מדובר ומה טיב הטיפול שקיבל, אם כי כפי שאני מכיר את הזוג הזה הם לא מקפידים יותר מידי בעניינים טכניים.

 

זו הסיבה שבגללה אני מקפיד להמליץ לצאת לדרך מצויידים במזון ומשקה בכמות סבירה ולא להסתמך על מזנונים מזדמנים, וכמובן לסבדוק נוזלים חיוניים ברכב לפני היציאה לדרך. יש בפורום גם מי שממליץ להחזיק בבגאג' בקבוק שמן מנוע ומים מזוקקים לקירור, אני פחות מקפיד על כך. אבל נקיטת אמצעי זהירות שונה בתכלית מהמנעות מנסיעות ארוכות.

 

כמובן שהציוד נבחר לפי תנאי הנהיגה. כאשר נסעתי לאיסלנד שמתי ברכב שמיכות מילוט כמספר בני המשפחה (עלות בעליאקספרס משהו כמו דולר או שניים ליחידה) למקרה שנתקע בדרך, בידיעה שהטמפרטורות בחוץ עלולות להיות סביב האפס (במציאות היו קצת, אבל קצת, יותר).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם מניחים כי עיקר המאמץ הוא בעליות אז ברור שעדיף לנסוע דרך כביש הערבה ודימונה ולא דרך צומת קטורה ומצפה רמון.

דימונה היא בגובה של כ-550 מטר מעל פני הים ומצפה רמון כ-800 מטר.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
התלבטות בדיוק בין 3 הדרכים

 

העמיסו עלי טרמפיסטים (מאוד) שמנים לחזור, ואני מרחם על האוטו, בכל זאת, 82 כ''ס...

 

אז אתה אומר שמקטורה ל40 ואז מצפה רמון זה הקל ביותר?

גבה מהם תשלום על מתלים אחוריים חדשים.. [emoji850]

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
אם פיאט פנדה שנת 82 45 כ"ס עם 5 נוסעים וציוד עלתה את הדרך מאילת בלי למצמץ, לא רואה סיבה לרחם על רכב מודרני עם הספק כפול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בטח בלי למצמץ... אולי בסרט מצוייר של דיסני. במציאות זה היה כנראה על 50 קמ"ש ו-6,000 סל"ד.

פורסם
אם זה לא היה ברור, אני פה עם הרכב.

 

רכב יכול להיות גם מטוס.

 

והתשובה היא:

מה שהוויז אומר באותו הרגע

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
עוד סימן (לדעתי) לחוסר תרבות מוטורית, יחד עם השרשור המקביל על הנסיעה הארוכה עם קורולה 2003.

לנצח יהיה פחד לא ברור מ"נסיעה ארוכה/ נסיעה לאילת". לא יודע אם זה מהסיבה שלא מעט מחזיקים את רכבם בתחזוקת שבר, הפחד מיציאה מאזור הנוחות של הנהג, דעות קדומות וסיפורי "חיכיתי לגרר בצומת הערבה" או הכל ביחד.

או תוצרת צרפת/VAG שעושה מאמצים להרגיל אותך לעובדה שרכב מחוץ לתקופת האחריות זאת פצצה מתקתקת

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

ואל תשכח שכל הרוסים שיכורים, המזרחיים פושעים, לכל האתיופים יש איידס ולכל האשכנזים יש דירה בתל-אביב (ירושה מהסבתא).

עריכה אחרונה על ידי אורי מ.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
בטח בלי למצמץ... אולי בסרט מצוייר של דיסני. במציאות זה היה כנראה על 50 קמ"ש ו-6,000 סל"ד.

לא בטוח, אותה חוויה עם פיאסטה מאותה השנה, כל הדרך על 80-90 (לא היה מד סל"ד אבל המנוע לא התאמץ במיוחד)

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

חברים, נסעתי ביום אחד מהחרמון לאילת, עם דייהטסו שרייד 92, אז אין פה שום קשר לתרבות מוטורית ובלה בלה בלה

 

מדובר ברכב חדש (10,000 ק''מ), ובמידה וישנם 2 דרכים - אחת אתגרית יותר ואחת פחות (מבחינת מאמץ הרכב), אעדיף לקחת את הקלה יותר.

 

זה כל הסיפור.

 

 

אגב, בסוף הטרמפיסטים התאדו בדרך אחרת אז נסעתי בדרך האהודה עלי - מצפה רמון.

 

 

תודה לעוזרים וגם לקנטרנים.

 

שבוע טוב!

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
לכל האשכנזים יש דירה בתל-אביב (ירושה מהסבתא).

תמיד חשבתי שזה תימנים. הסבתא גם מפעילה עסק של גת בחצר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
פעם אחרונה שבדקתי גם המרכז וגם אילת הן בערך גובה פני הים.

 

גם בהלוך וגם בחזור אתה עולה ויורד אותו דבר.

 

בפעם הראשונה שבדקתי, אין ממש קשר בין גובה מקום המוצא והיעד, בפרט למרחקים ארוכים. אתה יכול לעלות באמצע ל500 מ' ולרדת אותם, ואתה יכול לעלות ל100 מ', וגם לא לעלות בכלל.

 

ספציפית במקרה של אילת, ברור לך שיש עליות וירידות משמעותיות באמצע, ובכל דרך זו עליה לגובה אחר?

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
עוד סימן (לדעתי) לחוסר תרבות מוטורית, יחד עם השרשור המקביל על הנסיעה הארוכה עם קורולה 2003.

לנצח יהיה פחד לא ברור מ"נסיעה ארוכה/ נסיעה לאילת". לא יודע אם זה מהסיבה שלא מעט מחזיקים את רכבם בתחזוקת שבר, הפחד מיציאה מאזור הנוחות של הנהג, דעות קדומות וסיפורי "חיכיתי לגרר בצומת הערבה" או הכל ביחד.

 

כאמור, עד הרכב הנוכחי שלי כל המכוניות שהיו לי היו ישנות מאוד.

 

שרייד 92 עם רבע מליון ק''מ

קליאו 96 עם 140

פונטו ספייס 2001 עם 230

פולו דיזל עם מעל 300 אק''מ

 

 

כל המכוניות נסעו בכל רחבי הארץ על בסיס יומי (25-30 אק''מ לשנה)

 

כולל הרכב המשני שלי כרגע (קסארה 2003 עם 262,000 ק''מ)

 

 

 

דוקא ברכב החדש שלי שלראשונה בחיי רכשתי עם 0 ק''מ, מתוך חשיבה על שנים ארוכות קדימה, אשתדל לבחור *במידה ויש יותר מאופציה אחת* בדרך הקלה יותר במידה והרכב עמוס ציוד ונוסעים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

רכשתי אותה מאחד המנהלים בפורום הטכני שטיפל בה כמו שצריך, בסכום של פחות מאייפון חדש.

 

שנה וחצי ללא תקלות מלבד ידית אורות תקולה (נרכש ככה. אור גבוה לא נתפס תמיד), ובחורף האחרון בימים קרים לעיתים רחוקות הגיר (al4) נכנס למוד חירום, כיבוי והתנעה מאפסים אותו.

 

הרעיון היה לזרוק בתקלה המשמעותית הראשונה, שטפו טפו תודה לא-ל לא הגיעה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

הקסארה בטח מאיציק הפדנט.

סתם סקרנות - באיזה רכב חדש מדובר? פיג'ו 108/208 אני מניח?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...