Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3100 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כבר זמן מה אני לומד ניהול מנוע ושימוש במחשב ניהול פתוח (מגה סקווריט) בעקבות פרוייקט הפיכת רכב קרבורטור למוזרק, וניזון אך ורק מפורומים וקבוצות פייסבוק מחו"ל. האם קיימות קהילות של טיונרים או משתמשים שמשתפות מידע? (והכוונה שלי היא לא לכל התוכנות והצ'יפים כמו של הוואגיות)

פורסם

לא נראה לי שיש פורום ישראלי כזה, כי כמה כבר כותבים תוכנה עצמאית בארץ..

מה שכן, סיקרנת. בא לך לפרט קצת על הרכב המדובר?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

בזמנו שניסיתי ללמוד לבד את הנושא של מפות דלק והצתות וכו' נתקלתי בכמה פורומים מלאים בידע ובאנשים תותחים.

מה שכן, הרמה שלך באנגלית צריכה להיות מעולה++

http://www.ecuedit.com זו אחת הקהילות הטובות, האמת שעברו שנתיים בערך ואני לא זוכר את הפורום שאני מדבר עליו שהיה באמת טוב, אבל תחפש בגוגל לפי הACCESSTUNER של COBB משם תגיע להמון דיונים על טיונינג ופורומים שלמים.

פורסם (נערך)
לא נראה לי שיש פורום ישראלי כזה, כי כמה כבר כותבים תוכנה עצמאית בארץ..

מה שכן, סיקרנת. בא לך לפרט קצת על הרכב המדובר?

מדובר על רכב ישן שנת 94 שהגיע עם הזרקה חד-נקודתית מעפנה ומסרסת את המנוע, שהופך להזרקה רב נקודתית - sequential injection ועם עוד כמה שיפורים במנוע. אני רק מחכה לסעפת הזרקה שתגיע ואני אתחיל בפרוייקט. לגבי ניהול עצמאי ובניית מפות בארה"ב - זה משהו מאוד מקובל במיוחד בבניית רכבי מרוץ ודראג ולכן יש המוווון מידע באינטרנט. וכמו שהבנתי מכמה יודעי דבר בארץ שדיברתי איתם אף אחד לא מוכן לנדב מידע כי הם רוצים לשמור על בלעדיות בשוק ולהמשיך לגבות כסף עבור השירות.

עריכה אחרונה על ידי dorysan
פורסם
מדובר על רכב ישן שנת 94 שהגיע עם הזרקה חד-נקודתית מעפנה ומסרסת את המנוע, שהופך להזרקה רב נקודתית - sequential injection ועם עוד כמה שיפורים במנוע. אני רק מחכה לסעפת הזרקה שתגיע ואני אתחיל בפרוייקט. לגבי ניהול עצמאי ובניית מפות בארה"ב - זה משהו מאוד מקובל במיוחד בבניית רכבי מרוץ ודראג ולכן יש המוווון מידע באינטרנט. וכמו שהבנתי מכמה יודעי דבר בארץ שדיברתי איתם אף אחד לא מוכן לנדב מידע כי הם רוצים לשמור על בלעדיות בשוק ולהמשיך לגבות כסף עבור השירות.

אני גם בתהליך של משהו דומה ומכל הדפים שקראתי הרוב ממליצים על דיינו או rolling road לצורך הכיוון

יכול להיות שתצליח לכוון לרמה של הנעה ואז תתחיל להתקדם משם כדי שהמנוע יעבוד טוב ראיתי שיש חברות (תלוי בסוג הרכב) שמוכרות את המחשב שלהם מוכן למנוע מסוים עם מפה בסיסית

פורסם
אני גם בתהליך של משהו דומה ומכל הדפים שקראתי הרוב ממליצים על דיינו או rolling road לצורך הכיוון

יכול להיות שתצליח לכוון לרמה של הנעה ואז תתחיל להתקדם משם כדי שהמנוע יעבוד טוב ראיתי שיש חברות (תלוי בסוג הרכב) שמוכרות את המחשב שלהם מוכן למנוע מסוים עם מפה בסיסית

אני מסכים לחלוטין שצריך דיינו.

אבל אפשר גם להגיע לרמה סבירה של רכב שלא נועד לביצועים ב-לוגים ובmslive. אבל בשביל להוציא את המירב מהמחשב חד משמעית צריך דיינו.

×
×
  • תוכן חדש...